david Odesláno 19. Březen 2012 Sdílet Odesláno 19. Březen 2012 hele s tím molem bude asi problém. Na molo musíš mít správně povolení od povodí labe a navíc by mělo mít stk stejně jako loď - což je teda kravina, ale prý je to taktechnická nee, jen souhlas SPS s konstrukcí + souhlas životního prostřední a obce Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladislavjel Odesláno 20. Březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. Březen 2012 Jsem taky slyšel jaký je to běhání,něco by to stálo.Pak na zimu se to musí uklidit.Tak aspoň udělat nějakou lávku.Nebo pak do nějakýho klubu,třeba v Brný.Nevíte jaký tam jsou podmínky? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 22. Březen 2012 Sdílet Odesláno 22. Březen 2012 koukni na net tam budou podmínky jachtklubu. V LTM je tuším členství + celosezoní parkování na molu za 4000tis. kč. Když nejsi členem klubu musíš zaplatit za to, že využiješ jejich sjezdu 100kč, pokud budeš chtít použít jejich naviják tak tuším 150kč. Jak je to v ústí netuším, ale většinou je to na jejich webu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladislavjel Odesláno 16. Květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 16. Květen 2012 Tak jsem včera spouštěl člun na sjezdu v Brný u policajtů.Sjezd je hodně prudký,špatně se tam vytáčí a pak tam je schod,kola maximálně metr do vody,jinak tam vlek zahučí!Auto jsem nechal za cestou a spoušli jsme loď s vlekem navijákem do vody.Jak je sjezd prudký nabral jsem zádí vodu! Ještě že tam mam čerpaloNa zpět mi v polovině odešel naviják made in china! tak jsme museli přepřáhnout a vytáhnout už autem.Příště zkusim ve Vaňově. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 16. Květen 2012 Sdílet Odesláno 16. Květen 2012 Kdyz jsem videl sjezd v Nelahozevsi, tak jsem pojal podezreni, ze se nekdo docista pomatl. Tam se do kopce s autem nerozjedu ani bez vleku a navijak jsem tam nikde nevidel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taurus Odesláno 16. Květen 2012 Sdílet Odesláno 16. Květen 2012 Viky - jsou i horší. V Nelahozevsi je alespoň slušný podklad, i když máš pravdu, že je to strmé až až. Druhý neméně vypečený je v Píšťanech. Tam když trochu klesne voda, tak se ani nehnu. Je s podivem, že oba sjezdy jsou v jinak pěkných marinách. Na obranu Nelahozevsi - v těch místech to moc jinak nešlo (ostatně asi ani v Píšťanech, i když tam jde spíš o zakončení sjezdu, což by jistě pořešit šlo). No ale pro nás, kteří občas dáváme na vodu v nejrůznějších "divokých" podmínkách, je to pořád komfort :). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 16. Květen 2012 Sdílet Odesláno 16. Květen 2012 Asi jsem zmlsanej.Nedavno jsem zkousel spoustet ve Veletove na bejvalym privozu a docela to slo. Sice tam jsou taky kocici hlavy a bahno, ale aspon je to malej sklon.Kdyz budu uvazovat v Nelahozevsi o spusteni navijakem, uz vidim jak mi treti kolecko rajtuje po tech kocicich hlavach. Chapu, ze to tam z hlediska prostoru asi jinak neslo, aspon takhle kolmo k vode urcite ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladislavjel Odesláno 16. Květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 16. Květen 2012 Tady jsem udělal fotku ; http://www.rajce.net/a6440568 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 16. Květen 2012 Sdílet Odesláno 16. Květen 2012 Pěknej sešup :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 16. Květen 2012 Sdílet Odesláno 16. Květen 2012 hele s tím molem bude asi problém. Na molo musíš mít správně povolení od povodí labe a navíc by mělo mít stk stejně jako loď - což je teda kravina, ale prý je to takmolo nemá STK do rozměru 10x10m, jen souhlas SPS, Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladislavjel Odesláno 20. Květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. Květen 2012 Tak jsem vÄera spouÅ¡tÄ›l ve VaňovÄ› kousek od Marie,dobrý...Nalodil jsem Åľenu a své tÅ™i dÄ›ti a plavili jsme se na marinu do PÃÅ¡Å¥an,u betonového sloupu uÅľ kousek od mariny zaÄal Å™vát alarm ,,vysoká teplota motoru'okamÅľitÄ› jsem vypnul motor a dopádloval k molu.Rodinu jsem vyloÅľil a poslal na na jÃdlo,zjiÅ¡Å¥uju co se stalo,pÅ™i kontrole odtokové kontrolnà hadiÄky-voda neteÄe,ale teÄe mi nÄ›jak moc do Älunu,pumpa zapnutá a voda nÄ›jak neubejvá...co se stalo,nikde jsme si neÅ¡trejchli,náhle jsem zjistil ze jsme ztratili vypouÅ¡tÄ›cà zátku 1"NÄ›jaký pán mi pÅ™inesl Å¡punt od Å¡ampusu,tak jsem tam narval pÅ™es igelit Å¡pun a Å™eÅ¡il to chlazenÃ.Demontoval jsem mÅ™ÃÅľku v noze,samozÅ™ejmÄ› mÄ› spadlla druhá půlka do vody a pokouÅ¡eli jsem se to propláchnou hadicÃ.Znovu nastartovat a náhle malinký Äůrek z hadiÄky,Å™Ãkám co s tim rysknout plavbu zpÄ›t,nikdo mi to samozÅ™ejmÄ› nedoporuÄoval... auto s vlekem v ÚstÃ,tady tÅ™i malý dÄ›ti a ten sjezd na který bych poÅ™eboval traktor.TakÅľe jsem nalodil rodinu a pÅ™i obÄasný kontrole se plavil zpÄ›t do ÚstÃ.LoÄ jsem natáhl na vlek zas dalÅ¡Ã,chybà mi jeden fendr a na noze nad vrtulà je takový kormidýlko,dle katalogu je to TAB-TRIM,tak to jsem taky ztratil!Doma jsem demontoval nohu,vyndal impeler a zjistil,Åľe mu chybà jedna lopatka a ta byla zaseklá ve výtlaku chlazenÃ.ChtÄ›l bych jeÅ¡tÄ› podÄ›kovat vÅ¡em co mi pomáhali v PÃÅ¡Å¥anechn na marinÄ›,bez nich bych mÄ›l velký problém! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxik1958 Odesláno 20. Květen 2012 Sdílet Odesláno 20. Květen 2012 Koukám, že proběhla důkladná předsezoní prohlídka :rolleyes: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 28. Květen 2012 Sdílet Odesláno 28. Květen 2012 No hlavně si pamatuju jak jistý prodejce prohlašoval o této loďce jak je jako nová, nepoužitá.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirzik Odesláno 28. Květen 2012 Sdílet Odesláno 28. Květen 2012 Jo to je v naší krajině běžné, pro kupující je jakákoliv loď v bezvadném a skoro nepoužitém stavu, ale nesmí na vodu. :-(Taky jsem jich několik viděl.... a nakonec koupil venku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 28. Květen 2012 Sdílet Odesláno 28. Květen 2012 (upraveno) to sice máte pravdu, ale utržená lopatka impelleru není zrovna závažná závada a měl si to dotyčný zkontrolovat. Upraveno 28. Květen 2012 uživatelem skodavrs Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladislavjel Odesláno 29. Květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. Květen 2012 Původní majitel dal člun na zimu do Powerboatu a zaůkoval je k prodeji protože je v zahraničí,pak tam stála dva roky na dešti!Když musel přijít nějaký zájemce a viděl tu spoušť,tak se zas otočil... Musel jsem na ní udělat stousty práce jako oprava čalounění,elekriky,teď jsem objednal impeller,anodu,gufera do hydrauliky a mřížky sání chlazení.Potřebuju nové plexi a lak,pak bude zas jak nová :-) Jinak na vodě se chová divně,ve skluzu super,ale výtlačná,musim točit volant neustále vpravo vlevo,tak musim pořád ve skluzu :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 29. Květen 2012 Sdílet Odesláno 29. Květen 2012 všechny tyto lodě kličkují nejsou stavěné na plavbu ve výtlačném řežimu. Neřeš to. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirzik Odesláno 29. Květen 2012 Sdílet Odesláno 29. Květen 2012 Je to tak, neřeš to, taky mi přijde že ten volant někdy ukroutím, jak se to snažím udržet plout v rovném směru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 29. Květen 2012 Sdílet Odesláno 29. Květen 2012 ahoj,mám stařičkýho Glastrona. řízení má standardní vůli. Hodně často pluju jen na zvýšený volnoběh, vyhlídku. Loď mi naštěstí ale téměř nekličkuje. Uvidim až dam řízení dohromady. Zatím jde dost ztuha (hoodne ztuha). Třeba pak začne kličkovat. :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 29. Květen 2012 Sdílet Odesláno 29. Květen 2012 kličkování není řízením Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 29. Květen 2012 Sdílet Odesláno 29. Květen 2012 ahoj,mám stařičkýho Glastrona. řízení má standardní vůli. Hodně často pluju jen na zvýšený volnoběh, vyhlídku. Loď mi naštěstí ale téměř nekličkuje. Uvidim až dam řízení dohromady. Zatím jde dost ztuha (hoodne ztuha). Třeba pak začne kličkovat. :-)Tak to bud rad, ze ti neklickuje :) az zacne, tak to bude peknej opruz. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 29. Květen 2012 Sdílet Odesláno 29. Květen 2012 jj, bojim se toho jako čert kříže. Zřejmě taky proto jsem se zatim do řízení nepustil :-) Při kotvení si ale zatim zaposiluju.Jinak ale říkají všichni, že tyhle typy lodí nejsou svými vlastnostmi ideální ve výtlaku.Až to řízení poladim tak dam vědět. Mě jde jen něco ztuha. Třeba by to pak pořešil nějakej tlumič (něco jako mam na řízení na motorce).Nezkoušel to už někdo poladit? Tlumič řízení, nebo zvětšit ploutev na noze apod.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 29. Květen 2012 Sdílet Odesláno 29. Květen 2012 nechci podceňovat vývojový týmy výrobců lodí, ale každej má nějaký zadání a priority. No a já bych klidně vyměnil nějaký ten kilometr na maximálce za klidnou plavbu ve výtlaku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 29. Květen 2012 Sdílet Odesláno 29. Květen 2012 Bohuzel zatim se to nikomu vcelku odstranit nepodarilo. Existuji doplnky, ktery jsou schopny to eliminovat, ale stejne porad budes muset ve vytlaku smer dohanet. Kazdopadne na to rizeni se podivej, protoze hlavne pouze pri vytlaku by tak moc ztuha jit nemelo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 30. Květen 2012 Sdílet Odesláno 30. Květen 2012 Co se týče kličkované na vodě při výtlaku, tak je to jen otázka trochu předvídavosti v řízení, díky bohu už jsem se dopracoval docela daleko takže jde jen o to to korigovat vždy o chvilku dříve než se to začne točit, a zvyknout si na to, také dost záleží na rozložení váhy na lodi, když se jede s více zatíženou zádí tak je toho korigování o poznání více. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se