Hervas Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 No tak tos na to tedy vyzrál jen co je pravda. Oni uživatelé všichni blbí, hlavně tam kde těch lodí mají mraky např. ve státech, že do Ztka lejou marine olej ve specifikaci co uvádí Bootcentrum. Gratuluji a končím. Hodně štěstí.Ano a tato specifikace se naprosto shoduje,a je to take marine olej... specifikace na original oleji od quicksilver je api gl-4 ;)specifikace na oleji od liqui moly nebo castrol je tez api gl-4 a jsou to take marine oleje mimochodem liqui moly prodavaj i v marine kramech...ja to nikomu nenutim a jak sullaco tvrdis ja si kazdopadne nemyslim ze je nekdo blbej ;) ale v americe ten olej stoji o dost mene nez tady tak to tam nikdo neresi...a liqui moly prodavaj i na strankach v americe.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 Nenalil bych nic co neni urcene a nema tu specifikaci a koupil jsem i quicksilver a nalil ten pac kdyz uz jsem ho koupil tak jsem ho tam dal ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 Tak mi schválně prozrad jaký olej,přesně,jsi koupil.do Z-náhonu. bootcentrumPsal jsem uz o par zprav zpatky ;) js koupil castrol geer lube api-gl 4...pak to vyrabi treba jeste liqui moly a total nabizi to treba prodejce trost. Mam tam slevy tak me to vychazi na 115kc/L jinak asi 200kc/LTak ten tvůj slavnej olej múžeš nalejt tak max.do převodovky staré škody 120 ale určitě né do Z-ka od MCM.Ale mohu ti v případě jeho použití doporučit šetřit na nové Z-ko.Holt komu není rady,tomu není pomoci,a už mi ani nevolej,je to pro mne ztráta času,když si nenec háš poradit. bootcentrum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 (upraveno) Marine olej ma tu vlastnost, ze po vstrebani vody v urcitem procentu vytvori emulzi ktera nadale maze. Dokonce se u marine oleje uvadi nekde i tabulka, kde si i pri 10% vody zachovava pri (ted nevim jakem) tlaku stejne schopnosti. Ma tvuj olej stejne vlastnosti? Mas to nekde papirove? Ono je asi rozdil olej do prevodovky v aute a olej do prevodovky ktera je pod vodou. Hustota oleje jde v tomto uplne mimo. Treba amsoil (u nas k nesehnani) http://www.amsoil.com/shop/by-product/gear-lube/universal-synthetic-marine-gear-lube/ Upraveno 13. Říjen 2016 uživatelem Sullaco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 Jsou to marine oleje... uz to chapete,staci cist co pisu a nemyslim to proti vam vubec spatne ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 (upraveno) Kde je odkaz na ten Castrol for marine use? Ja nachazim marine produkty leda pro velky lode Upraveno 13. Říjen 2016 uživatelem Sullaco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 Marine olej ma tu vlastnost, ze po vstrebani vody v urcitem procentu vytvori emulzi ktera nadale maze. Dokonce se u marine oleje uvadi nekde i tabulka, kde si i pri 10% vody zachovava pri (ted nevim jakem) tlaku stejne schopnosti. Ma tvuj olej stejne vlastnosti? Mas to nekde papirove? Ono je asi rozdil olej do prevodovky v aute a olej do prevodovky ktera je pod vodou. Hustota oleje jde v tomto uplne mimo. Treba amsoil (u nas k nesehnani) http://www.amsoil.com/shop/by-product/gear-lube/universal-synthetic-marine-gear-lube/Jsou misitelne s vodou prodavaji je marine prodejny,nejsem uplne blbej... a neberu to jako zadne hadani nikomu to nenutim :) jen se o tom bavime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 (upraveno) V pohodě, já jen čekám na ten odkaz nebo produktový list. Já znám marine oleje od Castolu jen motorové pro 2t. Upraveno 13. Říjen 2016 uživatelem Sullaco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 Tak mi schválně prozrad jaký olej,přesně,jsi koupil.do Z-náhonu. bootcentrumPsal jsem uz o par zprav zpatky ;) js koupil castrol geer lube api-gl 4...pak to vyrabi treba jeste liqui moly a total nabizi to treba prodejce trost. Mam tam slevy tak me to vychazi na 115kc/L jinak asi 200kc/LTak ten tvůj slavnej olej múžeš nalejt tak max.do převodovky staré škody 120 ale určitě né do Z-ka od MCM.Ale mohu ti v případě jeho použití doporučit šetřit na nové Z-ko.Holt komu není rady,tomu není pomoci,a už mi ani nevolej,je to pro mne ztráta času,když si nenec háš poradit. bootcentrumNezlob se na me,ja si rad poradit necham. Ty jsi na me celkem dost hustej uz jak jsi mi psal pred par zpravama, nevidim duvod proc by mel byt marine olej od jineho vyrobce se stejnou specifikaci a schopnosti misitelnosti s vodou spatnej. Kazdopadne pokud to beres jako nejaky utok proti tve osobe tak voalt samozrejme nebudu ;) ale nemyslim si ze by byl duvod se jakkoliv urazet nebo neco podobneho. Nalil jsem quicksilver kdyz uz jsem ho koupil. Napisu primo vyrobci oleje email a necham si poslat presne specifikace a potvrzeni o schopnosti misit se s vodou kterou vyrobce uvadi. JSOU TO MARINE OLEJE!!! I ty co jsem nasel takze tu vlastnost musi mit nejsou to auto oleje a ne do skodovky ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 V pohodě, já jen čekám na ten odkaz nebo produktový list. Já znám marine oleje od Castolu jen motorové pro 2t.Odkaz bohuzel neposlu pac trost nema verejne stranky,a ja k nim take nemam pristup ma ho kamarad... ja to sezenu. A liqui moly tez neni podle tebe marine olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 http://marineproject-sl.com/liqui-moly/ Treba tady najdes veci na lod od liqui moly a trost je hlavni dodavatel do cr a ja tam mam velike slevy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 Sullaco tady mas castrol,bohuzel ti neposlu primo ten odkaz na na trost protoze to nejde nemam tam pristum je jen pro odberatele maji tam vyber z ruznych typu... Bootcentrum podivej se taky https://www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/7EC25078A6A72D088025770C00429CA3/%24File/Marine%2520Gear%2520Oil.pdf&ved=0ahUKEwjMzbD739jPAhUB7hoKHQmACOYQFgg9MAI&usg=AFQjCNFbbIUkkMzu_5MQ7-MKJNnoXWpw4g&sig2=MieqjRNq8x1pOn8cEC4kyg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 13. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. Říjen 2016 Je doporucen primo pro mercury,doufam ze to takto staci... ma cena 115kc/litr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 14. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 14. Říjen 2016 Tak se tu nedohadujte. :) Oleje u nás stojí takový peníze možná i proto že náš marine trh je prostě malej a cesta k nám je trnitá. Musí se na tom malym obratu uživit moc lidí. Takže není nutně nereálné koupit kvalitní olej za zlomek běžný ceny. Tím nehájím naše obchodníky. Taky ale nikdo nikoho nenutí nakupovat v konkrétnim obchodu. A o tom celá ta diskuze tady přece je. Výměna zkušeností, názorů a nápadů.Ty oleje mě taky docela zajímaji. Ne že bych to nutně chtěl řešit. Když to přeženu, tak už samotym nastartováním spálim víc peněz v benzínu, než stojí ten olej. :D Ale z principu mě to zajímá. Až budu mít chvilku, tak mrknu na Hervasovy odkazy. Díky za ně. Jsem zvědavej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 14. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 14. Říjen 2016 Sullaco tady mas castrol,bohuzel ti neposlu primo ten odkaz na na trost protoze to nejde nemam tam pristum je jen pro odberatele maji tam vyber z ruznych typu... Bootcentrum podivej se taky https://www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/7EC25078A6A72D088025770C00429CA3/%24File/Marine%2520Gear%2520Oil.pdf&ved=0ahUKEwjMzbD739jPAhUB7hoKHQmACOYQFgg9MAI&usg=AFQjCNFbbIUkkMzu_5MQ7-MKJNnoXWpw4g&sig2=MieqjRNq8x1pOn8cEC4kygTak ještě naposledy.Originál předepsané oleje Mercury a Quik jsou PLNA SYNTETIKA !!! A pokud dobře čtu tvůj olej je obyč.munerál.A zeptám se tě:do auta,kde je předepsána syntetika třeba 5W/30 by jsi si nalil obyč.minerál??A pro Zdendu-ty ceny origo oleje nedělají naši obchodníci,podívej se co stojí v Německu,ale neplet si nějakou druhovýrobu z E-bay.TíMTO KONčíM S TíMTO TéMATEM BOOTCENTRUM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 14. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 14. Říjen 2016 (upraveno) Hervas: pravda je že to od Molly vypadá dobře alespoň dle certifikace (full syn, api 4/5, mísitelnost s vodou). U toho Castrolu si ale furt nejsem jistej k jakýmu produktu to patří páč když si najedu přímo na Castrol, tak tam mají klasické převoďáky do aut, pokud rozkliknu marine sekci, jsou to oleje pro velké lodě. Nemluvě o tom, že Bootcentrum má pravdu, je to čistý minerál. Tak nebo onak bych stejně doporučoval zůstat u Quicksilveru/Mercury protože zrovna Liqui Molly a tyhle podobný firmy co maj super tuningový aditiva a věci na všechno ve mě moc důvěry nevzbuzujou. Ale to je jen můj názor. Ono to máš jako olej do DSG, spousta lidí řve jak je drahej originál a nahrazuje ho olejem od Febi, kterej se tváří jakože ok, a bohužel vím, že ok není. Kolik se ti vejde do nohy oleje? 3 litry? Stojí za to těch pár set jednou za rok? Upraveno 14. Říjen 2016 uživatelem Sullaco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 14. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 14. Říjen 2016 Vubec nejde o to ze to stoji mene ale proc zbytecne dotovat nekoho kdo to predrazuje ;) pokud jsi koukal na ten castrol v tom pdf je pravda ze tam je psano mineral ale taky tam je doporuceni do vsech stern zadnich nahonu... a v te specifikaci v pdf co jsem na ni poslal odkaz je primo mercury a omc... takze je to na spekulace.. beztak vsechny ty oleje jsou od BP i mercury original i castrol i liqui moly jsou oleje BP tim padem jsou prakticky stejne ;) nejde o setreni penez jen jsem to chtel dat na vedomi ze existuji i alternativy to je vse a vubec jsem nechtel vyvolat zadne spory ani dohady :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 14. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 14. Říjen 2016 Nemyslim si, že je dobrý dávat do Zetka minerál, když výrobce Zetka předepisuje syntetiku, je fuk co si Castrol napíše na obal. Já léta leju origo a mám klid. Každého boj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 14. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 14. Říjen 2016 Jasny, je otazka jaky je vlastne rozdil mezi mineralem a syntetikou :) umite nekdo specifikovat rozdil mezil syntetickymi a mineralnimi oleji? Navic ten casttol ma i api gl-5 i api-gl4 a oznaceni sas 90... nevim kolik W kolik je mercury olej nikde jsem to nenasel ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 14. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 14. Říjen 2016 Tady je clanek ktery se tyka sice motorovych oleju ale dal by se prenest i na prevodove oleje ;) proste v dnesni dobe nezalezi na syntetice nebo mineralu kvalita je stejna mazaci schopnosti stejne atd ;)https://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske-myty--Mytus-treti---mineral--polosyntetika--syntetika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 15. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 15. Říjen 2016 Njn. Tak to tam nalej, kde je problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 15. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 15. Říjen 2016 Njn. Tak to tam nalej, kde je problém.Tady neni zadnej problem,asi jsi stale nepochopil ze jsem to sem pridal do debaty abychom o tom debatovali a vyzkoumali jestli je to vhodna alternativa nebo ne ;) uz to chapes/te? Ne abychom se tady nejak na sebe nastvavali nebo se urazeli atd ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 15. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 15. Říjen 2016 Ja si klido koupim olej do nohy za 600 ale to neni jen olej do nohy je to stabylizator paliva motorovy olej antifrreze sprej do motoru atd... jde o to ze ja si zaplatim 4000 za zazimovani ale taky by to mohlo vyjit i o dost levneji ve stejne kvalite. Ja se neradim mezi milionare ani mezi chidsi lidi... ale je spousta lidi co maji lod protoze to maj proste radi a berou treba 18tis korun a pak dat za tyhle veci 4-5tis nebo 1500-2500 je pro ne velkej rozdil ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 15. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 15. Říjen 2016 Hervas tak jak to tady čtu tak je potřeba ,aby to někdo zkusil a poznatky typu "co z toho po sezoně vylil "atd. sem napsal. Nesouhlasím že vsema článkama co kde píšou ,ale termín "plná syntetika "je opravdu přežitek.Na druhou stranu to co napsal Sullaco musím potvrdit.(DSG versus febi).Specifikace stejná s Origo olejem ,ale skutek utek.Samozdřejmě se o tom vedou na fórech různé diskuze a opraváři dsg varují,ale jámam vlastní zkušenost která to potvrzuje.Dalším vlastním poznatkem je že např.Castrol pro marine 2takt má úplně jiné zpracování už jenom obalu a samolepky na něm narozdíl od origo motorových olejů . Vyvolává u mě až podezření na cosi neoriginálního.(Plním zákazníkům v podstatě jen oleje Castrol takže mám jejich obaly a bezpečnostní prvky celkem v oku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hervas Odesláno 15. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 15. Říjen 2016 Hervas tak jak to tady čtu tak je potřeba ,aby to někdo zkusil a poznatky typu "co z toho po sezoně vylil "atd. sem napsal. Nesouhlasím že vsema článkama co kde píšou ,ale termín "plná syntetika "je opravdu přežitek.Na druhou stranu to co napsal Sullaco musím potvrdit.(DSG versus febi).Specifikace stejná s Origo olejem ,ale skutek utek.Samozdřejmě se o tom vedou na fórech různé diskuze a opraváři dsg varují,ale jámam vlastní zkušenost která to potvrzuje.Dalším vlastním poznatkem je že např.Castrol pro marine 2takt má úplně jiné zpracování už jenom obalu a samolepky na něm narozdíl od origo motorových olejů . Vyvolává u mě až podezření na cosi neoriginálního.(Plním zákazníkům v podstatě jen oleje Castrol takže mám jejich obaly a bezpečnostní prvky celkem v oku)Jj s tim naprosto souhlasim i s dsg. Napadla me jedna vec, mam kamaradku co dela v laborce neco jako d-test zkoumaj ruzny veci. Zeptam se ji jestli je schopna mi udelat rozbor a otestovat treba tri vzorky oleju ;) pak nepovedem jen spekulace ale uvidime cernena bilem jak jsou na tom ty oleje. Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.