Sullaco Zveřejněno 19. Červen 2011 Sdílet Zveřejněno 19. Červen 2011 Ahoj,tak jsem dnes měnil filtr a svíčky a všiml jsem si, že když motor je na volnoběžných otáčkách tak se sem tam ozveš pazvuk, připomínající jakoby uvolněný šroub, nebo jako vymletý čep u auta, zkrátka něco v tomto stylu. Motor na volnoběh sebou sem tam škubne, respektive jako se pohne (což je snad normální, pokud ne tak mám další problém) a v tom momentě se ten hajzl ozve. Koukal jsem jestli není někde uvolněnej šroub, jak je motor přidělanej k lodi, ale nemůžu nic nalézt. Jakmile se přidá plyn a motor zklidní chod je po pazvuku. A teď babo raď, jsem z toho na nervy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 19. Červen 2011 Sdílet Odesláno 19. Červen 2011 Co takhle ložisko v transomu, nebo to jde opravdu přímo z motoru? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 19. Červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 19. Červen 2011 Jde to od motoru, pravděpodobně z pravé strany. Jenom když sebou zavrtí, jakmile kapku přidám, zmizí to. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 19. Červen 2011 Sdílet Odesláno 19. Červen 2011 Jde to od motoru, pravděpodobně z pravé strany. Jenom když sebou zavrtí, jakmile kapku přidám, zmizí to.je žárlivej, nemáš koukat po jinejch :lol když se to ozve při nerovnoměrným chodu, můžou to bejt pružiny ( utahaný, popraskaný ) v tlumiči torzních kmitů, teda pokud tam takovej aparát máš Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 20. Červen 2011 Sdílet Odesláno 20. Červen 2011 pro SULLACO - ten pazvuk při volnoběhu a mírně zvýšených otáčkách dělá zpětná klapka ve výfukovém potrubí - jde o její opotřebení nad příslušnou míru a rovněž hrozí její utržení a spadnutí dolů a zapříčení ve výfuku,což může vézt až k špatné průchodnosti celého výfuk.potrubí.Doporučuji vyměnit,novou mohu dodat,jen potřebuji typ a výr.č. motoru.Bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 20. Červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. Červen 2011 (upraveno) pro SULLACO - ten pazvuk při volnoběhu a mírně zvýšených otáčkách dělá zpětná klapka ve výfukovém potrubí - jde o její opotřebení nad příslušnou míru a rovněž hrozí její utržení a spadnutí dolů a zapříčení ve výfuku,což může vézt až k špatné průchodnosti celého výfuk.potrubí.Doporučuji vyměnit,novou mohu dodat,jen potřebuji typ a výr.č. motoru. BootcentrumA jak to zkontroluju, že tomu tak je? Respektive dokážu si to vyměnit sám, že bych u tebe objednal jen díl? Stále mi to přijde jak povolený šroub někde. A proč sebou motor sem tam škube na volnoběh, koukal jsem na netu a někomu to teda taky škube ale většinou se ani nehne. Zajedu dnes do garáže a dodám ti potřebná čísla. Upraveno 20. Červen 2011 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 20. Červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. Červen 2011 (upraveno) Tak jsem na to ještě jednou koukal, zvuk je přesně jako kdyby byl povolenej šroub někde u motoru v podlaze nebo silenbloku a lítalo to v něm. Je možný aby toto vydávala ta záklopka? Tak já to teda demontuju, budu muset sundat komplet tu rouru co vede od motoru, protože ty gumový příruby jsou tvrdý a s tim se i po povolení těch stahovaček nehne. Kde přesně je ta záklopka? U té druhé gumové příruby? Když ji vyndám, tak poznám jestli je vadná nebo ne že? Nicméně tak nebo tak asi budu potřeboivat to těsnění pod tu kovovou rouru co odmontuju z motoru, lze to u tebe (bootcentrum) objednat?Nějaké rady ohledně demontáže a montáže? Sem s nimi!údaje pro Bootcentrum:Mercruiser 3.0 LX, výr.číslo OF 554309 Upraveno 20. Červen 2011 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 22. Červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 22. Červen 2011 Takže jsem to rozdělal, na záklopce je skutečně obnažený okraj, nicméně si rozhodně nemyslím, že by tohle nic mohlo vydávat takový jadrný bordel. Tohle vidím tak na slabé cinkání, které ve zvuku motoru nemůže být ani slyšet. Takže to samozřejmě vyměním, jen se bojím respektive vím, že jsem vlastně nic nevyřešil. Chjo. To Bootcentrum: jak teda s tím těsněním, chtěl si číslo motoru, napsal jsem ho a nic. Je tedy skladem spolu s tou klapkou? http://img705.imageshack.us/img705/1787/img6794r.jpg http://img192.imageshack.us/img192/5447/img6795hx.jpg http://img713.imageshack.us/img713/5706/img6796mu.jpg Uploaded with ImageShack.us Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 22. Červen 2011 Sdílet Odesláno 22. Červen 2011 Hmm tý klapce evidentně nic není , letos jsem ji měnil a nová vypadala skoro stejně Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 22. Červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 22. Červen 2011 No je tam prodřený ten okraj, ale řekl bych, že to maximálně může nepatrně chrastit. Takže sem v loji, co dál může vydávat nepravidelný zvuk asi jako když u mojeho Tdi chrastí odcházející dvouhmotnostní setrvák, nebo se to dá naprosto přesně srovnat s utrženým silenblokem motoru u auta, ten taky při záběru vydává takovejhle zvuk. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 22. Červen 2011 Sdílet Odesláno 22. Červen 2011 pro Sullaco: sice jsem neslyšel tvuj motor v chodu a tím jsem ani neslyšel ono pověstné cinkání a chrastění,znám to jenom z tvého popisu,takže pro nepřesný popis se mohu mýlit,ale nebývá to u mne zvykem,opravuji tyto i jiné motory již více jak 30 let,tudíž si dovolím tvrdit,že o tom vím podstatně více nežli ostatní.takže když nevěříš a myslíš si,že nemám pravdu,přivez lod ke mně a já ti jednoduchým způsobem dokážu co je příčina!!Přivez i tu vyndanou klapku!! Pokud to nebude ono,máš u mne těsnění a zpětnou montáž zcela zdarma! Až to přivezeš a já to prohlédnu,klidně můžem uzavřít sázku,navrhuji třeba o 10000,- nebo,když budeš chtít třeba i o 100000,-a uvidí se kdo vyhraje-nezapomeň si vzít prachy na onu sázku!! At žijou neodhalené pazvuky!!!bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 22. Červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 22. Červen 2011 (upraveno) Ahoj, samozřejmě ti neberu tvoje zkušenosti a pokud to bude ta klapka budu šťastnej jako blecha a máš novýho věrnýho a myslim že i dobrýho zákazníka. Uděláme to asi tak, že mi dej informaci kdy to dorazí a já to pak zapřáhnu a přifrčím k tobě nebo to namontuji sám, což snad podělat nemůžu a pokud to nebude ono, přitáhnu to k tobě. Samozřejmě že můj názor je laický ale fakt myslíš, že takle malinko poškozená klapka může tak moc bušit? Pokud ano uklidní mě to hehe. čekám na dodávku tedy.:) Upraveno 22. Červen 2011 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 9. Červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. Červenec 2011 Tímto bych rád pochválil p. Schneidera z Boot Cetra, za diagnostiku závady, byť diagnostikovaná závada nebyla až tak závada. Skutečně ten zvuk dělá tak zpětná výf. klapka. Jenže! Když jsem tam prdnul tu novou, dělá to taky!!!! Pouze když sem ji vyndal úplně, tak je klid. Napadá mě, že to může být jedině tím, že jak jsem již psal, motor je na volnoběh neklidný, tzn. že není ve výfuku stálý proud spalin a vody, tudíž se klapka zavírá a rozvírá a buší do stran roury. Jakmile kapku přidám, motor se ustálí, je klid. Takže jsem přemýšlel ji vyndat úplně, ale pak jsem si řekl, že tam není asi pro nic za nic a budu se snažit vyladit ten volnoběh. Co se ladí? Předstih? Karburátor - bohatost a nebo chudost směsi?PS: Nikdy bych nevěřil, co dokáže gumová !!!GUMOVÁ!!! záklopka a hlavně nepoškozená vně roury. Tomáš80 je svědek, slyšel to taky. Vypadalo to jak vakl na nějakém soukolí, kardanu nebo tak podobně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 10. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2011 pro Sullaco: Předpokládám,že po výměně klapky za novou se již žádné cinkání neozývá a zvuk má charakter pouze lehkého a tupého poklepávání.Jaké máš volnoběžné otáčky a při kolika otáčkách zvuk zmizí?bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 10. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2011 Ale dneska na vode uz to bylo lepsi ne ? :)Mrknem na ten predstih a bohatost a bude to jako nove. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 10. Červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 10. Červenec 2011 pro Sullaco: Předpokládám,že po výměně klapky za novou se již žádné cinkání neozývá a zvuk má charakter pouze lehkého a tupého poklepávání.Jaké máš volnoběžné otáčky a při kolika otáčkách zvuk zmizí? bootcentrumAhoj, volnoběh je na nějakých 600 ot/min. Těžko charakterizovat ten zvuk, je to jak jsem psal výše. Nicméně dnes jsem to pořádně projel a už je to o dost lepší, ozve se to jen občas. Skutečně bych řekl, že chce poladit ten volnoběh, bo ten motor nejde plynule ale jakoby sebou sem tam škubne, proto si myslím, že tak laklpka se furt rozevírá a zavírá a proto ten zvuk. Já bych řekl že to zmází již na nějakých 800 ot/min ale nemohu to říct přesně, bo jsem se na to nezaměříl, pak už je chod motoru vyrovnaný a je to jako samet! Ale výměny klapky nelituju, byla stejně načatá a jsem aspoň moudřejší. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 11. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2011 Na 4válec je 600ot/min dost málo,chce to seřídit na nějakých 750,aby ani motor s sebou pokud možno nepoškubával.Zkus přidat jen šroubkem dorazu škrtících klapek.bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se