Přejít na obsah
Plavidla.cz

Bioethanol do lodniho motoru


Doporučené příspěvky

Na E85 mě jezdí auto a je to bez problému ale je to už z fabriky,ta 4,3 což je taky GM na to pojede taky ale počítejte s větší spotřebou,cca 20% a prý rozpouští gumu,v posledním Světě motorů je dost dobrej článek na 3stránky nebál bych se to nalejt i do neupravenýho auta nebo to mixnout s benzínem ALE "Když si koupím opičku,tak musím mít i na klec" takže do Glorie ne,asi taky proto že mám jen 3,0 a ten tak nepapá.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak, E85 ma jinej smesovaci pomer se vzduchem a kdyz se naleje do neupravenyho motoru, tak ten motor jde na extremne chudou smes, pokud vubec jede. Ale hodne zravy motory na E85 muzou teoreticky jakz takz chodit bez uprav. Motory nastaveny na uspornej benzinovej provoz na E85 nejdou ani natocit.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak dál chlapci, pište sem své zkušenosti a názory. Toto téma mě docelá dost zajímá. Jelikož mám motor 4,3 karbec ješte stará dobrá klasika, tak ten by to mohl přežvejkat. Zatím mé zjískané poznatky hovoří, že do amerických bouráku to lidi lijí a bez problémů. Jedinný problém je prý provoz pod podem mrazu, což u nás nadšenců pohybující se na vodě zřejmě nehrozí. Nebál bych se to tam nalít, ale musím mít jistou že se motor neodporoučí do věčných lovišť.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i starý vw brouci už na to jezdily(asi se tenkrát dělali poctivý těsnění?)

Nebo to bylo jeste pred objevem gumovyho tesneni! :D

 

Normalni karburatorovy motory do auta maji s lihem velikej problem, bud to funguje na lih nebo na benzin, oboji nejde. Strikacky maji diky lambde sanci poznat ze je neco spatne a bohatost si pridaji (v ramci moznosti) samy, takze to jet muze, akorat to blbje startuje, protoze pri startovani nema lambda teplotu aby to zmerila.

 

Pravda je, ze motor na benzin notoricky prechlastanej na lih zrejme jakz takz pojede, ale mohl by bejt problem to uchladit.

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jedna prakticka zkusenost-v loni jsem to parkrat natankoval-pul nadrze E85 a pul nadrze Natural-jelo to dobre,startovalo,nekourilo-potom mi bylo vysvetleno ze to zere tesneni tak jsem se na to vybodnul-letos resim ze pri plnem plynu motor zacne zacne cukat-uz jsem prohledl a vyzkousel kde co -posledni verze -nekde prisava vzduch -tak nevim ale E 85 uz ani omylem-privesak 4-takt - 15kw

mimochodem uz se to tady dost probiralo-a na jacht. taky

kdyby mel jeste nekdo nejaky napad cim by to mohlo byt (to cukani v horni tretine plynu) tak budu vdecnej

Upraveno uživatelem packa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...