viky_cz Odesláno 7. Květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. Květen 2012 (upraveno) Dekuju.Musim rict, ze cestou zpatky jsem zkousel, co to vydrzi na silnici a k me radosti to zvladne celkem dost.Diky nizkymu tezisti to nema tendenci se prevracet v zatackach a kolem 100km/h na beznych cestach to v pohode snese, takze se s tou jizdou clovek nemusi nejak zvlast sr*t. Akorat kdyz se to v zatacce prepiskne, tak ty maly kolecka trochu plavou driftem. :D Upraveno 7. Květen 2012 uživatelem viky_cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 8. Květen 2012 Sdílet Odesláno 8. Květen 2012 Takže už se jenom naučit jezdit smykem s vlekem a je vše OK :) . Gratuluji k úspěšnému završení eskapády okolo přivěsu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxik1958 Odesláno 8. Květen 2012 Sdílet Odesláno 8. Květen 2012 Jo jen abys loď někde nespustil do škarpy!!!:D a =D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 8. Květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. Květen 2012 Dneska jsem ji pustil do Labe, vypadalo trochu jako stoka, ale jako skarpa ne. Ale procistil jsem si pak motor vodou ze Sandberku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 10. Květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. Květen 2012 Dneska jsem testoval dalsi funkci vleku - tycovy material. 150kg zeleza o delce 6m - no problem. http://www.volny.cz/valentvi/foto/Fotografie0655C.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladimír Odesláno 15. Červen 2012 Sdílet Odesláno 15. Červen 2012 Právě jsem dočetl tvůj "román" o přestavbě vleku. Nejvíc mě asi zaujalo broušení vrtáků flexou. Ani se nedivím, ze to moc nevydrželo. Já jsem se asi před čtyřmi lety pustil do stavby vleku, protože jsem na to měl věci (nápravu Alko, světla, žehličku apod). Protože dnes otypování samovýroby už není tak jednoduché jako dřív, vyřešil jsem to tak, že vždycky přendám SPZ ze starého nákladního vleku taky samovýroba a jedu. Chtěl jsem se zeptat vás, co máte vleky origo, jak jsou nazvaný v TP. Už mě dvakrát kontrolovala policie, a vše OK. Podotýkám, že to mám udělaný jak tovární , s gumovýma rolnama, V-dorazem, navijákem apod., takže nezasvěcený nic nepozná. Taky se mě stala veselá příhoda, když jsem s tím jel vlastně poprvé na dovolenou do HR. Když jsem odpoledne vyjel z Brna, hlásili v rádiu, že u Hustopečí měří. Tak jsem jel svých podle tachometru necelých devadesát a už z dálky vidím jak příslušník vchází do silnice. Jak na potvoru žádný kamion, za který bych se schoval.Byla ve mě malá dušička když jsem zastavoval. Než jsem něco stačil, otevřel mně dveře a říká "člověče šlápněte na to trochu, už vás předjíždí i kamion". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 15. Červen 2012 Sdílet Odesláno 15. Červen 2012 (upraveno) Já nám tovární vleky 2 , oba dovoz německo a v TP zapsáno přívěs nákladní speciální - přepravník lodí.Ale pokud je v TP zapsáno jen nákladní přívěs, tak je to jedno, loď je na vleku náklad jako každej jinej. Upraveno 15. Červen 2012 uživatelem Charlie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Odesláno 15. Červen 2012 Sdílet Odesláno 15. Červen 2012 Já mám cz výrobu fa Blažek Praha ,a také přepravník lodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 16. Červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 16. Červen 2012 (upraveno) Diky za precteni. Aspon vim ze to nepisu pro nic za nic. :)Ja mam myslim napsano "nakladni specialni", bez dalsi specifikace. Tuhle diskuzi, jestli je lod naklad jako kazdej jinej jsem absolvoval s technikem STK a nakonec to zapsal jako specialni.Proc uz dneska samostavba neni tak jednoducha jako driv? Co mi rekli u nas na urade, tak je to stejny jako moje prestavba, akorat to stoji vic penez a musim mit novy dily. Jinak mne s lodi kamiony predjizdeji kazdou chvili, jezdim s tim 65-75, abych neuhnal Edu.K tomu brouseni flexou.... ted uz mi to celkem jde, okoukal jsem od tatika, jak s tim spravne "houpat", abych mel dobrej uhel. Osvedcily se mi rezny kotouce, min hazej a nepalej vrtak. Upraveno 16. Červen 2012 uživatelem viky_cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladimír Odesláno 19. Červen 2012 Sdílet Odesláno 19. Červen 2012 Myslel jsem si to, že tam bude slůvko "speciální". Stím asi nic nenadělám a musím věřit, že to policajti neví. Na STK ale pro jistotu chodím se starým náklaďákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 19. Červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 19. Červen 2012 V malym TP o tom neni ani zminka, ani po prestavbe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 19. Červen 2012 Sdílet Odesláno 19. Červen 2012 Já to mám i v malym TP ale tam není už dopsáno přepravník lodí, jen nákladní speciální. Ale jelikož jsme menší lodě vozili na dvojčeti nákladního vleku a vždycky bez problému, tak bych to ani neřešil. U nás na STK je beztak zajímaj jen odrazky, nic víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 21. Srpen 2012 Autor Sdílet Odesláno 21. Srpen 2012 Dnes uspesna akce: Hranice 6m pokorena! http://www.volny.cz/valentvi/foto/Fotografie0717C.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 5. Duben 2013 Sdílet Odesláno 5. Duben 2013 Kuci, pro zajimavost tady na tom videu je videt sikovne delane prodlouzeni oje privesu pri spusteni lode :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Odesláno 5. Duben 2013 Sdílet Odesláno 5. Duben 2013 To je paráda,zítra začínám s úpravou.Druhou oj vždycky uvezu,a může se hodit.Stejně je momentálně hovno co na práci.(kromě oprav Sorenta,že Tome.Už to máš z krku.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladimír Odesláno 6. Duben 2013 Sdílet Odesláno 6. Duben 2013 Nic novýho pod sluncem. Já mám už nevím jak dlouho u svýho nákladního vleku vysunovací oj, to znamená pod celým vlekem (2m) je napevno přivařena roura a v ní je zasunuta bezešvá trubka, tuším průmeru 50 mm, stěna 3 až 4 mm (musel bych to změřit). Když chci převážet něco dlouhýho , až 6m, jenom vyndám dva šrouby, vysunu oj (mám tam dvě polohy) dám šrouby do jiných děr a je to. Myslím že je to lepší, než někde upevňovat druhou oj. Ještě dodatek, parádně se s tím couvá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 6. Duben 2013 Sdílet Odesláno 6. Duben 2013 To je paráda,zítra začínám s úpravou.Druhou oj vždycky uvezu,a může se hodit.Stejně je momentálně hovno co na práci.(kromě oprav Sorenta,že Tome.Už to máš z krku.)Nerikej, ze se ti ta Kia stale se.... To snad neni mozny. Bohuzel jsi asi narazil na cerneho Petra, ja za ty roky vcelku nic zasadniho, krom tech vstriku. Nicmene si nedelej iluze, s tim mojim Pajerem uz zacal napodzim haprovat automat, takze po necelejch trech letech provozu a 70 tis. se zatim Japoncici moc nepredvedli. Nicmene je to jeste v zaruce a s predtuchou problemu jsem si zaruku nechal jeste letos zacatkem roku prodlouzit, tak doufam, ze se to vyresi v ramci zaruky. Nyni k tematu, ja vim, ze to neni nic noveho pod sluncem, ale prijde mi to mozna jednodussi na dodelani nez ta vysuvna oj, ale je to asi vec nazoru :). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladimír Odesláno 6. Duben 2013 Sdílet Odesláno 6. Duben 2013 máš pravdu, že na dodělání je to složitější ale pokud bych to dělal nově, pak je určitě praktičtější mít jen jednu oj a tu vozit v "tubusu". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 6. Duben 2013 Sdílet Odesláno 6. Duben 2013 Při prodlužování oje je akorát trochu problém s nájezdovou brzdou, musí se prodlužovat i táhlo. Na spuštění do vody ho stačí odpojit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 6. Duben 2013 Sdílet Odesláno 6. Duben 2013 Jak pise Vladimir, tak pri stavbe noveho vleku se asi da pocitat s prodluzovaci oji a zakomponovat ji do privesu. Na zaklade toho co pise Charlie, coz mi v prvopocatku nedoslo si myslim, ze tato "vyklopna" hrazda je vyhodnejsi, protoze pak ti zaklad vcetne brzdy zustane stale stejnej a toto si vyklopis jen na spusteni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 6. Duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. Duben 2013 Tahle vyklopna by mohla jit domontovat i na hotovej vlek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Odesláno 7. Duben 2013 Sdílet Odesláno 7. Duben 2013 Už to chystám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 8. Duben 2013 Sdílet Odesláno 8. Duben 2013 Tak se pak pochlub :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 10. Září 2014 Sdílet Odesláno 10. Září 2014 Kuci, v patek jsem jel za jednim lodarem co mel docela sikovne udelanej vozejk na gumak a dve pramicky . http://www.imghosting.cz/images/56Vlek1.jpghttp://www.imghosting.cz/images/94Vlek2_tn.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.