Přejít na obsah
Plavidla.cz

zapalovací svíčky


Doporučené příspěvky

Prosím o radu, mám závěsný motor mercury 10 M dvoutakt r.v. 2001 s.č. OP 132803. nevím jaké tam patří nejlepší svíčky. Oslovil jsem několik autorizovaných servisů a každý říká něco jiného jeden BPR7HS-10, druhý BP8HS-15 a třetí BPZ8HS-15. Můžete někdo poradit? Za 14 dnů jedu porpvé k moři. Děkuji
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle katalogu Mercury je pro tento motor doporučená svíčka 2x NGK BP7HS-10 , nebo BPR7HS-10, takže klasika

pro provoz na moři doporučena 2x NGk BPZ-8HS-15


Takže asi je to jen o teplotě kterou zvolit a provedení (materiál) svíčky , každopádně doporučuji něco do zásoby :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mnohokrát děkuji, takovou rychlost jsem ani nečekal, super forum. Jenom nechapu proč na moře je jiná než doporučená děkuji. Takže mohu použít všechny, které uvádí Anachy. Byl jsem totiž člun vyzkoušet poprvé na Dalešicích a po dvou dnech jízdy skoro na plný plyn ve třech chlapech se motor začal dusit a jel jen na malý plyn. Po výměě svíček opět fungoval, ale zdálo se že nedal výkon jako předtím. Dali jsme tam ovšem dva druhy svíček jednu NGK a druhou bosch. Původní svíčky jsme vyhodili z neznalosti, že bude takový problém zjistit jaké tam vlastně patří. Chybama se člověk učí. Takže u nás na přehrady BPR7HS-10 a na moře BPZ8HS-15? Ještě dotaz k oleji do benzinu. Koupil jsem nějaký německý plná syntetika 1:100 za 195,-/litr nebo musím dávat Mercury?Opět děkuji,
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem mercury 60hp a do benzínu jsem přidával vždy trochu kvalitnější než do normálních 2taktů, správně by tam měla být nějaká ta ekologicky odbouratelná sr....ka. Co se týče poměru tak fakt netuším , mělo to automatické dávkování ale jinak bych se držel doporučení výrobce. Rozdíl ve svíčkách je zřejmě teplotní a u moře se asi předpokládá teplejší provoz :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz jsme meli jeste dvoutakt Mercury 100HP, tak jsem tam davali olej do marine dvoutaktu., Duvod byl prostej, zjistil jsem, ze tento olej je mnohem ridsi nez klasickej a jelikoz zde bylo oddelene mazani, tak jsem mel obavy, ze by tim klasickej olej kterej je hustci ani neprotekl. Nicmene do zalozniho motoru co mam tedko na lodi, kde se maze klasika do benzinu tak davam jak pise anachy trochu lepsi olej do dvoutaktu, ale nic specialniho.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...