Anachy Zveřejněno 8. Listopad 2010 Sdílet Zveřejněno 8. Listopad 2010 Evidence plavidel - "pramičky" "Evidenci nepodléhá pouze malé plavidlo o celkové hmotnosti včetně povoleného zatížení do 1000 kg, s výkonem pohonného zařízení do 4 kW.""Podle zákona o vnitrozemské plavbě podléhají evidenci plavidla, jejichž provozovatelem je osoba s trvalým bydlištěm nebo sídlem na území české republiky" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misson10 Odesláno 14. Leden 2015 Sdílet Odesláno 14. Leden 2015 Ahoj Klucí, není nějáká změna v rejstříku plavidel? Dnes jsem tam zadal své a pak i kamarádovo číslo, a vyskočilo na mě, že plavidlo není ve veřejném seznamu, nobo něco takového..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 14. Leden 2015 Sdílet Odesláno 14. Leden 2015 to chce klid, moje taky ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misson10 Odesláno 14. Leden 2015 Sdílet Odesláno 14. Leden 2015 No mě by to nevadilo, že tam nejsem.... Nelibí se mi,že kde kdo dohledá majitele lodě.... Jak pak je to v jiných státech EU, také tam mají takovou diskriminaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 14. Leden 2015 Sdílet Odesláno 14. Leden 2015 misson, přesně, taky bych uvítal, kdyby ten rejstřík nebyl veřejný. Musíme si uvědomit s jakýma lidma tu žijeme. Kdekdo si může opsat číslo lodě, z rejstříku si opsat adresu a pak vyrazit na prohlídku domu. Pořád u nás platí co majitel lodě, to zazobanec. No a navíc s lodí se těžko člověk třeba během hodiny vrátí domu.Např. rejstřík vozidel taky neni veřejný a je to tak správně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxik1958 Odesláno 14. Leden 2015 Sdílet Odesláno 14. Leden 2015 Třeba v Německu musí být každá loď označená jménem a adresou majitele na viditelném místě...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 14. Leden 2015 Sdílet Odesláno 14. Leden 2015 Njn, v rakousku se taky nebojim nechat si třeba kolo přes noc venku ve stojanu před hotelem. Neslyšel jsem, že by kolegům někdy někdo něco ukradl..... :( Např. tady v čechách mi ukradli ze stolu v práci peněženku, velmi pravděpodobně "kolegové" z obchodního. Nikdo jinej tam neměl přístup. Zkušenost za 30 tis.Holt jinej kraj jinej mrav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packa Odesláno 14. Leden 2015 Sdílet Odesláno 14. Leden 2015 (upraveno) Třeba v Německu musí být každá loď označená jménem a adresou majitele na viditelném místě......to jo ale ne tak aby si tu tvoji adresu kdejakej hejhula přečet na kilometr...nebo jo?jina ze se neda vlizt od 1.1.2015 do rejstriku ma tusim souvislost s novym zakonem i když na druhou stranu-když nekdo jel po Labi jako hovado neby problem pomocí tel. zjistit okamzite co to je zač Upraveno 14. Leden 2015 uživatelem packa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 14. Leden 2015 Sdílet Odesláno 14. Leden 2015 To sice asi nebyl problém, ale co pak s tou informací? Pojedeš mu rozbít úsměv? :)Já si zanadávam a pak to pustim z hlavy. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 15. Leden 2015 Sdílet Odesláno 15. Leden 2015 Kupoval jsem jednu z posledních lodí pod německou registrací.. a NIKDE jsem nezahlédl žádné údaje o majiteli , byť malým písmem..Jen registrační číslo.Kupoval jsem takové lodě 2 .. a z let co jezdím na moři si fakt moc nevybavuji , pokud to nebyla komerce , že bych tam takové údaje četl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raschi Odesláno 16. Leden 2015 Sdílet Odesláno 16. Leden 2015 A nemají to v Německu stejně jako u nás? Tedy pokud loď nemá rejstříkové číslo, musí na ní být uvedeno jméno a adresa majitele? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 16. Leden 2015 Sdílet Odesláno 16. Leden 2015 no co jsem z a 15 let viděl tak podle mne nemají :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxik1958 Odesláno 16. Leden 2015 Sdílet Odesláno 16. Leden 2015 Třeba v Německu musí být každá loď označená jménem a adresou majitele na viditelném místě......to jo ale ne tak aby si tu tvoji adresu kdejakej hejhula přečet na kilometr...nebo jo?jina ze se neda vlizt od 1.1.2015 do rejstriku ma tusim souvislost s novym zakonem i když na druhou stranu-když nekdo jel po Labi jako hovado neby problem pomocí tel. zjistit okamzite co to je začBývá to cedulka tak 10 x5 cm s vyrytým písmem. Zatím 90 procent lodí co jsem přivezl z Německa to mělo (včetně Poseidona) zbytek měl stopy jak si to majitel sundal :rolleyes: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misson10 Odesláno 17. Leden 2015 Sdílet Odesláno 17. Leden 2015 Tak toto jsem o tom našel: Malá plavidla budou nově vedena ve zvláštním registru. Tisíce majitelů malých rekreačních či závodních plachetnic, motorových lodí nebo gumáků už nebudou každým veřejně dohledatelní a jejich lodě nadále nebudou registrovány v rejstříku plavidel jako nemovitosti. Novela zákona 114/95 vnitrozemské plavbě rozděluje plavební rejstřík na dva. Evidence tzv. malých plavidel bude neveřejná. Slapyreport horkou zprávu přebírá z portálu česká justice, pro který novinku zjistil! Celý článek je zde. http://slapyreport.cz/content/registr-plavidel-se-rozdeli-na-dva-mala-plavidla-budou-neverejna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirzik Odesláno 17. Leden 2015 Sdílet Odesláno 17. Leden 2015 To by ale znamenalo, že už nebudou při změně vlastníka plavidla vyžadovat doklad s úředně ověřenými podpisy nebo jeho úředně ověřenou kopii ... to vyžadovali hlavně proto že to byl veřejně přístupný rejstřík a lodě byly registrovány jako nemovitosti...... aspoň tak mi to zdůvodnila nejen právnička SPS cca před rokem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taag Odesláno 17. Leden 2015 Sdílet Odesláno 17. Leden 2015 Ověřená plná moc je už vyžadována i při převodu auta. Takže bych si dovolil vsadit, že v tomto se nic nezmění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirzik Odesláno 18. Leden 2015 Sdílet Odesláno 18. Leden 2015 Tak to jsem zvědavý na co se budou vymlouvat teď......zlaté Holandsko.... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 18. Leden 2015 Sdílet Odesláno 18. Leden 2015 Podle mě je to jen o právu a jeho vymahatelnosti. V zásadě to podle práva je tak, že směrodatná z hlediska vlastnickýc práv je smlouva mezi kupujícím a prodávajícím (resp. jiný formy převodu vlastnického práva). Evidence je jen pro další úkony spojený s exekutivou a vymáháním dalších práv (nikoliv vlastníků).To by ale u nás muselo být právo vymahatelný v jeho obecný rovině. Takže když si já něco koupim a prodávající mě uvedl v omyl, protože ve skutečnosti není vlastníkem, tak se smlouva považuje za neplatnou. Dosud je vše v pořádku a žádnou evidenci nepotřebujeme. Problém je, že když se onen právní akt (smlouva) stane neplatným, tak by si měly strany vyrovnat závazky. V praxi kupující vrátí onu věc a prodávající vrátí kupní cenu. Současně si vyrovnají vzniklé škody. Takže když já tu věc zhodnotím, tak to jde na vrub prodávajícího. Teď už ale máme problém..... Problém je v získání kupní ceny a náhrady od prodávajícího. Najednou je každej nemajetnej a bez přjmů.No a tak stát náhradou za svojí neschopnost provozuje jakousi evidenci, nechá si jí od nás platit a prohlašuje, že vlastníkem věci je ten, kdo je zapsaný v tý evidenci. Samo že se všemi důsledky. Pak se ještě zavedl institut dobrý vůle a podobný bastly, který v tom právu dělaji další a další zmatek. Tohle všechno pak otevírá prostor pro zvůli soudů, protože v tom bordelu so můžou rozhodovat jak chtěji a vlastně obojí je podle nějakýho toho práva. No a co na tom, že si to právo kolikrát odporuje.....No a teď k věci..... Dokud bude v naší legistalivě takovej bordel jakej je a dokud bude státní správa taková jaká je, tak opravdu nemůžeme očekávat jakýkoliv zjednodušení administrativy. Právě naopak.Když použiju příměr k lodím, tak je to asi jako kdybych měl díru v lodi a nabíral vodu. Normální člověk tu díru opraví a vesele se plaví. Ovšem chytrý úředník koupí bilge pumpu a vodu odčerpává. No a protože to pořízení a provoz něco stojí, tak to nechá zaplatit těm, co se na lodi plaví. Pak zjistí, že voda pořád stoupá, tak koupí další pumpu.... no a tak to jde dál. Přibejvaji díry a pumpy, občas nějaká ta fušerská záplata, ale pořád to jde ke dnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 20. Říjen 2015 Sdílet Odesláno 20. Říjen 2015 zdar všem . D nes jen info / možná že to tu již dááávno proběhlo - nevím / ..o cenách registrace lodi /vím jen při dovo¨zu lodi , nevím zda i při změně vlastníka zde v čR / - při dovozu .tak TROCHU jsem byl zaskočen , ale asi jsem nečetl věstník SPS resp. Pú a nesledoval změny a ceníkyregistrační poplatek malého plavidla do 30m3 ... 3.000 .- kč každá další technická stihnutá do 4letého termínu ... 1.000 .-pokud nestihnete termin tak popl. paušal ...... 500 .-atd.musím to asi ještě naetudovat na jejich stránkách.. ale pěkné , ne ?proti pův. cenám...tedy jistě , pokud přihlašuji loď za milion..asi jednojen jsem chtěl dát info..nic konkrétního.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 20. Říjen 2015 Sdílet Odesláno 20. Říjen 2015 ano.. jsem ostuda .platná novela zákona od 1.1.2015 a její součástí je i ceník :-)vše tam je.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 20. Říjen 2015 Sdílet Odesláno 20. Říjen 2015 pokud se nudíte, tak si přečtěte, co se zase na nás chystá: http://www.lepsipravo.cz/TopicForm.aspx?TopicId=65 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 21. Říjen 2015 Sdílet Odesláno 21. Říjen 2015 To se chystá na výrobce a dovozce nových lodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 21. Říjen 2015 Sdílet Odesláno 21. Říjen 2015 (upraveno) Jo, to je jasný. Jen si ale představ, že až si jednou koupíš necky s CE, tak od 6,00 m délky budeš vozit záchrannej vor/y pro všechny členy posádky, tedy mimo jinejch legrací.Němci maj mazaně rettungsmittel - záchr. prostředky - my záchranný vor/y Upraveno 21. Říjen 2015 uživatelem david Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peu Odesláno 6. Květen 2018 Sdílet Odesláno 6. Květen 2018 dovolil bych si oprášit toto starší vlákno - přemýšlím o dovozu lodi z Německa, dle prodávajícího nemá žádné doklady = Bayliner 2655 z roku 92/93...jak by v takovém případě měla proběhnout registrace u nás v čR? našel by se někdo, kdo to zajistí na "klíč" ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
my65hp Odesláno 6. Květen 2018 Sdílet Odesláno 6. Květen 2018 - přemýšlím o dovozu lodi z Německa, dle prodávajícího nemá žádné dokladyJestli plánuješ vyhodit peníze zkus automaty .... u nás ti to skoro na 100ˇ% neprojde . Já přihlašoval loď z Německa co už měla majitele v čR a přeprodával jí ,, musel jsem mít úplně všechno včetně majitele v Německu , odhlášku z tamního Amtu ,-úřadu a prodávající to musel potvrdit a doložit od koho a za kolik to tam koupil .....a muselo to sedět s německejma udajema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.