kosak Odesláno 15. Červen 2019 Sdílet Odesláno 15. Červen 2019 Ahoj, diky. Nesmis potvrzovat "zavrit a Ulozit" :) Zrovna se v tom hrabu, je to rychly, jen s tema dvema cudlikama nez neco naklikam, tak je to celkem otrava :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 15. Červen 2019 Sdílet Odesláno 15. Červen 2019 JJ to je pravda, to mohl vymyslet taky trochu lépe. ale jinak to je super akorát za tu dobu už má celkem vysvícený displey a chvilku mu trvá než je na něm něco vidět, i jsem řešil zda jej nevyměnit ale dokud tam něco je tak proč :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 15. Červen 2019 Sdílet Odesláno 15. Červen 2019 A jak dlouho ho mas?Dnes jsem jeste pozoroval spotřebu a dela to peknou neplechu. Kdyz uz to neco ukazuje, tak to z 0 nabehne treba na 10l/h a zase to spadne na 0. Nevim jestli neni problem, ze je ten prutokomer pred pumpou a asi tam neni takovy tlak?? Druha varianta je ta tryska. Kdyz jsem ji dal do prutokomeru, prislo mi, ze je furt dost daleko od te vrtulky a benzin ma sanci protekat okolo a moc s tim netoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 16. Červen 2019 Sdílet Odesláno 16. Červen 2019 Já mám průtokoměr těsně před karburátorem ale pumpu mám elektrickou, která dává dle poklesu tlaku v potrubí, takže o tlaku to asi nebude - na volnoběh pumpa jen tak občas cvakne a dodá palivo. Budeš tam mít nějaký problém nejspíš s tryskou, mě to ukazuje úplně plynule od nuly až maximum. Jinak PP mám od 2012, ale po roce jsem si nechal udělat druhý s modrým podsvícením to první se mi moc nelíbilo :), takže 6 let. Ještě mne napadlo ty máš klasický karbec s přepadem paliva zpět, takže Ti to počítá i palivo které to nespotřebuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 16. Červen 2019 Sdílet Odesláno 16. Červen 2019 (upraveno) Nějak mě ale nenapadá co s tou tryskou, byl to plastový váleček, na jedné straně zúžený na 0,9mm, provrtal jsem to vrtákem 3mm. Pak jsem jí vložil a trochu zatlačil do průtokoměru z té strany, kudy přitéká palivo. Jediný co mě napadá je, že jsem jí nezatlačil dostatečně daleko ke středu k vrtulce. Jak moc jsi tam tu trysku rval ty? V PDF je, že má zajet 18,8 mm dovnitř, zkusím to ještě změřit.Karbec sice vracečku má, ale zpět do pumpy. Já mam průtokoměr před pumpou, takže spotřebované palivo z nádrže dál to ukazuje furt stejně.Ty máš PP připojen přímo na baterku? Dal jsem tam ještě jeden vypínač a zapínám ho až po nastartování motoru, nicméně pokud pak odpojím baterky, když jdu z lodě pryč, naměřené hodnoty se smažou, stejně jako datum a čas. Upraveno 16. Červen 2019 uživatelem kosak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 16. Červen 2019 Sdílet Odesláno 16. Červen 2019 No PP potřebuje stálé napájení, takže má i "+ fous" na "stenby" provoz kdy nic nezobrazuje ale je pod napětím, takže jej mám také na vypínači ale ten funguje jako zapojení po klíčku a vypínač je vřazen jen pro omezení podpětí při startování. No a vzhledem k tomu, že mám na lodi alarm a v současné době i kameru tak stejně toto musím mít napájené i když odpojím hlavní síť od baterie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 16. Červen 2019 Sdílet Odesláno 16. Červen 2019 Pokud budeš mít trysku správně osazenou tak už jedině nastavení PP a to počet impulsů, korekce spotřeby a jednotka spotřeby.Našel jsem doma nějaké poznámky jak jsem nastavoval a impulsy mám 0,0001176 , ty koeficienty jsem průběžně doladoval tak na ty se musím mrknout až na lodi, ten impuls se liší dle použité trysky ale to už jsem psal, jen si teď nevybavuji dle čeho jsem to počítal :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 16. Červen 2019 Sdílet Odesláno 16. Červen 2019 Počet impulzů je pod jednotkou spotřeby nebo jsem ještě něco přehlídl? Akorát koukám, že tam máš zadaný dost rozdílný údaj, já mam 0,001052 a ty 0,0001176, no počkám ještě co máš nastavené v korekci spotřeby, tam jsem nechal tuším l x 1.0000000 nebo jak to tam je :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 17. Červen 2019 Sdílet Odesláno 17. Červen 2019 Ve středu budu na lodi tak se na to podívám a dám ti vědět, to správné nastavení je fakt důležité. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 17. Červen 2019 Sdílet Odesláno 17. Červen 2019 (upraveno) Koukal jsem dnes na tu trysku a byla tam zaražená 15 mm, tak jsem jí tam vmáčkl na 17,5 a víc ani ťuk. Dle manuálu má být 18,5mm, ale ani hrubší silou jí tam víc už nedostanu. Ten milimetr a kousek asi furt chybí, protože to stále ukazuje 0, pak to zase vyskočí třeba na 10,l/h a zase to pomalu spadne do 0... pokud točim víc otáček, vyjede to i do 20l/h a zase pomalu spadne na 0...je to divný, no uvidíme, jestli pomůže nastavení lepších hodnot.Nepamatuješ si, jak se to chovalo, když jsi měl vyndanou trysku? Upraveno 17. Červen 2019 uživatelem kosak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 18. Červen 2019 Sdílet Odesláno 18. Červen 2019 Bez trysky nevím, ale dle toho jak se to chová bych to viděl na ty impulsy, zkus je přenastavit.Jinak doma mám asi dva rozebrané takže nějakou trysku bych ti mohl poslat, tedy jestli jsem to už nevyhodil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 18. Červen 2019 Sdílet Odesláno 18. Červen 2019 Já mám průtokoměr těsně před karburátorem ale pumpu mám elektrickou, která dává dle poklesu tlaku v potrubí, takže o tlaku to asi nebude - na volnoběh pumpa jen tak občas cvakne a dodá palivo. Co tam máš za pumpu? Mě tlačí pumpa pořád. Žádnej bordel to nedělá, jen mi to vrtá hlavou. Přemýšlel jsem o obtokovym ventilu, nebo právě spínání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 18. Červen 2019 Sdílet Odesláno 18. Červen 2019 Zkusil jsem včera přenastavit impulzy na ty tvoje, ale skoro nic to neukazovalo, je asi zapotřebí doupravit i další data. Počkám co mi pošleš za údaje a uvidim co to bude dělat :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 18. Červen 2019 Sdílet Odesláno 18. Červen 2019 Já mám průtokoměr těsně před karburátorem ale pumpu mám elektrickou, která dává dle poklesu tlaku v potrubí, takže o tlaku to asi nebude - na volnoběh pumpa jen tak občas cvakne a dodá palivo. Co tam máš za pumpu? Mě tlačí pumpa pořád. Žádnej bordel to nedělá, jen mi to vrtá hlavou. Přemýšlel jsem o obtokovym ventilu, nebo právě spínání. Bohužel už nemám žádné parametry a už se asi nevyrábí - nenašel jsem ji, takže jen obrázek :) nejblíž je tomu asi toto https://www.autoelectricalspares.co.uk/070019-12v-electric-fuel-pump--electronic-contacts-su-replacement-120-litreh--suction--2557-p.asp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 19. Červen 2019 Sdílet Odesláno 19. Červen 2019 Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 19. Červen 2019 Sdílet Odesláno 19. Červen 2019 Takže jednotka spotřeby neboli impulsy mám nastavený na 0,0004 a korekci spotřeby na 0,720 snad ti to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 19. Červen 2019 Sdílet Odesláno 19. Červen 2019 (upraveno) Super, diky... zitra vyzkousim, snad uz to poslape. Upraveno 19. Červen 2019 uživatelem kosak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 19. Červen 2019 Sdílet Odesláno 19. Červen 2019 Dej vědět jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 20. Červen 2019 Sdílet Odesláno 20. Červen 2019 Ahoj, nastaveni vypada dobre.Nastavil jsem PP, nastartovat a na neutral to ukazovalo cca 1,4 l/H. Sel na obed, pak nastartoval a zas to litalo nahoru a dolu az do cca 1800 otacek, nad cca 1800 otacek se to ustalilo a uz to ukazovalo dobre. Takze vidim nejaky problem v trysce. Bud ji chybi jeste zasunout o 1,5mm dal do prutokomeru nebo je tech 3mm moc velka dira. Jinak pri 3400ot jsem jel dle GPS 37km/h a aktualni spotreba byla 30l/h, na motor 5,7l V8 mi to hrozny neprijde... pak se zahadne uchlastal motor benzinem a do mariny me tahla druha lod :D ach jo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 20. Červen 2019 Sdílet Odesláno 20. Červen 2019 Tak alespoň nějaký posun, ta trysky 3 mm je ok kdyby jsi tam dal tu menší tak ti to nebude stačit. Když jsi ji převrtaval opravdu jsi dodržel průměr? V tom plastu se to občas roztáhne a místo 3mm můžeš mít klidně 3.5mm . Jak se ti podařilo uchllastat 4takt? U dvoutaktu se to stává. Nebyl problém v něčem jiném? To co to ukazuje na volnoběh je dost závislé na nastavení bohatostí, 1.8 l/h asi to budeš mít chudé. Ale jen tipují. Měl jsem tu spotřebu na volnoběh obdobnou, letos jsem ale nastavoval bohatost dle podtlaku a lehce mi stoupla spotřeba na volnoběh, ale klesla při provozu konkrétně při plavbě ve výtlaku, coz je u mne převažující způsob plavby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 20. Červen 2019 Sdílet Odesláno 20. Červen 2019 V dubnu po Velikonocích jsem dal loď na vodu a nešla do otáček, rozebral jsem karbec, vyčistil a složil a jelo to v pohodě... najel jsem už cca 150km a dneska, když jsem zkoušel co dělá průtokoměr ve skluzu mi to najednou zdechlo, všude z karbece lítal benzín a už jsem to nenatočil... když jsem to zkoušel natočit pozdějš, z karbece furt přetejkal benzín ven a nechytlo to... Odtáhli jsme loď do mariny a jel jsem radši na pivo :)Trysku jsem projel 3mm vrtákem, možná mi to ujelo, nevim... musim ji vydolovat ven a asi jí zaleju plastem a vyvrtám znovu, nic jinýho mě nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 21. Červen 2019 Sdílet Odesláno 21. Červen 2019 Máš seklej plovák v komoře, případně bordel v karbecu, už jsem takto jel pro známého, během cesty když jsem jej táhnul karbec rozhodil vyčistil a fungovalo to . Taky mu z toho chcal benzín na všechny strany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 21. Červen 2019 Sdílet Odesláno 21. Červen 2019 Dneska to chytlo jak nic. Zitra se chystam to rozebrat a vycistit.Mel jsem zavrenou nadrz, tak dosel po chvilce benzin. Otevrel jsem, znovu nastartoval a PP hlasil tak 10-15 minut spotrebu kolem 10l/h, pak to spadlo zase kolem 1,5l/h a po 20 minutach volnobehu uz to zase ukazovalo 0. To jsem z toho jelen. Mechanicka pumpa cpe benzin furt v zavislosti otacek ne? Podle ty spotreby to na me pusobi, jak kdyby bylo v karbeci dostatek paliva a pumpa prestala davat nez zase zacne chybet, ale to je kravina ze jo :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 22. Červen 2019 Sdílet Odesláno 22. Červen 2019 (upraveno) Tak dneska jsem najel asi 20 km, karbec sice držel, ale už je venku a jde na čištění ultrazvukem. Průtokoměr měří spolehlivě nad cca 10l/h, spotřeba vychází ve skluzu cca 0,8l/km, na 8-mi válec s karbecem jsem spokojenej, třeba to po vyčištění a seřízení o nějakou setinku ještě klesne :DTrysku ještě vykuchám ven, a zkusim 2 mm.Tak tryska je venku a dirka má cca 2,5 - 3 mm... přes 3mm nejde... podle hlubšího zkoumání bych řekl, že je tam prostě jen málo nasunutá, nicméně víc jí tam narvat už nedokážu. Upraveno 23. Červen 2019 uživatelem kosak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 9. Červenec 2019 Sdílet Odesláno 9. Červenec 2019 Chlapi, je mozny ze by se mi po vycisteni a opetovnymu serizeni karbecu zvedla spotreba o cca 10-13 l/h? Hrabal jsem se jeste v prutokomeru, tak nevim, jestli ukazoval blbe nebo ukazuje ted blbe. Nicmene ted ukazuje pri 3400 otackach rychlost cca 37km/h a spotrebu 42 l/h, predtim to ukazovalo 30 l/h... Jel jsem ted delsi trasu, konkretne 150 km, delka plavby 10 hod, spotrebovano cca 200l benzinu. Prevazne skluz na tech 3400 otacek a kde to nejde ve skluzu, tak vytlak 8km/h 1100 otacek. Prumer teda 20l/h, 1,3l/km... je to normalni? Lod nehuli, chod klidnej, svicky suchy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.