Přejít na obsah
Plavidla.cz

Orlík


mirzik

Doporučené příspěvky

moc dík za informaci, tak že teoreticky by mohlo jít dát během mesice loď na vodu v Yachtclub Barrandov.....pokud to vsechno půjde podle harmonogramu.


quote=Zet post_id=34961 time=1673023761 user_id=1079]

Běžná hladina je 348 a nějaký drobný, takže 347,60 je v pohodě. Ale plný stav je ještě o dva metry víc - kolem 350 m.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 153
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Zveřejněné obrázky

Jaké máte kluci zkušenosti s převozem přes Slapy a Orlík, respektive s tím rezervačním systémem?

My se mnoho roků těšili až bude Vltava splavná z Prahy do Budějovic, že se výlet Praha - Budějovice - Praha stane součástí každé naší sezóny. Stihli jsme to jednou a pak zavedli ten webový rezervační systém.

Při pokusu o naplánování cesty jsem narazil na takový opruz, že jsem to vzdal. Nehodlám týden před výletem 4 dny po sobě hlídat až se otevře možnost postupně zarezervovat termíny na proplavení nahoru a pak dolů, nebo pak na výletě trnout strachy, že se někde zdržíme a budeme odkázání na ochotu obsluhy jestli nás proveze, když nemáme rezervaci.

Podle mne je to prostě špatně a byla chyba autorů tohoto systému, že podlehli několika křiklounům, kterým se nelíbilo, že u převozu museli déle čekat.

Podle mne tato věc zmrzačila možnost delších plaveb po Vltavě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaké máte kluci zkušenosti s převozem přes Slapy a Orlík, respektive s tím rezervačním systémem?

My se mnoho roků těšili až bude Vltava splavná z Prahy do Budějovic, že se výlet Praha - Budějovice - Praha stane součástí každé naší sezóny. Stihli jsme to jednou a pak zavedli ten webový rezervační systém.

Při pokusu o naplánování cesty jsem narazil na takový opruz, že jsem to vzdal. Nehodlám týden před výletem 4 dny po sobě hlídat až se otevře možnost postupně zarezervovat termíny na proplavení nahoru a pak dolů, nebo pak na výletě trnout strachy, že se někde zdržíme a budeme odkázání na ochotu obsluhy jestli nás proveze, když nemáme rezervaci.

Podle mne je to prostě špatně a byla chyba autorů tohoto systému, že podlehli několika křiklounům, kterým se nelíbilo, že u převozu museli déle čekat.

Podle mne tato věc zmrzačila možnost delších plaveb po Vltavě.

Ahoj, přesně tuhle zkušenost mám taky a když už se mi povedlo všechno naplánovat a zabukovat , tak na Slapech odešlo čerpadlo v motoru u traktoru, tak že ten den už traktor netahal a byl jsem zase v hajzlu. Je to veliká škoda, klidně bych si jak říkáš pár hodin počkal....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím,

kdyby radši za ty prachy dokončily velký výtah,tak je to lepší.Ve finále udělají přepad,místo aby otevřeli stavidla a pstávající přelivy.To si zase někdo namastí kapsu......

Na orlíku nejdou udělat větší přepady,ty co jsou tam teď tak jsou malý a proto dělají bokem přepad jinej.

Při záplavách šla voda jak přepady tak okolo malého výtahu a poničila dráhu výtahu.

Zvětšení přepadů šlo udělat na Hněvkovické probouráním,ale jelikož jim to nějak špatně těsní tak je komora mimo provoz od 1.4 do 30.4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím,

kdyby radši za ty prachy dokončily velký výtah,tak je to lepší.Ve finále udělají přepad,místo aby otevřeli stavidla a pstávající přelivy.To si zase někdo namastí kapsu......

Na orlíku nejdou udělat větší přepady,ty co jsou tam teď tak jsou malý a proto dělají bokem přepad jinej.

Při záplavách šla voda jak přepady tak okolo malého výtahu a poničila dráhu výtahu.

Zvětšení přepadů šlo udělat na Hněvkovické probouráním,ale jelikož jim to nějak špatně těsní tak je komora mimo provoz od 1.4 do 30.4.

To je dobré vědět, tak že Hněvkovice budou od 1.5. průjezdný?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím,

kdyby radši za ty prachy dokončily velký výtah,tak je to lepší.Ve finále udělají přepad,místo aby otevřeli stavidla a pstávající přelivy.To si zase někdo namastí kapsu......

Na orlíku nejdou udělat větší přepady,ty co jsou tam teď tak jsou malý a proto dělají bokem přepad jinej.

Při záplavách šla voda jak přepady tak okolo malého výtahu a poničila dráhu výtahu.

Zvětšení přepadů šlo udělat na Hněvkovické probouráním,ale jelikož jim to nějak špatně těsní tak je komora mimo provoz od 1.4 do 30.4.

To je dobré vědět, tak že Hněvkovice budou od 1.5. průjezdný?

 

No snad jo...snad se jim zadaří...nejdřív vyměňovali hrazení,pak celý dolní vrata i s motorem...tak uvidíme....jinak tohle je na SPS.



opatření obecné povahy 23/2023

kterým se zastavuje plavební provoz

Článek 1

Předmět úpravy


Státní plavební správa tímto opatřením obecné povahy, vydaným pod čj. 1600/PH/23 (dále jen opatření obecné povahy), z důvodu údržby, v zájmu zajištění bezpečnosti provozu na vodní cestě zastavuje plavební provoz


na vodní cestě Vltava,

přes plavební komoru VD Hněvkovice, ř. km 210,39,

ve dnech od 01.04.2023 do 30.04.2023.

Článek 2

Organizace zastavení plavebního provozu


Přes plavební komoru VD Hněvkovice je plavba zastavena.

Článek 3

Odůvodnění


Státní plavební správa na základě žádosti Povodí Vltavy, státní podnik, se sídlem Praha 5-Smíchov, nábřeží Holečkova 3178/8, PSČ 150 00, IČ 70889953, rozhodla o zastavení plavby přes plavební komoru VD Hněvkovice, ř. km 210,39, ve dnech od 01.04.2023 do 30.04.2023 z důvodu opravy těsnění dolních vrat plavební komory za účelem zajištění řádného technického stavu a bezpečného provozu vodního díla.


V souladu se zněním § 22a odst. 3 zákona o vnitrozemské plavbě, se návrh opatření nezveřejňuje a nepodávají se proti němu námitky.


Na základě výše uvedeného Státní plavební správa zastavila plavební provoz tak, jak je uvedeno v článku 1 a 2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak dneska vydali zpravu, ve zkratce ted je hlaina 340,20 a z duvodu problemu zatim vylezou max na 342,00 to znamena zatim zadna plavba, vytah ani Korensko, videl jsem i prohlaseni o odsunu terminu lodni dopravy i kdyz zatim ani oni nic oficielniho nevi, udajne tece to provizorni hrazeni u stavby
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak dneska vydali zpravu, ve zkratce ted je hlaina 340,20 a z duvodu problemu zatim vylezou max na 342,00 to znamena zatim zadna plavba, vytah ani Korensko, videl jsem i prohlaseni o odsunu terminu lodni dopravy i kdyz zatim ani oni nic oficielniho nevi, udajne tece to provizorni hrazeni u stavby

tak to bude asi na dlouho, oni se nepřetrhnou kvůli lodím.....tak letos zase jenom z velikých vod Slapy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

To je v pohodě...ani nevím jestli jsou u toho hrazení z vodou....ale to lehce vyřeší...upustí přehradu ,vyčerpají vodu a nechají hladinu těsně pod pažením...mnělo by to vyjít jak na výtah tak na komoru na Kořensku....podobně to mněli když v roce 2015 dělali stání pod Hněvkovickou přehradou...čerpali neustále....mám ale jen foto než tam pažení natloukli....

hn-vky.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další info z PVL....


Převzato z PVL.cz....

2023-04-17 | Zatopení stavební jímky na VD Orlík

Na stavbě doplňkového bezpečnostního přelivu VD Orlík, se při zvyšování hladiny vody v nádrži v průběhu víkendu 15. – 16. 4. 2023 vyskytly ve stavební jímce pro realizaci části vtokového objektu zvýšené průsaky dnem jímky, které pravděpodobně souvisí s geologickými diskontinuitami v podloží. Vzhledem k tomu, že pro realizaci hlubinného založení tohoto stavebního objektu spočívajícího v betonáži železobetonových vrtaných pilot je nutné zajistit minimální proudění v podloží (aby nedocházelo k vyplavování betonové směsi), byly po zabezpečení, vyklizení a odstranění stavební mechanizace z jímky práce v sobotu 15. 4. 2023 přerušeny, včetně čerpání vody z jímky a stavební jímka se postupně průsaky dnem zatopila. Po vyhodnocení možného rozsahu poruchy a zhodnocení technických možností na její sanaci bude pokračováno v pracích na realizaci stavebního objektu SO 01 – Vtokový objekt, a to při úrovni hladiny v nádrži plánované pro letní období 2023, tedy 345,60 až 348,40 m n.m.

Stávající situace nemá žádný dopad do pokračování prací na zbylých rozpracovaných částech stavby, tedy SO 03 Skluz – otevřená část a SO 02 Skluz – krytá část, ani na úroveň hladiny vody v nádrži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...