tomas80 Zveřejněno 8. Červen 2012 Sdílet Zveřejněno 8. Červen 2012 Pokracovani diskuze z vlakna Motorove lode ...................Prosím nemáte někdo zkušenost s tankováním Ethanolu. Prej by to ty lodní motory mohly spalovat. A ta cena je někde jinde za litr. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 8. Červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. Červen 2012 Vidis to mne nejak nenapadlo a jelikoz mam jeste motor starou klasiku, tak by to asi nemel bejt problem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 8. Červen 2012 Sdílet Odesláno 8. Červen 2012 Bioethanol může nadělat paseku v gumových a silikonových těsněních. nejsem si teď přesně jist které ale jedny z toho to prý pěkně devastuje, někdy v loni jsem okolo toho trochu projížděl web :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vokousana vrtule Odesláno 8. Červen 2012 Sdílet Odesláno 8. Červen 2012 Na E85 mě jezdí auto a je to bez problému ale je to už z fabriky,ta 4,3 což je taky GM na to pojede taky ale počítejte s větší spotřebou,cca 20% a prý rozpouští gumu,v posledním Světě motorů je dost dobrej článek na 3stránky nebál bych se to nalejt i do neupravenýho auta nebo to mixnout s benzínem ALE "Když si koupím opičku,tak musím mít i na klec" takže do Glorie ne,asi taky proto že mám jen 3,0 a ten tak nepapá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 8. Červen 2012 Sdílet Odesláno 8. Červen 2012 Presne tak, E85 ma jinej smesovaci pomer se vzduchem a kdyz se naleje do neupravenyho motoru, tak ten motor jde na extremne chudou smes, pokud vubec jede. Ale hodne zravy motory na E85 muzou teoreticky jakz takz chodit bez uprav. Motory nastaveny na uspornej benzinovej provoz na E85 nejdou ani natocit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxik1958 Odesláno 9. Červen 2012 Sdílet Odesláno 9. Červen 2012 Seřídit to na líh ,by měl umět každej slušnej mechanik, ostatně v jižní americe se na to běžně jezdí 40 let, i starý vw brouci už na to jezdily(asi se tenkrát dělali poctivý těsnění?) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek1 Odesláno 9. Červen 2012 Sdílet Odesláno 9. Červen 2012 Jen tak dál chlapci, pište sem své zkušenosti a názory. Toto téma mě docelá dost zajímá. Jelikož mám motor 4,3 karbec ješte stará dobrá klasika, tak ten by to mohl přežvejkat. Zatím mé zjískané poznatky hovoří, že do amerických bouráku to lidi lijí a bez problémů. Jedinný problém je prý provoz pod podem mrazu, což u nás nadšenců pohybující se na vodě zřejmě nehrozí. Nebál bych se to tam nalít, ale musím mít jistou že se motor neodporoučí do věčných lovišť. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 9. Červen 2012 Sdílet Odesláno 9. Červen 2012 (upraveno) i starý vw brouci už na to jezdily(asi se tenkrát dělali poctivý těsnění?)Nebo to bylo jeste pred objevem gumovyho tesneni! :D Normalni karburatorovy motory do auta maji s lihem velikej problem, bud to funguje na lih nebo na benzin, oboji nejde. Strikacky maji diky lambde sanci poznat ze je neco spatne a bohatost si pridaji (v ramci moznosti) samy, takze to jet muze, akorat to blbje startuje, protoze pri startovani nema lambda teplotu aby to zmerila. Pravda je, ze motor na benzin notoricky prechlastanej na lih zrejme jakz takz pojede, ale mohl by bejt problem to uchladit. Upraveno 9. Červen 2012 uživatelem viky_cz Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vokousana vrtule Odesláno 9. Červen 2012 Sdílet Odesláno 9. Červen 2012 Pro marka,jestli to chceš zkusit tak vyjezdi nádrž, nalej tam 20litrů E85 a zkus to. A když Ti to nepojede tak doplň nádrž benzínem a tím to naředíš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packa Odesláno 9. Červen 2012 Sdílet Odesláno 9. Červen 2012 (upraveno) jedna prakticka zkusenost-v loni jsem to parkrat natankoval-pul nadrze E85 a pul nadrze Natural-jelo to dobre,startovalo,nekourilo-potom mi bylo vysvetleno ze to zere tesneni tak jsem se na to vybodnul-letos resim ze pri plnem plynu motor zacne zacne cukat-uz jsem prohledl a vyzkousel kde co -posledni verze -nekde prisava vzduch -tak nevim ale E 85 uz ani omylem-privesak 4-takt - 15kwmimochodem uz se to tady dost probiralo-a na jacht. takykdyby mel jeste nekdo nejaky napad cim by to mohlo byt (to cukani v horni tretine plynu) tak budu vdecnej Upraveno 9. Červen 2012 uživatelem packa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se