Anachy Zveřejněno 5. Červen 2011 Sdílet Zveřejněno 5. Červen 2011 Ahoj kapitáni - zajímal by mne Váš názor a zkušenost, v jaké poloze nechávat "Z" nohu při stání v kotvišti na vodě, když je pod lodí dost vody a nehrozí najetí na dno? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 5. Červen 2011 Sdílet Odesláno 5. Červen 2011 Ja bych ji nechaval sklopenou dolu, uz jenom z toho duvodu, ze v teto poloze mas zasunute pistnice od trimu a zbytecne se na pistu neusazuje bordel. Dale se ti neohejba manzeta kardanu, je v "prirozene" prime pozici, takze prakticky by nemelo dojit k jejimu pripadnemu roztrzeni vlivem treba jiz starsiho materialu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 5. Červen 2011 Sdílet Odesláno 5. Červen 2011 Ahoj kotvíš li na moři tak Z noha úplně dole za 14 dnů je to schopno obrůst tím vápenným bordelem a oděláš pístnice /simerink/.Mam kolegu který to právě tímhle způsobem odrovnal.Jeho kotviště nedovolovalo nechat nohu dole tak to řešil natahováním na Z nohu velký igelitový vak.Po příjezdu na loď sundal a kartáčkem očistil nerezová táhla /mluvím o 20 dnů lodě bez výjezdu/.Jinak manžeta od kardanu dy se údajně měla každých 5 let měnit ???? co mne bylo řečeno loni jsem jí měnil po 4 letech protože jsem měl rozhozenou nohu a byla jak nová a zase napřílad kolega v HR odešla po 6 letech a oprava v HR ho vyšla na 12t /manžeta,ložisko práce,jeřáb Standa. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taurus Odesláno 5. Červen 2011 Sdílet Odesláno 5. Červen 2011 (upraveno) Taky si myslím, že je jí ve sklopené poloze nejlíp.edit - Standa - to s tím obrůstáním máš samozřejmě pravdu, ale nemám pocit, že nárůsty se nějak projevují v místě styku simernigů s hřídelí nebo pístnicí a je-li zasunutá na doraz, nemají nárůsty ani možnost simering zničit. Nohu (resp.přívěsák s hydraulikou) nechávám na moři dole a po měsíci bylo vždy vše v pohodě. Upraveno 5. Červen 2011 uživatelem taurus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 6. Červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 6. Červen 2011 Díky za Vaši odezvu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 6. Červen 2011 Sdílet Odesláno 6. Červen 2011 Ahoj myslel jsem když necháš Z nohu úplně nahoře nerezová táhla plně vysunutá ze siloválců, přijedeš po měsíci stání lodě na moři a sklopíš Z nohu dolu tak jdou ty simerinky nebo kroužky co jsou na siloválci celkem rychle do háje.Třetí měsíc stání na moři už to obrůstá rychlejš mám vždy celé zasunuté ale na tom kousku nerezového táhla co už do siloválce nezajíždí je to právě vidět Standa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jahoďák Odesláno 6. Červen 2011 Sdílet Odesláno 6. Červen 2011 Za mě taky sklopená noha je lepčí, neb se neotlačují futra, ve kterých se noha otáčí ve veritálním směru. A pokud loď stojí dostatečně na hloubce není asi důvod ji zvedat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 6. Červen 2011 Sdílet Odesláno 6. Červen 2011 (upraveno) A když ji mám v garáži a jezdím jednou za 14 dní na jeden den na Labe? Zatím jsem ji měl vždy na vozejku nahoře, na siloválcích takové ty zarážky aby se to o ně opřelo.http://img806.imageshack.us/img806/8030/img3190j.jpg Uploaded with ImageShack.us Upraveno 6. Červen 2011 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 7. Červen 2011 Sdílet Odesláno 7. Červen 2011 Jezis ty to mas nalesteny, to je az nechutny :) :)Ale k veci. kdyz to mas na vozejku tak asi stejne moc na vyber nemas, protoze ji moc nesklopis. Teda pokud si v garazi nevykopes nejakej zakop :). Vyhodou je, ze zase kdyz je zvednuta na suchu, tak jsou pisty vytazeny a muzes necim maznout a zase mas jistotu, ze jsou osetreny. Kardance to nevadi a jedine co " trpi" je manzeta kardanu a vyfuku. Tady ale zase je mozny to striknout nejakym sprejem na gumu a zase je to osetreny. Kazdopadne na zimu bych se snazil ji sklopit co nejvice to jde. Pokud nesundavas nohu, tak by ti v ni mohla zustat voda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirzik Odesláno 7. Červen 2011 Sdílet Odesláno 7. Červen 2011 Teda Sullaco To je voňavka..... paráda....jak je nablejskaná.... opravdu paráda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 7. Červen 2011 Sdílet Odesláno 7. Červen 2011 Ehh díky kluci leštím hodně a leštím rád nicméně v takhle čistý lodi není žádnej um, jen je kvalitně navoskovaná a je fakt, že když ji vytáhnu z Labe, tak hned na břehu vezmu kbelík a obejdu to houbou, což je 2minuty a další 2 minuty to otřu do sucha hadrem. Nic víc v tom neni.No přes zimu nohu sklápím úplně dolů. Mám tam pak asi pět cm fóra od podlahy, když sklopim vozejk směrem dopředu. Pro sichr nastříkám tu manžetu, hned jak vlítnu do garáže. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 8. Červen 2011 Sdílet Odesláno 8. Červen 2011 Ahoj klluci přes zimu určitě Z noha dole mám loď na traileru který je vyheverovanej na kozičkách aby byla kola bez zatížení mírně ve vzduchu takže loď je o pár cm vejš.Propellery sundavám už když vyndavám loď z moře a převážím jí bez nich.Jsou z nerezu a dost těžké,ale hlavně abych se dostal k výpušťáku oleje Z nohy tak je musím sundat a okamžitě kontroluji stav oleje /ten balík zaplatit mne stačilo jednou/bez propellerů mám od země ještě rezervu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 8. Červen 2011 Sdílet Odesláno 8. Červen 2011 jo jo pěkná leštěnka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se