zdenek2013 Odesláno 20. Září 2019 Sdílet Odesláno 20. Září 2019 Kluci,děkuji za radu, ocet s trochou horké vody (cca 9:1) to rozpouští !!! Předešlé čištění s octem bylo v nižší koncentraci a nefungovalo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 21. Září 2019 Sdílet Odesláno 21. Září 2019 A co kyselina mravenčí - zkoušel jsi ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ok1in Odesláno 21. Září 2019 Sdílet Odesláno 21. Září 2019 Ohřej samotný ocet bez vody a bude to ještě lepší... :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 21. Září 2019 Sdílet Odesláno 21. Září 2019 (upraveno) kyselinu mravenčí jsem nezkoušel,už to není aktuální,motory jsou čisté...v polovině října dostanou veškerý potřebný servis včetně nových rozvodů po 500mth,ulomený držák motoru po letním bouchanci ve Francii se už vyrábí z nerezu a pomalu celkově chystám loď na novou sezonu,bude to potřeba,čeká nás delší plavba po Dunaji na srbské hranice přes zbytek Rakouska,Slovensko a Maďarsko Upraveno 21. Září 2019 uživatelem zdenek2013 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 22. Září 2019 Sdílet Odesláno 22. Září 2019 (upraveno) Kup v Obi nebo drogerii kyselinu solnou/chlorovodíkovou, k tomu jedny rukavice, nejlíp respirátor (je to takovej štiplavej smrad) a jednu štětku. Budeš to mít za chvíli jak nový i kdyby tam bylo vodního kamene třeba půl cm vrstva včetně vápenatejch usazenin atp. A opravdu důkladně... Touhle břečkou se to dělá odjakživa. Dělám to tak každej rok po 3-4 měsíčním stání na vodě... Jen to pak pořádně propláchni vodou. Ocet je v mém případě k ničemu, takový plivátko, možná tak na fleky od tvrdý vody. Na zažloutlý fleky a lehkej vodní kámen funguje dobře kyselina šťavelová, prodává se jako granulát ve včelařskejch potřebách atp. Zdar Upraveno 22. Září 2019 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 23. Září 2019 Sdílet Odesláno 23. Září 2019 díky za další radu,je fajn to mít kde najít pro příště Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mandy Odesláno 24. Září 2019 Sdílet Odesláno 24. Září 2019 Nemáte někdo prosím servisní manuál na 2016 Yamaha F40 FEHDL? Moc díky ???? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirob12 Odesláno 22. Leden 2020 Sdílet Odesláno 22. Leden 2020 zdravím vedeli by ste mi poradiť kde môže byť problém ide o motor tohatsu 4hp 2008 keď motor preklopím na zrkadle lode a následne ho po čase zase idem vložiť do vody a naštartovať nechce chytiť chytí až po dlhšom čase keď nechám motor vo vode tak potom chytá na brnk benzín dávam do internej nádrže motoru Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 23. Leden 2020 Sdílet Odesláno 23. Leden 2020 Vypadá to , že Ti při překlopení nateče benzín někam kam nemá a nebo odteče od někud, kde by měl zůstat :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirob12 Odesláno 23. Leden 2020 Sdílet Odesláno 23. Leden 2020 (upraveno) Otázka znie ale kam sa straca? Môže to byť že sa stráca niekde v karburátor? Upraveno 23. Leden 2020 uživatelem mirob12 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 23. Leden 2020 Sdílet Odesláno 23. Leden 2020 Než ho vyklopíš zavřeš benzín? Protože by se mohla zavzdušnit hadička ke karbecu a ten navíc takjaktak vyteče. Pak je motor chudej a nechytne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirob12 Odesláno 24. Leden 2020 Sdílet Odesláno 24. Leden 2020 nemá to externú nádrž Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 24. Leden 2020 Sdílet Odesláno 24. Leden 2020 pak je asi potřeba si vysvětlit, čemu říkáš interní a čemu externíinterní, tedy na motoru pod deklem, má zavírací kohoutek a od něj hadičku o které píšu.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirob12 Odesláno 24. Leden 2020 Sdílet Odesláno 24. Leden 2020 no ten ked preklápam motor zatváram ten odvzdušnovák Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 24. Leden 2020 Sdílet Odesláno 24. Leden 2020 kromě šroubu ve špuntu to má taky kohoutek na nádrži Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garda Odesláno 24. Leden 2020 Sdílet Odesláno 24. Leden 2020 Kdykoliv vyklopím motor tak to hůř startuje. Tak ho pokud možno nevyklápím a mám klid. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirob12 Odesláno 24. Leden 2020 Sdílet Odesláno 24. Leden 2020 ono je to v podstate tak že keď prídem na vodu a zavesím motor na zrkadlo lode tak môžem ťahať za štartovacie lanko koľko krát chcem a nechytí- neodpáli keď ho potom nechám ako kedy cca hodinku tak po pár trhoch lankom nakopne ale tiež ako náhle ho preklopím na zrkadle nechce chytať pre info preklápam ho na správnu stranu ako je v návode Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 24. Leden 2020 Sdílet Odesláno 24. Leden 2020 (upraveno) Ještě takovej nápad: je tam snímač tlaku oleje. Pokud švindluje nebo máš málo oleje, nebo vyběhlé olej čerpadlo, mohlo by to být ono. Bez zárukyHm, tak nebude. Co sem koukal do manuálu, nejspíš tenhle snímač neumí vypnout zapalování.Tak to bude chyba v obsluze.????Btw. Jak vypadá svíčka? Mokrá, suchá?A, kdybys ho vyklopil a za chvilku sklopil udělá to taky, nebo až když je vyklopenej dýl? Upraveno 24. Leden 2020 uživatelem david Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husky Odesláno 26. Říjen 2020 Sdílet Odesláno 26. Říjen 2020 Zkoušel jsem do přívěsného motoru dávat olej do nohy vrchním šroubem a je to problém olej je hustej a špatně protéká,a pozoor -pouze olej který tam má být-to znamemá koupený do převodovkylodního motoru motoru,normální olej převodový který se používá do auta bych tam nedával ani za nic -má trochu jiné vlastnosti než olej který tam patří,nehledě nato že original je v tubě která se nechá v pohodě natlačit spodním otvorem a horní slouží jako kontrolní,až začne z vršku vytékat je jistota že skříňje na 100%plná potom se dá šroub do horní díry a ze spodní už nevytéká.Olej je sice trochu dražší ale je to levnější než případná oprava někde v servisuJe dobré se kouknout do návodu od motoru, jaký olej výrobce doporučuje do převodovky. Např. Honda má v návodu typ oleje SAE 90 Hypoid nebo ekvivalent API GL4 nebo GL 5to jsou běžné oleje do hypoidních převodovek vozidel k dostání cca za 150 Kč/litr. Nevím proč bych pak platil 900 Kč/litr v Navy Důležitější je kontrola starého oleje při vypouštění, zda v něm není voda, ta ublíží převodovce spolehlivě. Jde o to, že ty navy oleje spešl do lodních převodovek mažou i jako emulze s vodou. Obyč převoďák není to pravé ořechové Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 26. Říjen 2020 Sdílet Odesláno 26. Říjen 2020 No... mne to teda moc nepomohlo, zadrela se mi vystupni hridel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 26. Říjen 2020 Sdílet Odesláno 26. Říjen 2020 (upraveno) Marine převoďák funguje zcela spolehlivě, druhá věc je když má někdo něco již vyběhaného nebo má průnik vody opravdu velký. Tam jaksi nepomůže ani svěcená voda. Nevím, kde jaký převoďák stojí 900,- ale High Performance Gear Lube od Quicksilveru tedy OEM Mercury pro Z náhony stojí cca 550,- litr, Suzuki nebo Yamaha origo pro závěšáky cca 250 - 350,- za litr, takže nevím jestli někomu těch pár set za rok stojí za tu úsporu. Každého boj. Upraveno 26. Říjen 2020 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 26. Říjen 2020 Sdílet Odesláno 26. Říjen 2020 No... mne to teda moc nepomohlo, zadrela se mi vystupni hridel.Zadřela hřídel? Ty tam máš futro? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 27. Říjen 2020 Sdílet Odesláno 27. Říjen 2020 Futro bylo na kolecku zpatecky, ktery se zadrelo na hrideli. Olej jsem nemenil zrovna pravidelne, takze ty vody v tom asi bylo moc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husky Odesláno 27. Říjen 2020 Sdílet Odesláno 27. Říjen 2020 Futro bylo na kolecku zpatecky, ktery se zadrelo na hrideli. Olej jsem nemenil zrovna pravidelne, takze ty vody v tom asi bylo moc. Voda by tam normálně bejt neměla. chce to vychytat příčinu průseru. pravděpodobně vyměnit gufero Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 27. Říjen 2020 Sdílet Odesláno 27. Říjen 2020 No ja vim, jenom ted nejak nejsou lidi. Udelal jsem rozborku a soucastky mam nasypany v kybliku. :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se