hubeck Zveřejněno 1. Červen 2012 Sdílet Zveřejněno 1. Červen 2012 Prosím o radu, mám závěsný motor mercury 10 M dvoutakt r.v. 2001 s.č. OP 132803. nevím jaké tam patří nejlepší svíčky. Oslovil jsem několik autorizovaných servisů a každý říká něco jiného jeden BPR7HS-10, druhý BP8HS-15 a třetí BPZ8HS-15. Můžete někdo poradit? Za 14 dnů jedu porpvé k moři. Děkuji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladislavjel Odesláno 1. Červen 2012 Sdílet Odesláno 1. Červen 2012 Tu první svíčku 7HS-10 používám do čtyřtaktního skutru.Já mam ve dvoutaktním lodním motoru Yamaha Denso W24FS-U,Mercury dvojtakt od roku 2000 používá NGK BPZ8H-N-10,ale dá se použít náhrada od jiného výrobce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 1. Červen 2012 Sdílet Odesláno 1. Červen 2012 Dle katalogu Mercury je pro tento motor doporučená svíčka 2x NGK BP7HS-10 , nebo BPR7HS-10, takže klasikapro provoz na moři doporučena 2x NGk BPZ-8HS-15Takže asi je to jen o teplotě kterou zvolit a provedení (materiál) svíčky , každopádně doporučuji něco do zásoby :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubeck Odesláno 1. Červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 1. Červen 2012 Mnohokrát děkuji, takovou rychlost jsem ani nečekal, super forum. Jenom nechapu proč na moře je jiná než doporučená děkuji. Takže mohu použít všechny, které uvádí Anachy. Byl jsem totiž člun vyzkoušet poprvé na Dalešicích a po dvou dnech jízdy skoro na plný plyn ve třech chlapech se motor začal dusit a jel jen na malý plyn. Po výměě svíček opět fungoval, ale zdálo se že nedal výkon jako předtím. Dali jsme tam ovšem dva druhy svíček jednu NGK a druhou bosch. Původní svíčky jsme vyhodili z neznalosti, že bude takový problém zjistit jaké tam vlastně patří. Chybama se člověk učí. Takže u nás na přehrady BPR7HS-10 a na moře BPZ8HS-15? Ještě dotaz k oleji do benzinu. Koupil jsem nějaký německý plná syntetika 1:100 za 195,-/litr nebo musím dávat Mercury?Opět děkuji, Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxik1958 Odesláno 2. Červen 2012 Sdílet Odesláno 2. Červen 2012 Já používám od STIHLU do pil a pod, už 10 let plná spokojenost, jen pro jistotu, protože mám starý motory ,mažu 1: 50ti, takže myslím, že nic nezkazíš Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 2. Červen 2012 Sdílet Odesláno 2. Červen 2012 Měl jsem mercury 60hp a do benzínu jsem přidával vždy trochu kvalitnější než do normálních 2taktů, správně by tam měla být nějaká ta ekologicky odbouratelná sr....ka. Co se týče poměru tak fakt netuším , mělo to automatické dávkování ale jinak bych se držel doporučení výrobce. Rozdíl ve svíčkách je zřejmě teplotní a u moře se asi předpokládá teplejší provoz :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 2. Červen 2012 Sdílet Odesláno 2. Červen 2012 Kdyz jsme meli jeste dvoutakt Mercury 100HP, tak jsem tam davali olej do marine dvoutaktu., Duvod byl prostej, zjistil jsem, ze tento olej je mnohem ridsi nez klasickej a jelikoz zde bylo oddelene mazani, tak jsem mel obavy, ze by tim klasickej olej kterej je hustci ani neprotekl. Nicmene do zalozniho motoru co mam tedko na lodi, kde se maze klasika do benzinu tak davam jak pise anachy trochu lepsi olej do dvoutaktu, ale nic specialniho. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se