Přejít na obsah
Plavidla.cz

za čím taháte


rumburak

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 417
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

úplně do toho zas tak nevidim, ale nátěrů proti korozi je víc, ne jenom na bázi vosku. Mě dělali nástřik nějakým sajrajtem od Wurtha, je to černé a drží to na všem jako svině. Tomáš byl zase někde u sebe a tam mu to dělali něčím podobným. Samozřejmě taky včetně dutin a všeho. Myslím, že těch suspenzí bude na trhu hodně. Ale rád se podívám i na tyhle unikáty co píšeš ty Zdendo, dej mi prosím odkaz. Díky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odkaz je správný,děkuji za něj pro druhého Zdendu,v těch Dymokurách jsou normální fajn lidi,možná trochu pomalejší a je tam hodně dlouhá objednací doba, nástřik je průhledný olejíček,něco jako hodně řídký Dextron,tedy nic co by černidlem krylo plech,naopak se to naváže na korozi a zlikviduje ji to...ty mé páté dveře jsou uvnitř jak nové,jen hodně mastný stříbrný plech,a to samé sloupky až do střechy


když tomu chlapíkovi spadlo moje auto ze zdviže,byl z toho moc vyklepaný a místo nějakých scén či nadávek jsem šáhnul do kufru auta a nechal jsem jim tam láhev dobrého vína na oslavu toho,že to ten chlapík přežil (byl pod autem) ,udělali jsme zápis o škodné události a sám jsem měl obrovskou radost z toho,že v kufru neexplodoval burčák,který jsem vezl kamarádovi do Prahy,ten kdyby bouchnul,tak by kamarád jako Pražák nikdy neochutnal tu dobrotu,která existuje maximálně jedno půl dne a já bych měl asi co čistit,navíc bych strašně lepil,burčákům jsem naštěstí ještě doma provrtal rádiovky na petkách,vydržel ve skvělé kondici a ještě ten večer jsme ho společně zkousli...

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

my65: nee, zatím zůstanu u toho co mám, používají to kluci na expedice a funguje jim to a mám na to i jinde dobré reference. Tím neříkám, že to vaše nefunguje, to určitě ne. Jen mi to přijde až moc levné, protože mě odstrojovali ze spodku hafo plastů, krytek, prahy, podběhy atd. aby se s nátěrem dostali všude, a jen toto bylo na hodinu dvě práce (to odstrojení). A upřímně, jestli tim zaserou vše, tzn. řemenice, ze dveří to pak chčije, tak si tak trochu dělám obrázek o té preciznosti. Navíc pokud by mě neodstrojily spoustu deklů co jsem tak viděl, nedostal by se tam ten nátěr ani proudnicí. Ale to je jen můj názor a dojem, nemyslím to zle. Počkám si až to tam dáš ty na tvoje reference :) Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve stříkání mastného sajrajtu do karoserie a rámu bych žádnou preciznost nehledal,vytékalo to,tedy to tam je,zbytek vyvzlínal do celé konstrukce,jediný kryt mám pod motorem a je to šusplech,odmontovávat na spodku víc není co,to auto je naštěstí ještě velmi jednoduché...


jestli ten nástřik funguje ukáže až čas,pokud ne,tak se to za čas rozlomí v rámu a skončí to auto stejně jako všechny ostatní na šrotišti a budu si muset jít udělat "smutnou radost" s nějakou moderní pracovní funglovkou typu L200, korba pick-upu by mi totiž maximálně vyhovovala,vozím veškerou doložnost lodě v autě včetně tendru s motorem,kanystry s palivem,pitnou vodu,jídlo,atd. a otevírání zadních dveří bokem by mi znemožnilo jejich plné otevření se zapřáhnutým vlekem,proto otevírání nástavby pick-upu,nebo to mé otevírání výklopné jako na kombíku mi umožní vytahat krámy z auta bez nutnosti odpojení vleku a mám toho na vynošení do lodě tak cca 400kg, tím samozřejmě nijak nehaním jiný systém otevírání zadku auta,ale pro můj účel je právě způsob otevírání pátých dveří důležitý,pokud bych chtěl vozit loď včetně doložnosti,musel bych už pořídit jiný vlek na větší zátěž a zákonitě i tahače s vyšší váhou na TZ,což se mi však zatím ani trochu nechce,vše spolehlivě slouží...


jako bolestné mi tehdy nabalili v Dymokurech litrovku toho sajrajtu a napadlo mě to našplíchat do rámu vleku,tomu by to také určitě udělalo jen dobře,máte ty vleky nějak ošetřené? Já jsem ho jen obrousil a natřel zinkem zvenčí,nevypadá to nijak reprezentačně,ale funguje to,do vnitřku rámu jsem nic nedával

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sullaco a kam jezdíš ty ?? máš na to nějaký odkaz ? bo já ještě váhám . Auto Boura beru jako celkem riskantní variantu , ale neříkám že špatnou . Když jsem se ale loni v lednu ptal , jak to je možný že jim spadlo auto z heveru , tak mi bylo řečeno , je to mastný to se stane ,,, to mi přišlo divný a pak jsem tam nechal udělat si na autě jiný věci a dost hrůza .Ale třeba to je jen můj případ . Jak píšeš , je na těch autech moc plastu a bude to chtít sundat , tak nevím . Ale zkusím to prozkoumat . Netvrdím že Boura je špatnej , jen si nejsem uplně jistej . Tehdy jsem ho málem dal k soudu , bo nevyměnili ani blbý čidlo a ještě mi tvrdili že jo ,, Uvidím , ta cena je ale fajně
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele mě to dělali přímo v Mitsubishi tak nevím ale klidně položím dotaz na ksichtoknize na Offroad forum, pošlu ti pozvánku ať to taky vidíš. Můj nátěr je takový černý a strukturovaný. Tomáš odsuď z fora to nechával dělat mimo značkový servis a jemu tam patlali zase něco jiného s tím, že to zase zahřívali aby to jo drželo. Nemyslím si, že to co píše Zdenda bude špatné, jen si myslím že to bude zase o pečlivosti toho co to dělá. Samozřejmě, pokud jim tam postavím UAZ, ARO atd. tak mi to je asi jedno, že to vezme šup šup jak mu to přijde pod ruku. Ale u novýho auta, už jen kvůli tomu aby to zalezlo všude bych očekával trochu sofistikovanější přístup. Podle mě ty nátěry budou na stejný brdo a záleží opravdu jen na pečlivosti aplikace (vyčištění, nanesení atp.) Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na to,jestli jim auto spadne ze zdviže jsem se neptal,ani mě to nenapadlo,ale stalo se a rozlišil bych nátěr a nastříkání mastného vzlínavého oleje,u nátěru je to víc než jasné a je potřeba nátěr udělat precizně,aby to vypadalo a hlavně fungovalo,u toho "oleje" jde jen o to tam ten sajrajt dostat v dostatečné míře do celé konstrukce a pokud možno nic jiného nezamastit a samozřejmě neshodit káru ze zdviže,radost jsem z toho pádu neměl,stejně jako z kvičících řemenů,ale o život mi taky nešlo a ve finále jsem na tom vydělal,takže žádný zásadní problém nebyl a naprosto s klidným svědomím to tam dovezu znovu,určitě to příště už vypodloží špalkama a ne železem,pak se nic nestane,jsou už vyškolení... Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sullaco , díky , když budeš vědět tak mi to na FB pošli . Jinak taky si nemyslím že ten nátěr od Zdendy 2013 bude špatnej ,jen mám starost s tím servisem . Byl jsem tam dost nespokojenej . Rozhlídnu se ještě po trhu a řeknu firmám co mi dodávaj tuhle technickou chemii aby mi poradili . Stejně to bude všechno na bázi kyseliny fosforečný která vlastně „přeměňuje“ rez a dělá z ní fosforečnan železitý plus něco vzlínavýho co do rzi zaleze a zavře za ním vzduch a ještě to vydrží na místě. Pak to je pečlivosti toho kdo to dělá a ceně . Uvidím .
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak pise Sullaco, nechal sem take nastrikat spodek auta. Nevim co to je zac, to jsem se neptal, spis sem se spolehal na to, ze kuci ci to delaj, jsou vyhlaseny a jeden ma taky Misaka, takze o tom aute vi docela dost. Je striklej spodek, dutiny, ram toho krytu kola na patejch dverich a predni susplech pod motorem, protoze ten uz taky docela rezatel. Delaj to tak, ze ten vosk nahrejvaj a strikaj ho teplej, aby se dostal co nejvice do skvir. Jak to bude vypadat uvidime. Auto mam od te doby zazimovane v garazi, takze tam zatim nastrik drzi :lol:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 3 months later...

Abysme tam dali ten od tebe nam chybela matice na hridel, ten puvodni ma mensi (ale jinak remenice pasovala). Nakonec to dojelo s moji specialni tuning upravou - altik z Fava s upravenou remenici ze 120ky pridelanej na zavitovy tyci.


Takze altik ti zase vratim, puvodni nefunkcni mi zbyl a nevim co s nim (muzem z nej evt vzit tu remenici co ti chybi). Dovezl jsem i altiky na VW co prodejce nekde sehnal na dily (coz ovšem taky neslo), takze mam ještě dva zbytecny 45A a 65A altiky bez regulatoru a s tezce ojetejma krouzkama. Nepotrebujes něco z toho?


Myslim ze ten z Favorita tam chvili zustane a pak se uvidi. ;)


Joo... a taky mi prebejva nerezovej ram (samozrejme bez homogolace - nebo aspoň nevim kde by ji mel).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...