Přejít na obsah
Plavidla.cz

Otáčky dvoutaktniho motoru


Mič

Doporučené příspěvky

Proč by nemohl mít? Pokud je to tříválec, 1500ot/min je při volnoběhu v cajku. Na wartburgu jsou otáčky běžně 1000 - 1200, pokud nechci, aby se motor klepal.

V pořádku by byly i ty cca 4500 při jízdě. Chtělo by to slyšet, takhle na dálku je to jen odhad... ale 2T nelze ani v nejmenším srovnávat s 4T jak v otáčkách, tak průběhu výkonu. Tak jako jednoválec s tříválcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No problem je, ze loni to fungovalo dobře! :) tak ted co. Ze by odesel stylem ze bude ukazovat jednoun tolik? Tak ted nevim kde začít :/

Já bych začal nákupem nového otáčkoměru. =D

Ne, teď vážně. Zamyslet se, co se od loňska na lodi měnilo, s čím se hýbalo. Zkontrolovat kabel k otáčkoměru. Vyčistit konektory, ověřit kostry na obou stranách. Ověřit ukostření motoru.

Na drátech k otáčkoměru se může naindukovat rušivý signál, pokud někde "plave" kostra, nebo pokud vedou podél nějakých dalších drátů kde teče taky pulsní proud....

Pokud to nepomůže, osciloskopem zkontrolovat co přichází na vstup otáčkoměru. Pokud to budou impulsy odpovídající otáčkám motoru, pak je otáčkoměr vadný. Pokud na vstupu do otáčkoměru nebude jasný impulsní signál, tak je to v čidle, nebo v tom rušení. Pak bych měřil osciloskopem přímo na čidle při odpojeném signálním vedení do otáčkoměru.

Ale zase jsme u toho, že to chce znalosti jak měřit a jak interpretovat naměřené průběhy napětí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...