Přejít na obsah
Plavidla.cz

Prestavba Sportjacht PS400.A


viky_cz

Doporučené příspěvky

Dekuju.


Musim rict, ze cestou zpatky jsem zkousel, co to vydrzi na silnici a k me radosti to zvladne celkem dost.


Diky nizkymu tezisti to nema tendenci se prevracet v zatackach a kolem 100km/h na beznych cestach to v pohode snese, takze se s tou jizdou clovek nemusi nejak zvlast sr*t. Akorat kdyz se to v zatacce prepiskne, tak ty maly kolecka trochu plavou driftem. :D

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 123
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

  • 1 month later...
Právě jsem dočetl tvůj "román" o přestavbě vleku. Nejvíc mě asi zaujalo broušení vrtáků flexou. Ani se nedivím, ze to moc nevydrželo. Já jsem se asi před čtyřmi lety pustil do stavby vleku, protože jsem na to měl věci (nápravu Alko, světla, žehličku apod). Protože dnes otypování samovýroby už není tak jednoduché jako dřív, vyřešil jsem to tak, že vždycky přendám SPZ ze starého nákladního vleku taky samovýroba a jedu. Chtěl jsem se zeptat vás, co máte vleky origo, jak jsou nazvaný v TP. Už mě dvakrát kontrolovala policie, a vše OK. Podotýkám, že to mám udělaný jak tovární , s gumovýma rolnama, V-dorazem, navijákem apod., takže nezasvěcený nic nepozná. Taky se mě stala veselá příhoda, když jsem s tím jel vlastně poprvé na dovolenou do HR. Když jsem odpoledne vyjel z Brna, hlásili v rádiu, že u Hustopečí měří. Tak jsem jel svých podle tachometru necelých devadesát a už z dálky vidím jak příslušník vchází do silnice. Jak na potvoru žádný kamion, za který bych se schoval.Byla ve mě malá dušička když jsem zastavoval. Než jsem něco stačil, otevřel mně dveře a říká "člověče šlápněte na to trochu, už vás předjíždí i kamion".
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nám tovární vleky 2 , oba dovoz německo a v TP zapsáno přívěs nákladní speciální - přepravník lodí.


Ale pokud je v TP zapsáno jen nákladní přívěs, tak je to jedno, loď je na vleku náklad jako každej jinej.

Upraveno uživatelem Charlie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za precteni. Aspon vim ze to nepisu pro nic za nic. :)


Ja mam myslim napsano "nakladni specialni", bez dalsi specifikace. Tuhle diskuzi, jestli je lod naklad jako kazdej jinej jsem absolvoval s technikem STK a nakonec to zapsal jako specialni.


Proc uz dneska samostavba neni tak jednoducha jako driv? Co mi rekli u nas na urade, tak je to stejny jako moje prestavba, akorat to stoji vic penez a musim mit novy dily.


Jinak mne s lodi kamiony predjizdeji kazdou chvili, jezdim s tim 65-75, abych neuhnal Edu.


K tomu brouseni flexou.... ted uz mi to celkem jde, okoukal jsem od tatika, jak s tim spravne "houpat", abych mel dobrej uhel. Osvedcily se mi rezny kotouce, min hazej a nepalej vrtak.

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 months later...
  • 7 months later...
Nic novýho pod sluncem. Já mám už nevím jak dlouho u svýho nákladního vleku vysunovací oj, to znamená pod celým vlekem (2m) je napevno přivařena roura a v ní je zasunuta bezešvá trubka, tuším průmeru 50 mm, stěna 3 až 4 mm (musel bych to změřit). Když chci převážet něco dlouhýho , až 6m, jenom vyndám dva šrouby, vysunu oj (mám tam dvě polohy) dám šrouby do jiných děr a je to. Myslím že je to lepší, než někde upevňovat druhou oj. Ještě dodatek, parádně se s tím couvá.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je paráda,zítra začínám s úpravou.Druhou oj vždycky uvezu,a může se hodit.Stejně je momentálně hovno co na práci.(kromě oprav Sorenta,že Tome.Už to máš z krku.)

Nerikej, ze se ti ta Kia stale se.... To snad neni mozny. Bohuzel jsi asi narazil na cerneho Petra, ja za ty roky vcelku nic zasadniho, krom tech vstriku. Nicmene si nedelej iluze, s tim mojim Pajerem uz zacal napodzim haprovat automat, takze po necelejch trech letech provozu a 70 tis. se zatim Japoncici moc nepredvedli. Nicmene je to jeste v zaruce a s predtuchou problemu jsem si zaruku nechal jeste letos zacatkem roku prodlouzit, tak doufam, ze se to vyresi v ramci zaruky.

 

Nyni k tematu, ja vim, ze to neni nic noveho pod sluncem, ale prijde mi to mozna jednodussi na dodelani nez ta vysuvna oj, ale je to asi vec nazoru :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak pise Vladimir, tak pri stavbe noveho vleku se asi da pocitat s prodluzovaci oji a zakomponovat ji do privesu. Na zaklade toho co pise Charlie, coz mi v prvopocatku nedoslo si myslim, ze tato "vyklopna" hrazda je vyhodnejsi, protoze pak ti zaklad vcetne brzdy zustane stale stejnej a toto si vyklopis jen na spusteni.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...