Michal Toman1987 Odesláno 3. Červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2018 Co tak koukam, mas moznost Suzuki, Yamalube, Quicksilver i Honda.Jsou k videni ještě 75W90 a 80W90, 80W90 bych se taky uplne nebal. Dulezity je, abys při vymene zkontroloval, jestli ve starym oleji není nejak moc vody (olej vypada jako capuccino). Pokud jo, mělo by se vymenit gufero.jj a cheme vymenit i motorovej radsi jestli jsem to dobre nacetl z toho co si poslal tak tam se dava 10w40? jj to zkontrolujeme Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Toman1987 Odesláno 3. Červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2018 Jo.... a pisou 100ml oleje.to by me jedna tuba mohla stacit :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Toman1987 Odesláno 3. Červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2018 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 3. Červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2018 To je olej do motoru, ne? Toho mas mit pul litru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Toman1987 Odesláno 3. Červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2018 To je olej do motoru, ne? Toho mas mit pul litru.jj do motoru taky chci vymenit ale i prevodovej radeji :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 2. Únor 2019 Sdílet Odesláno 2. Únor 2019 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 7. Březen 2019 Sdílet Odesláno 7. Březen 2019 Toto je můj gerét na plnění oleje do nohy :cool: :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirob12 Odesláno 24. Květen 2019 Sdílet Odesláno 24. Květen 2019 zdravím potreboval by som poradiť znalých lodnej techniky či máp správne zapojené riadenie na motor lebo keď chcem zvýšiť otáčky na voľnobeh vôbec nič sa nehýbe keď dvíham páčku. Keď zaradím dopredu tak sa hýbu lanovod 1 na strane ovládania a 1 na strane motora ďakujem za odpovede a postrehy flip a freebie Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 24. Květen 2019 Sdílet Odesláno 24. Květen 2019 Pokud máš extra páku na přidání volnoběhu, tak ta obvykle hejbe pláštěm bowdenu, ne táhlem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirob12 Odesláno 24. Květen 2019 Sdílet Odesláno 24. Květen 2019 (upraveno) mám takéto ovládanie can you have full coverage on a salvage title a lanovod je jedno ako sú poprepájané z motorom ?mám to správne podla obrázkov Upraveno 24. Květen 2019 uživatelem mirob12 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 24. Květen 2019 Sdílet Odesláno 24. Květen 2019 Jo, to je to o čem píšu. Když pohneš tou malou pákou, tak by na se na motoru měl trochu přidat plyn. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirob12 Odesláno 25. Květen 2019 Sdílet Odesláno 25. Květen 2019 a tie bovdeny mám pozapajané správne podla obrázkov je tam aj naznačený bovden 1 na riadení aj na motore aj 2 ďakujem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 25. Květen 2019 Sdílet Odesláno 25. Květen 2019 (upraveno) Dvojka je plyn, jednička řazení. Krok se mění předáním do vedlejší díry, ale ve které to má být by mělo být v návodu motoru nebo toho ovládání. Dáš li to špatně, něco odpravíš.Ten obrázek zas není tak slavnej, doufám, že sem se nesek. Upraveno 25. Květen 2019 uživatelem david Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda.navratil Odesláno 29. Květen 2019 Sdílet Odesláno 29. Květen 2019 prosímvás,nevíte někdo,jaké vůle ventilů mají být na Mercury 5hp?? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 29. Květen 2019 Sdílet Odesláno 29. Květen 2019 (upraveno) Nevím, dal bych 0,15 a 0,20. Až tak na tom nezáleží, důležité je, aby ventily zavíraly Upraveno 29. Květen 2019 uživatelem david Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Outsider Odesláno 1. Červenec 2019 Sdílet Odesláno 1. Červenec 2019 Zdravim zkusene mechaniky a lodivody.-) prosim doporucite nekdo klic na svicky vhodny k motoru Yamaha f25 r.vyroby 2001, je tam strasne mizernej pristup a zuzeni, nemuzu povolit, budeto asi chtit nejaky tenkostenny..? Diky za tipy! Outsider Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 2. Červenec 2019 Sdílet Odesláno 2. Červenec 2019 Zdravim zkusene mechaniky a lodivody.-) prosim doporucite nekdo klic na svicky vhodny k motoru Yamaha f25 r.vyroby 2001, je tam strasne mizernej pristup a zuzeni, nemuzu povolit, budeto asi chtit nejaky tenkostenny..? Diky za tipy! Outsider asi neco jako toto? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Outsider Odesláno 2. Červenec 2019 Sdílet Odesláno 2. Červenec 2019 Jj diky,tim by to mohlo jit, nebyl by nejaky odkaz kde ho koupit? Dekuji ! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 2. Červenec 2019 Sdílet Odesláno 2. Červenec 2019 tyhle mají na Mall.cz Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Outsider Odesláno 3. Červenec 2019 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2019 Diky! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 4. Červenec 2019 Sdílet Odesláno 4. Červenec 2019 Ahoj pánové, olej do nohy jsem zkoušel dávat horem, ale opravdu to nejde jen tak. i když jsem se snažil dostat ho tam injekční stříkačkou, za chvíli se udělala bublina a dost oleje se vrátilo ven... nakonec jsem vyzrál, na plastovou nádobku s výústkem jsem nasadil hadičku - pozor není silnější nežli sirka a tuto nasoukal až dolů- Poté nalil přiměřené množství oleje, který jsem nechal na sluníčku ohřát a podařilo se. Pravda teklo to tam snad dvacet minut, ale nádobku jsem měl přichycenou a tak mi to nezdržovalo. Pumpa určitě není k zahození, ale takto je to myslím nejčistější práce.jen by mne zajímalo jak ten vysoce vyskozní originál olej preotekl zkrze hadičku o tloušce sirky,a to do konce za 20 minut - cca 1Litr!!! To je dost nesmysl a navic tu hadičku nestrčíš nikdy až dolů!!!Prostě konstrukce Z-nohy to neumožnuje!! bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 19. Září 2019 Sdílet Odesláno 19. Září 2019 Prosím o radu - nemohu z motorů dostat vodní kámen,který se na karoseriích usadil za ty letošní napluté km,zkusil jsem Pulirapid,kterým šla dolů krásně řasa,pak už v zoufalství i Coca-Colu,ale vodní kámen stále drží...díky za případnou radu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 19. Září 2019 Sdílet Odesláno 19. Září 2019 mne fungoval ocet. Jemny hadrik, netlacit, aby se to neposkrabalo a vydrzet. Jde to pomalu, ale jde to. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garda Odesláno 20. Září 2019 Sdílet Odesláno 20. Září 2019 Když je ten ocet trochu rozředěný teplou vodou tak to jde velmi pěkně dolu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 20. Září 2019 Sdílet Odesláno 20. Září 2019 (upraveno) Naředěný ocet jsem zkoušel také,bez výsledku...je to pravděpodobně nějaký sajrajt ještě ze slané vody a zcela jistě i z těch špinavých kanálů.Zkusím to tedy ještě jednou mírně naředěným teplým octem,snad to pomůže. Upraveno 20. Září 2019 uživatelem zdenek2013 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se