Přejít na obsah
Plavidla.cz

Demontaz zapalovani - Johnson 2takt


Doporučené příspěvky

http://epc.brp.com/Index.aspx?lang=E&s1=bf9d0b41-7668-4ba7-ac5b-2ff021fca88e

 

 

tady je lecos.

ani nevím, co máš za model. některý karbecy měly místo hlavní trysky štelovací jehly. jednu na volnoběh, druhou jako hlavní. nebo snížit hladinu. mám taky na bajbótu johnsona veterána - 9,9. taky se ublejval. v podstatě čím chudčí, tím lepší - do určitý míry.

ty numera na vrtuli netuším. není na ní ještě něco? bývá to taky od strany matky.

 

pod karbecem, smerem k bloku, jsou planžety zavírání sání. můžou bejt utahaný, ale to by odráželo směs zpět z karbecu. na dálku těžko radit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 54
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

:-) No.. nerad to priznavam, ale 25R70.


Karburator nevim, ale zda se mi ze snizit hladinu by asi chtel. Tocitko mam z venku jenom jedno a vypada jako vzdusnik volnobehu.


Zkusim karbec vyndat a uvidi se, je takovej novej a cistej, takze buh vi jak je serizenej. Kazdopadne se rad cokoliv novyho priucim. Ten motor je pro mne takova technicka zajimavost, vzhledem k okolnostem ho rozhodne nehodlam pouzivat, ale zase je mi lito ze nechodi jak by mel. I kdyz si nejsem jistej, jestli ho mam vubec zkouset seridit, kdyz si pristi rok stejne budu muset koupit jinej.


K matce jsem se nedostal, musi se sundat ten kuzel na konci hridele se zavlackou?

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 25R70 má pouze jeden seřizovací šroub a to ten zepředu karburátoru.Je to ten na který je napojeno ovládací kolečko bohatosti směsi.Na motoru ze předu je napsáno low speed rich-lean.Jedná se ale o seřizovací šroub pouze zhruba do půl plynu,jako je na jiných karburátorech.S hladinou v komoře bych nehýbal ta je nastavena od výrobce a těžko se sama změní.Myslím,že jde o problém nečistot v karburátoru.Rozebrat a vyvařit klidně ve vodě nechat vyschnout a složit.Nebo se s tím zastav a dám to dohromady.Nebo ho koupím na díly.Nemáš to daleko.Jsem z Libčic nad Vltavou.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha. Tak ted uz to pobiram, dekuji za objasneni. Zkusim ten karburator za dlouhych zimnich veceru vycistit.


K tomu filtru... chybi mi na tom vsechno pocinaje pozici 39 dle katalogu, proste holej karbec, akorat sroub na bohatost to ma.

Jestli neco z toho filtruje nevim, ale nemam to tam.

A skutecne to chodi jenom do pul plynu, pak uz prdlajz.


Jinak pokud na jare sezenu jinej rozumnej motor, tak tenhle by na prodej asi i byl, stejne s nim nemuzu vylizt poradne na vodu.

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, jak prohlížím obrázek karbecu, tak klasickou hlavní trysku nemá, ale má stavitelnou, šroub zepředu pod sací dírou - difuzorem. tolik aspoň katalog johnson, 20HP rok 70. tenhle systém byl tak běžný, že bych tomu i tady věřil. bejvala proti němu i díra v dolní části krytu motoru, by se dalo ladit za jízdy.

koukni se.


jinak, když ho zvolna protáčíš, má stejnou kompresi na obou hrncích? ty rány by taky mohly být pístní kroužky letící kanálem ven

Upraveno uživatelem david
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zacinam pochybovat o sve pricetnosti - Ten sroub na bohatost volnobehu je teda tryska paliva nebo vzdusnik? Kdyz ho utahuju, pridavam benzin nebo ubiram?


Sroub pod vstupem vzduchu, neboli na dne plovakovky vypada ze je utazenej na krev, coz nevim jestli je spravne.


Komprese vypada dobre a celkem stejne na obou valcich, respektive kdyz po porovnam s motorem ze Skodovky, tak je to velmi dobry na ten vek.


Edit: Jo a este.... chybi tam i ovladani sytice, ale mam to "serizeny" tak, ze to jde natocit pri 10°C i bez sytice (coz je asi bohaty).

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, to není o příčetnosti. já nevím co tam ve skutečnosti máš, jen koukám do katalogu. třeba tam je jinej karbec a dole má vypouštění plovákovky. to se taky dělá. já bych ho kuchnul a kouknul. třeba má hlavní trysku a ta je vypadlá - ta děsná spotřeba 1l/1km. nebo hladina, běžně je blbě a to i z fabriky, i když tohle asi není ten případ. je to veterán a jen Bůh ví, kdo se v něm šťoural


volnoběh se ochuzuje po hodinkách - zašroubovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten karbec vypada uplne stejne jako v katalogu.


Uvidim na jare, co to bude rikat, zkusim to ochudit, kdyz uz vim jak, mam takovy podezreni ze tim ochuzenim volnobehu se to vsechno vyresi, 1l na 1km je vazne divna spotreba, na to ze jsem pouzival skoro vyhradne volnobezny system.... :D Ted jsem ho schoval do garaze, aby mu nebyla zima. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 years later...
Dobrý den,momentálně řeším jeden problém,mám motor Johnson Seahorse 4 (video motoru zde
)V létě mi mou blbostí spadl nastartovaný do vody a vyskratovalo zapalování, je odepsané, v čr se absolutně nedá sehnat,nemůže mi prosím někdo pomoci?předem děkuji za každou radu.Můj meil je tomas.prochy@seznam.cz,mohu poslat i foto uapalování jak vypadá.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady jsou fotky toho zapalování jaké potřebuji http://tomosossss.rajce.idnes.cz/zapalovani_johnson/

 

Koupit se dá na ebay tady je odkaz je to Americká aukce ale vůbec tomu nerozumím http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=ignition+johnson&_lncat=0&_arm=1&_armm=94&_ruu=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fsch%2FClothing-Shoes-Accessories-%2F11450%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_nkw%3Dignition%2Bjohnson%26_arr%3D1&_armi=Clothing%2C+Shoes+%26+Accessories

 

 

Pokud by mi mohl někdo pomoci prosím pište na meil tomas.prochy@seznam.cz nebo prosím tel 774626693.Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už jsi tu cívku vyndal? mně se to totiž nezdá.


a) až do roku 87 to bylo kladívkový - tak jak máš fotku, ale cívka měla dva vývody pro svíčky. na fotce vidím jen jeden

b) běžnou koupel by cívka měla vydržet

c) není náhodu střiženej klínek na setrváku?


pokorný je ten, co tady v bazaru rozprodává díly z končícího servisu - pohledej, najdeš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,

jestli je motor po mechanický stránce OK, tak zapalování už tam vždycky nějaký dobastlíš. Je ale zvláštní, že to rozpraskalo. Ty cívky samotný jsou stavěný jako vodotěsný. Vyzkratování jim nemůže přece nijak vadit....


Jestli ta na ebay je to co potřebuješ, tak neváhej a kup to. Pořád lepší origoš, než bastlírna. Jinak tam dej jakoukoliv cívku ze sekačky. Budeš jen řešit mechanický uchycení cívky. Hlavně musíš cívku umístit tak, aby byl správnej předstih.


Ale jak jsem psal..... jestli se daji koupit origoš cívky, tak neváhej.


P.S.

Copak ten motor nenasál vodu do válce? Viděl jsem jeden takovej motor, kterej nasál vodu. Jeden píst byl rozdrcenej a u druhýho byla ohnutá ojnice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...