Přejít na obsah
Plavidla.cz

za čím taháte


rumburak

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 417
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Anachy, to teda verim, ze je pekne relax se s tim svezt. Tazny to ma ? :) :o

Hele nemá ale díval jsem se a dělá se , asi by to vypadalo dost zajímavě za to dát vlek !?

 

Neznám nic lepšího než uprostřed týdne - když je azuro, skočit do Barči , dojet k lodi a jet se koupat. Bohužel těch dnů zase není moc , ale když to vyjde je to úžasné odreagování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ne, to ja jsem si jenom s tim taznym delal srandu. To by bylo asi hodne zajimavy :) :)

To verim ze je to super, take jsem o necem takovem premejslel, s cim by se mohl clovek jenm vyblbnout. Ale zatim mi nejak neprebejvaj finance. Jinak bych uz mel Smarta kabrio :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je fakt , že jinak je to auto úplně k ničemu, sice k tomu mám i zimní gumy, topí to jako blázen, do kufru se velkej nákup vejde taky, ale najedeme s tím tak cca 2-3 t. ročně. Byl to takovej úlet když mi před třema rokama náhodou vyšel jeden kšeftík a byli nějaký peníze navíc. No říkám si, že provozní náklady nijak velký nejsou a funkci druhýho auta v rodině to taky dokáže splnit, tak to zatím nijak neřeším - občas jsem měl myšlenku to vyměnit za něco kapku praktičtějšího, ale ten pocit větru ve vlasech (kterých už moc nemám) je fakt super :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno máme dispečink taxislužby a dodávkouvou kurýrní přepravu a jelikož tu máme hodně firem - závodů, kteří furt někam cestují, tak jezdím i já a kupříkladu točím 3x denně Ruzyň jak kdy. Některej rok nalítám 80 další třeba 160. Zítra zrovna Dresden plus 2x Ruzyně, v sobotu znova atd. Občas taky jedem do Holandska a v zimě když se tu zařizovala nová fabrika automobilky TPCA nebo co to je tak se lítala i Francie. Ale už mě to nějak nebaví, tak čučim co bych dělal dál hehe.

jo tak to chápu, že tě to už nebaví. To se docela divím, že máš tolik kšeftů. Asi máš dobré ceny :-)

A tak není to ani o cenách ale o tom, že člověk není línej a lítá, shání, telefonuje, zařizuje a podobně.

Vše je o cenách a o tom jak dokážeš být pružný. V dnešní době nestačí "jen" nebýt línej. A nebo musíš mít hodně zanámých, kteří pracují ve správných firmách a dají ti to tak nebo tak, ale to už jsme bohužel někde jinde.

to Anarchy:

jo kabrio je supr akorát by to nemusel být Fiat :-)

Rozhodně to neprodávej, pokud tě to netlačí a jsi spokojenej tak není důvod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to skodavrs - hele co máš proti fiatum , tohle je už můj pátej fiatek a nedám na ně dopustit - motory u fiatů nemaj chybu. Ale každý máme samozřejmě svůj názor :)

neber si to nijak osobně, ale já moc tyhle značky neuznávám. Tím nechci říct, že to musí být špatné auto, ale já bych do fiatu prostě nešel. Jinak má máma měla fiata cinquecento a na město to bylo super, akorát po 3 letech a 30tis. km auto začalo rezavět ve svárech a vyfouklo se těsnění pod hlavou. Jinak ale jezdilo jak drak a prd žralo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu s Anachym drzet basu. Mame doma tretiho Fiata, nikdy to nebyly nudny motory jako VW. Momentalne mame 1.6 100HP, motor je uz pomalu srot, ale vzit za nej je radost i po tech letech, sice v kombiku, ale jak rika kamarad, to auto ma sex-appeal. V kabriu samozrejme vse na druhou. Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele nesmíte mne brát v tomto vážně já jsem opravdu trochu ulítlej na německé značky až na mercedes ten mi nic neříká a pak ještě nemusím Volkswagen protože jsou to poruchový sračky až na Transporter. Mě ani nic neříkají azijská auta akorát Lexus a toyota je vyjímka.

Fiat jako kabrio na vyjížďky o víkend nemusí být špatná volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak já teda neuznávám antio to, že VW je nudný, mě se líběj, ani že má nudný motory, tomu nerozumim a pokud člověk auto opečovává jak má tak jsou i spolehlivý což bych zde mohl dokladovat autama co máme s nájezdem přes 500 tisíc, neustále v zápřahu a podobně. Nemám ani nic proti Fiatům, ačkoliv jejich design se mi teď moc nelíbí. Myslím, že v dnešní době už nejde koupit vyloženě špatné auto, každé auta má svoje mouchy a aby někdo mohl říct o něčem, že to je šmejd, tak by musel mít minimálně 5 ks od funglovky což málokdo má a spíš to soudí podle jednoho kusu, většinou ojetiny nebo jedna paní povídala. A o tom jak většina čechů servisuje auta zde raději nebudu psát. Stačí mi když vidím jak se shání levné oleje z Lidlu, natahují intervaly, kupují díly od firem jako Starline a podobně.


PS: medvěda sem nikdá taky moc nemusel, spíše BMW, nicméně současná E řada je krásná, hlavně v AMG či stejnojmeném paketu, to zase nynější 5er od BMW je taková nemastná neslaná. A před pár dny jsem měl ve firmě na rozleštění laku a voskování MB GL a řeknu vám pánové, že to by byl kočár pro rodinu na cestování. Už jsem se viděl, jak zapřáhnu loď, vezmu dva psy, rodinu, na střechu kola a frrr na měsíc do řecka. Navíc ten 420 Cdi V8 s tím autem cvičí naprosto úžasně.


PS2: Ještě k tomu Fiatu, nepochází náhodou technologie Common Rail ve většině nynějších aut a to i německých náhodou od téhle italské firmy? Myslím, že ano.


To jsme teda v tématu silně odbočili hehe!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo v dnešní době když koupíš fungl nový auto tak neuděláš chybu skoro s ničím, ale je to vždy o designu. Pokud trochu jezdíš tak auta Korejská, italská, francouzká tak max 3 roky pak se začínají dost sypat.

Jinak je vždy dobré porovnávat s porovnatelným např. srovnávají Octavii s Kia Ceed a to je jako srovnávat jabko s hruškou.

Máš pravdu, že jeden z poslednách výrobců aut, který začal používat technologii Common Rail je koncern VW. Oni ale věděli proč. V renaultu byl CR už v roce 2000 ale taky spotřebou a dymanikou se nemohl rovnat PD motorům od VW. Pokud srovnám dnešní CR s dnešním CR renault, tak je to zase velký rozdíl. Renault po 2tis. otáček se dusí a spotřeba je o cca 1L vyší než u CR VW.

Opravdu se ty CR VW povedly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, take budu trochu oponovat. Mam korejce, v listopadu mu bude 9 let a i kdyz jsem mel nyni martirium se vstrikama, mimochodem docela draha sranda :). Bohuzel s tema sr....ma co se u nas tankuje misto nafty a nachylnosti CRD motoru se tomu nevyhnes. Ale je to prvni auto, na ktere nedam dopustit, protoze krome veci, ktere jsou umerne stari a najetym kilometrum jsem zatim nemel zadnej problem. Dodrzuju intervaly oleju atd. jinak zadnou vetsi udrzbu autu nedopravam. I kdyz nechci to zakriknout, jeste musi vydrzet aspon do jara, tak doufam, ze si to holka na posledni chvili jeste nepodela :). Co mne prekvapuje tak zatim neni ani zadna koroze na karoserii, coz mne musim rici az udivuje, na to jak se tyto auta u nas hanili.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A o tom jak většina čechů servisuje auta zde raději nebudu psát. Stačí mi když vidím jak se shání levné oleje z Lidlu, natahují intervaly, kupují díly od firem jako Starline a podobně.

Ja sem si taky myslel ze u nas jsou opravari aut casto dobytci, ale tohle jsem vyfotil na ukrajinskym Favoritu:

 

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/HPIM7522B.jpg

 

Mam pokracovat? :D

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 7 months later...

Ahoj

 

Reakce na dotaz Anachyho z vlákna vseobecné diskuse.

http://www.plavidla.cz/forum/viewtopic.php?pid=5373#p5373

 

Auto jsem vyměnil. Věrný znacce Kia jsem jiz ale nezustal. Nicmene pro upresneni, nebylo to z duvodu mych spatnych zkusenosti s timto vozem. Ba naopak. S timto autem jsem po dlouhe dobe skoro neznal slovo porucha auta a az na ty vstriky loni, ktere ale nedavam za vinu autu, nybrz tem sr.... co se zde prodavaj misto nafty nebyl sebemensi problem. Auto jsem mel 4,5 roku, najel jsem s nim neco pres 80 tis. ( v dobe prodeje najeto pres 180 tis.) a za celou dobu, krom oprav typu kulove cepy, spojka ( tu jsem nechal menit preventivne na cca 150, kvuli tahani tezkeho privesu), brzdy, jsem akorat menil olej a tankoval naftu. To byl jedinej zasadni problem tohoto vozu, bez nafty to nejelo :). No ale tento problem se zatim nepodarilo odstranit zadne automobilce, treba se nekdy dockame :).

Takze toto auto mne za celou dobu presvedcilo, ze to nebyla spatna investice a nemam vubec zadnou zabranu tuto znacku doporucovat.

Nicmene proc ta zmena. Zaprve slo o tahani privesu a taznemu na 3,5 tuny, vetsi kufr. Bohuzel dnesni nove Sorento je vec libiva, klidne bych do nej sel, ale bohuzel jelikoz nema ram nemuze tahat 3,5t , mam pocit, ze ma neco kolem 2t na taznym. Tudiz tudy cesta nevedla.

Koncem lonskeho podzimu jsem zacal tedy rejdit po netu a zjistovat auta, která se daji sehnat za rozumny peniz, mohou tahat od 3t vejs, stari do cca 4 let, najeto do 100 tis, automat.

Zjistlil jsem, ze vyber mojich kriterii je jiz hodne uzkej. Ve finale, kdyz pominu Toyotu Landcruisera V8, jelikoz potrebuju auto i pro denni dojizdeni do prace, tak oznaceni V8 jiste hodne napovi z jakeho duvodu jsem toto auto nezapocital do vyberu. Takze mi zbylo, Landrover Discovery 3, Jeep Commander a Grand Cherokee, Mitsubishi Pajero, VW Tuareg, Nissan Pathfinder. Posledni jmenovany vsak muze tahat 3,5 t s novym motorem 3.0 l, ktery se dodava ani ne rok. Tudiz ojete se jeste sehnat neda a cena noveho byla jiz nad me sily. Dalsi jmenovany Landrover Discovery byl jiz docela zajimavej nicmene jsem na nej slysel a cetl rozporuplne reference a jelikoz je auto prospikovano elektronikou tak tato volba take vyprchala. Dalsi znacka do plena byla Jeep. Commander coz je proste nadherna klasika, ktera snad chytne za srce kazdeho poradneho chlapa. No bohuzel pouze chlapa, ocividne zenska cast tomu zrejme nerozumi :-). Ale samozrejme kdyz prislo poleveni pocatecni euforie z nadhernych tvaru, zjistil jsem, ze toto je jiz hodne velke specifikum a techto vozu se zde prodava malo. Takze pri pripadnych poruchah a opravach je to docela nakladna zalezitost. No nic, s vidinou jeepovske klasiky jsem jako dalsi zacal prochazet Grand Cherokeeho. Zjistil jsem, ze zde je jiz situace s prodanymi vozy trochu veselejsi, ale jelikoz jsem chtel take trochu vetsi kufr tak zde bych si moc nepomohl. Takze ve finale se v duelu utkal VW Tuareg a Mitsubishi Pajero. Jak jsem jiz psal drive, srce chlapa tahlo ke krabici, tedy k Pajeru diky jeho klasicky offroadovym stale trochu hranatejsim tvarum. Byl to sice boj, ale i zenske oko casem podlehlo :). Dale pro tento vuz hrala vetsi variabilita interieru a to co jini kritizuji u mne bylo dalsi plus, tedy zastarala koncepce vozu. To znamena, ze auto neni tolik prospikovane elektronikou a co jsem zjistil, tak Japonci zamestnani v Mitsubishi co funguje tak nechavaj bejt a pouzivaj to s mensim doladenim stale. Mel jsem tedy jasno a zhruba pred mesicem jsem zacal brouzdat po internetu a shanet nejakou zajimavou nabidku vozu Pajera. Tato prisla asi pred 14 dny. Jakmile jsem auto videl, tak jsem nevahal ani minutu, protoze to byla nabidka opravdu zajimava. Takze auto mam jiz tyden doma a zatim naprosta spokojenost. Muze tahat 3,5t , pod kapotou je inovovany motor 147kW, takze takovej vlk v rouse berancim. Auto nesvadi k rychle jizde. Je to takova pohodova klasika. Kdyz ale potrebuju nekoho predjet, nebo si malinko spestrit nudny den v praci , tak staci seslapnout plyn a stado hrebcu rozohni 2,5t tezke auto bez sebemensiho zavahani. Uz se tesim, az za to zaprahnu lod, protoze to asi bude trochu jine cestovani. Vyrobce udava kombinovanou spotrebu 8,5 litru. Rikal jsem si, ze na takove tezke auto a relativne silny motor to bude nesmyslna hranice. Nicmene po tydnu jezdeni kdy se zas tak moc nesnazim o uspornou jizdu, na aute jsou zimni pneu je spotreba na 9,4l/100 a stale klesa. Jelikoz se Sorentem v manualu jsem jezdil za 9 litru, tak jsem nadmiru spokojenej. Co rici na zaver. Korejec u mne nasadil latku hodne vysoko a tak doufam, ze se Japoncikum podari ji preskocit popripade minimalne nepodlezt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to blahopřeji, když jsem kupoval kiu sorento byl muj druhý kůň právě M.Pajero 3,2 v automatu ale bohužel za ty peníze co jsem koupil nakonec kikinu tak by bylo pajero o kapanek starší. No stále je to můj favorit, tak jednou možná. Jo s novým sorentem je to problem s tažným má opravdu jen na 2t, což je dost málo, není nad starej dobrej osvědčenej rám. No prostě inovovaly odlehčovaly a tak dále. Takže přeju hodně spokojených km. :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...