skodavrs Zveřejněno 9. Červenec 2011 Sdílet Zveřejněno 9. Červenec 2011 Ahoj,jsem právě v chorvtsku a dnes se mi stalo, že jsme musel zpomalit tak na 30km/h kvůli vlnám, pak jsem chtěl znovu přidat, ale motor měl nějak malý výkon a i při plném plynu se jen těžko drápal k 50km/h. Motor nevykazoval nějaké zvláštní zvuky ani teplóta nebyla nijak vysoká. V nízkých otáčkách se choval normálně. Po cca 3 hodinách v zátoce jsem znovu nastartoval a jel úplně normálně. Nenapadá vás někoho v čem může být problém?díky za nápady Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 9. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 9. Červenec 2011 (upraveno) Mě tohle dělal zasranej palivovej filtr. Respektive když to dlouho stálo a já ho zapoměl vyměnit. Kdys ho měnil naposledy? Upraveno 9. Červenec 2011 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 10. Červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 10. Červenec 2011 filtr jsem neměnil, loď jsem loni kupoval. Dnes to udělalo zase asi po cca 10 min. jízdy, ale je znatelný vynechávání motoru. Ještě mě napadly svíčky. Filtr je přímo v pumpě? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 10. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2011 (upraveno) Svíčky by to možná mohli bejt, zkus je vyšroubovat jak vypadaj, třebas natankoval špatný palivo. Filtr je extra zvlášť aspoň u mojeho strojku, vypadá jako olejovej. Zkus ho vyšroubovat, vylejt a pak profouknout, mě z toho tenkrát když to nejelo vyplavali takový hnědý cucky, fouknul jsem do toho, něco tam luplo a hned to jelo líp. Co jsem dal novej tak je to nebe a dudy. Jsem vůl, že jsem ho nevyměnil při zazimování chce to opravdu každej rok. Nicméně ale loď necukala, spíš nešla do otáček, byla taková tupá. Upraveno 10. Červenec 2011 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 11. Červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. Červenec 2011 ono to jede normálně asi tak deset minut a potom zničeho nic je znát ubytek výkonu. Když malinko uberu je znát že neběží pravidelně. Když ale ubernu na volnověh nebo do nižších otáček, tak běží normálně. Po vychladnutí zase jede normálně. Ten palivák mě taky napadl, ale vzhedem k tomu, že to dělá po určité době bych to spíš typoval na ty svíčky. Zkusím vyměnit svíce a uvidíme. Každopádně díky za radu. Nemáš foto neo obrázek kde je vidět ten filtr? Pokud nepomůžou svíce vyzkouším fitr. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 11. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2011 Odklopim lavici, motor, směrem ke mě na levé straně v rohu je bílý filtr, vedou do něj hadice, musíš to vidět. Teda jestli ho tam máš ale dle mě bys ho tam mít měl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 11. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2011 a nepřehřejvá se? u některých motorů se při přehřátí automaticky odpojuje zapalování některých válců a to by vysvětlilo snížení výkonu a nerovnoměrný chod Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 12. Červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. Červenec 2011 tak už je to asi vyřešené. Vyměnil jsem 3 ze čtyř svíček zpět za staré a po testovací jízdě bylo vše ok. Tak doufám, že bude pokoj. to sullaco: já tam žádnej filtr nemám. Mám tam pumpu podobnou jako byla na š120 která poháněná z kliky a má odkalovací nádobku, do pumpy vede hadice z nádrže a přepad z karburátoru a z pumpy vede oclová trubička přímo do karburace. Takžě filtr žádný, leda by byl přímo v pumpě. Asi to mají novější modely řešeny jinak (2004).to david:podle teploměru má motor stále stejnou teplotu, tlak oleje je stejný prostě vše ok. Doufám, že to byla ta svíce. Nebylo by to poprví kdy NGK odejde po chvíli, jsou to hrozný mrdky. Když NGK tak jedině iridiový ty jsou ok. Příště koupím jiný akorát budu muset sehnat jinýho dodavatele. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 25. Červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. Červenec 2011 Tak to opravdu byla nějaká svíce, zbytek dovolené už to bylo ok. Akorát že nevím která z nich to dělala vím jen, že ne ta co jsem tam nechal. Vzhledem k tomu, že to dělá jen po cca 10min. jízdy tak to bude oříšek odhalit, která ze tří to je. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 26. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. Červenec 2011 pro skodavrz - svíčky NGK jsou jedny z nejkvalitnějších,proto s tebou nesouhlasím,že to jsou"mrdky"!!!Používám je již mnoho let ke spokojenosti mé i mých zákazníků!Jen pro tvoje info - svíčky jsou předepsány měnit po 100mot.hod. a při používání na slané vodě dokonce po 50 hod.měnil jsi je vůbec někdy? Taky nemalou měrou záleží na celkovém stavu motoru a na správně zvolené tepelné hodnotě a typu svíčky!bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 26. Červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. Červenec 2011 pro bootcentrum:mám zkušenost se svíčkami NGK pouze na motorkách a jsou s nimi opravdu problémy a je to známá věc. Nová svíce po cca 5hod. přestává házet jiskru při zátěži. Většinou je to problém u jednoválců. Jak jsem již psal, první věc kterou udělám, když koupím nové moto, tak vyměním svíci za iridiovou NGK ta je bez problémů, ale samozřejmě cena je jiná. Jinak je mi jasný, že každá věc, motor atd. potřebuje předepsanou údržbu. Mám moto jak silnici, kde údržba není "žádná", tak závodní enduro kde je údržba velmi náročná, tedy pokud chceš aby to vydrželo (olej po 10Mth, filtr po každé jízdě atd.) Zpět k tématu - svíce jsem koupil nové, jelikož původní vykazovali opotřebení. Na nové svíce jsem najel cca 10Mth a začal tento již zmiňovaný problém. Jelikož jsem měl sebou staré, ale pouze tři protože při výměně se mi podařilo jednu zlomit ( je tam hroznej přístup přes táhla řazení), tak jsem prostě vyměnil první tři svíčky za staré. Vyndané svíčky navykazovaly známku opotřebení narozdíl od starých, každopádně se výměnou problém vyřešil. Dělala to prostě jedna vadná svíčka, která ale přestává plnohodnotně fungovat až po učitém zahřátí a pouze při zátěži - velmi častý jev techto svíček na motorkách.Motor i celá loď je jak nová, jesti má najeto 200mth tak je to hodně. Jinak kdyby to bylo motorem, tak by to bylo na svíčce poznat (karbon, pecka), ale není na nich nic, prostě jako obvykle výrobní vada. Svíčky jsem dal dle manuálu výrobce, takže předpokládám, že správné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 26. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. Červenec 2011 No já se přiznám, že jsem svíčky dlouho neměnil, protože první dva roky jsem servisoval v jednom servisu, kde mi sice výměnu fakturovali ale letos, když jsem řešil problém s tahem a vyndal je, tak tam byly svíce ještě nějaké německé, řekl bych že od původního majitele. No nevadí. Já tam koupil dle doporučení na 3,0 LX typ svíček NGK BPR 6EFS tuším že za 56,- Kč/ks. Jestli je NGK poruchová značka netuším, někdo zase nadává na Championy a podobně. Iridia nedám, páč to má význam pro toho, kdo potřebuje ultra velkou životnost. Při mém nájezdu cca do 50Mh ročně, jednou za dva roky hodím ty nové NGK a myslím, že mám klid. Můj názor. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 26. Červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. Červenec 2011 já dávám iridia do jednoválců, protože se neulejou a mají podstatně lepší starty a životnost je samozřejmě také jinde. Ale u jednoválce máš jednu svíci, takže tě ty cca 400kč co ta svíce stojí nezabijou. Ve člunu jsem zatím nechal ty staré americké které fungují bezvadně. Pokusím se nějak ty NGK vyreklamovat. Nevím z hlavy jaký mám typ, ale dával jsem tam ty co jsou doporučené výrobcem, takže předpokládám, že ty samé, ale 56kč mne určitě nestály. Jedna mne vyšla určitě přes 100kč a to ještě se slevou přes známého. Schválně se pokusím najít účet. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 26. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. Červenec 2011 A tak nejde ani u motorek o 400,- ale já fakt teda rozdíl nepoznal a to jak u krosky tak čtyřválce na silnici. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 26. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. Červenec 2011 Ahoj. Pred X lety jsem do motoru daval jedine svicky Champion, protoze se rikalo, ze to jsou nejlepsi top super svicky. Pak se uz zacali zatracovat a ody se zacali pjet na NGK, takze je tam davam. No loni se mi podarilo jednu zalomit a to jsem ji nijak nepacil, takze asi vada materialu. Mam obavy, ze uz je to zase stejna klasika a asi si moc nevyberes. Kazdopadne mi pripada, ze ty NGK jsou z nabidek jeste ty lepsi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 27. Červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. Červenec 2011 jo mate pravdu, že si asi nevybereš.to Sullaco: na krosce je ta iridiovka sakra znát, co se týká ceny, tak záleží na jakou motorku. Na japonce je vše mnohem levnější já mám ale Husqvarny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 27. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 27. Červenec 2011 Nevim no, já na 2t rozdíl nepoznal a 4t jsem měl jen krátce pak to šlo z domu bo nikdo nejezdil. Ale to už je jiná historie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se