Přejít na obsah
Plavidla.cz

"Z" noha při stání


Anachy

Doporučené příspěvky

Ja bych ji nechaval sklopenou dolu, uz jenom z toho duvodu, ze v teto poloze mas zasunute pistnice od trimu a zbytecne se na pistu neusazuje bordel. Dale se ti neohejba manzeta kardanu, je v "prirozene" prime pozici, takze prakticky by nemelo dojit k jejimu pripadnemu roztrzeni vlivem treba jiz starsiho materialu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kotvíš li na moři tak Z noha úplně dole za 14 dnů je to schopno obrůst tím vápenným bordelem a oděláš pístnice /simerink/.Mam kolegu který to právě tímhle způsobem odrovnal.Jeho kotviště nedovolovalo nechat nohu dole tak to řešil natahováním na Z nohu velký igelitový vak.Po příjezdu na loď sundal a kartáčkem očistil nerezová táhla /mluvím o 20 dnů lodě bez výjezdu/.Jinak manžeta od kardanu dy se údajně měla každých 5 let měnit ???? co mne bylo řečeno loni jsem jí měnil po 4 letech protože jsem měl rozhozenou nohu a byla jak nová a zase napřílad kolega v HR odešla po 6 letech a oprava v HR ho vyšla na 12t /manžeta,ložisko práce,jeřáb Standa.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím, že je jí ve sklopené poloze nejlíp.

edit - Standa - to s tím obrůstáním máš samozřejmě pravdu, ale nemám pocit, že nárůsty se nějak projevují v místě styku simernigů s hřídelí nebo pístnicí a je-li zasunutá na doraz, nemají nárůsty ani možnost simering zničit. Nohu (resp.přívěsák s hydraulikou) nechávám na moři dole a po měsíci bylo vždy vše v pohodě.

Upraveno uživatelem taurus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj myslel jsem když necháš Z nohu úplně nahoře nerezová táhla plně vysunutá ze siloválců, přijedeš po měsíci stání lodě na moři a sklopíš Z nohu dolu tak jdou ty simerinky nebo kroužky co jsou na siloválci celkem rychle do háje.Třetí měsíc stání na moři už to obrůstá rychlejš mám vždy celé zasunuté ale na tom kousku nerezového táhla co už do siloválce nezajíždí je to právě vidět Standa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezis ty to mas nalesteny, to je az nechutny :) :)

Ale k veci. kdyz to mas na vozejku tak asi stejne moc na vyber nemas, protoze ji moc nesklopis. Teda pokud si v garazi nevykopes nejakej zakop :). Vyhodou je, ze zase kdyz je zvednuta na suchu, tak jsou pisty vytazeny a muzes necim maznout a zase mas jistotu, ze jsou osetreny. Kardance to nevadi a jedine co " trpi" je manzeta kardanu a vyfuku. Tady ale zase je mozny to striknout nejakym sprejem na gumu a zase je to osetreny. Kazdopadne na zimu bych se snazil ji sklopit co nejvice to jde. Pokud nesundavas nohu, tak by ti v ni mohla zustat voda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ehh díky kluci leštím hodně a leštím rád nicméně v takhle čistý lodi není žádnej um, jen je kvalitně navoskovaná a je fakt, že když ji vytáhnu z Labe, tak hned na břehu vezmu kbelík a obejdu to houbou, což je 2minuty a další 2 minuty to otřu do sucha hadrem. Nic víc v tom neni.


No přes zimu nohu sklápím úplně dolů. Mám tam pak asi pět cm fóra od podlahy, když sklopim vozejk směrem dopředu. Pro sichr nastříkám tu manžetu, hned jak vlítnu do garáže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj klluci přes zimu určitě Z noha dole mám loď na traileru který je vyheverovanej na kozičkách aby byla kola bez zatížení mírně ve vzduchu takže loď je o pár cm vejš.Propellery sundavám už když vyndavám loď z moře a převážím jí bez nich.Jsou z nerezu a dost těžké,ale hlavně abych se dostal k výpušťáku oleje Z nohy tak je musím sundat a okamžitě kontroluji stav oleje /ten balík zaplatit mne stačilo jednou/bez propellerů mám od země ještě rezervu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...