Přejít na obsah
Plavidla.cz

Quicksilver 425 + 3kW motor


MichalM

Doporučené příspěvky

Příspěvků k elektropohonu je tu jak šafránu, dovolím si tedy přidat něco ze "stavby" elektrolodě respektive člunu.


Jelikož na Vranovskou přehradu spalováky smí/nesmí a máme tam chatu, po 8 letech plavení se na 3,5m dvouplášťovém člunu s motorem Minnkota 45lb a 100Ah gel baterií + žena + dítě 4roky cesta chat-pláž-chata popřípadě chata-vodárna-chata nebo okružní jízda po hlavním jezeře, mě už to tak nějak na té kocábce přestalo bavit, začal jsem hledat nějaký motorový člun.

Finance jakési našetřené byly a mě se zalíbil Quicksilver 425, není ani velký ani malý, váha cca 350kg prázdný, na svezení i v 6 lidech se to dá a hlavně je s ním dobrá manipulace jelikož parkování zatím řeším na zahradě, na tahání používám Hondu CR-V v benzínu, na chatu to mám dobrých 150km, no a hlavně vůbec žádné zkušenosti co, jak a proč. Naskytla se na netu nabídka prodeje i s vlekem, rok výroby asi 2000 co jsem tak dohledal a na jaře 2019 už stál na zahradě.



Co jsem věděl o laminátu tak asi to že je nežádoucí aby na trupu lodi byly bublinky značící osmózu, po očištění trupu kyselinou mravenčí se samosebou bublinky do velikosti cca 0,7mm ukázaly a navíc původní majitel tak nějak na celkovou údržbu lodi s odpuštěním "sral" . Nakoupil jsem tedy brusné papíry a vibrační bruskou přetáhl celé dno kam mě pustil vlek, následovalo hledání lakýrníka, který by byl schopný loď nastříkat, to se nakonec povedlo a tak jsem nechal na gelcoat nanést epoxidový základ a na něj PU lodní barvu od Hempelu. Trup pod čarou ponoru pak ještě nechal 3x naválečkovat Raptorem což by mohlo ochránit při najetí na mělčinu jelikož je tato barva hodně tvrdá. Spodek lodi by tedy byl, ale co paluba? S leštěním místy popraskaného gelcoatu a zapravováním trhlin se mě moc drbat nechtělo, zatmelil jsem tedy "rycacnce" a rýhy jemným tmelem, sundal vše co šlo a nechal na palubu nastříkat taktéž Raptora. Následovalo pár objednávek z Aliexpresu (vypínače, pozičky, kabely, pojistná skříňka, rádio, atd) no a teď to nějak schopně nainstalovat....

A dostávám se k to mu nejdůležitějšímu a tím je motor. Řekl jsem si že něco kolem 3-4kW/48V by mohlo stačit. Po pročtení asi 50 různých fór jak u nás tak i ve světě a prostudování parametrů různých motorů, mezi námi děvčaty ono toho v závěsném provedení až tak moc není a co je tak buď za to chtějí nesmyslné peníze viz Torqeedo kde je to se spolehlivostí různorodé hlavně co se týče řj, v podobném duchu je to i s Epropulsion, Karvin cenou zcela mimo mísu, pak tu máme Haswing Ventura který vzal motor z Protruaru a překopal nohu motoru ovšem i zde je "ječící" převodovka a navíc "jen" 24V, který a pak už jen závešáky s motorem nad hladinou, ale tam mě "sral" ten zvuk motoru ve vyšších otáčkách a navíc i zde je cena vesměs vysoká pro mé potřeby viz Elco neboli Parsun, Bieber, Intermotor Willi (ten má mimochodem někdo i na Vranclu a slyšel jsem ten "jekot"), Goldenmotor atd. které ve směs používají BLDC 4-6kW / 48V a k tomu "nějaký" fm.

No a jak tak brouzdám netem narazím na motor HAIBO... Informace na oficiálních stránkách strohé, na polských "cosi" zkopírovaného + vlastní popis a pak asi 5 videí na YT. Ovšem cena zajimavá a navíc se objevil inzerát na bazoši prodej R400 (varianty jsou R300 2kW R400 3kW R500 4kW) sice s pínou, ale za cenu nového Haswinga Ventura. No nedalo mě to a šel jsem do toho i za cenu že budu muset dobastlit plyn a adaptér řízení (tyhle výzvy mám rád :-) )

První věc co je všem výrobkům z číny vlastní je že se tam s tím nemažou, to jsem si potvrdil i u tohoto motoru, konstrukční zpracování je u všech 3 variant stejné, v noze bldc motor, středem nohy vytažené 3fáze vodič cca 16mm2 jemnělaněný zatížitelnost 80A, odlitky držáku motoru jsou připravené jak na ovládání pínou, tak dálkové řízení, fm 3000W 75A, vstup ovládání z píny, vstup z baterií a 3f výstup na motor leteckým konektorem P40. Byl podzim a prvně jsem si řekl že zkusím objednat originál joystick který je dodáván k tomuto motoru s dálkovým řízením, ale když mě po půl roce prodejce oznámil že mu jej z číny nedodali a ani nedodají nakoplo mě to poprat se s tím sám.

V píně je tišťák cca 2,5x3 cm z něj výstup na hall sensor, display zobrazující aktuální napětí baterie, hlavní vypínač zapojený přes magnetickou výtrhovou pojistku a přepínač otáček motoru vpřed/vzad. V podstatě i kdyby na krásně fm odešel, nahradit jej lze jakýmkoli fm který používá ke snímání natočení motoru zpětný EMF signál a ne Hall sondy. Objednal jsem tedy z Aliexpresu control box na Johnson/Envirude bo se mě líbil a nastalo laborování jak tam nacpat Hall senzor, dva magnety, mikrospínač abych nemusel páčkou přepínat chod motoru vpřed/vzad a výše zmíněný tišťák který to tak nějak celé ovládá + celé to přizpůsobit aby to chodilo jak má.

Dílo se po 3 dnech pokusů a omylů nakonec povedlo, v podstatě z původního "pajšlu" zbyl jen hlavní hliníkový střed, aretace neutrálu no a to je vše. Další věc bylo jak připojit na motor s pínou dálkové řízení Teleflex, které bylo původní součástí člunu. Na rovinu žádná prdel to nebyla, objednal jsem adaptér řízení za 900,- neboli kus hliníkové trubky na které je whitworthův závit 7/8 (proč proboha nemůže být celosvětově jeden max. dva druhy závitů????) a jelikož na člunu bylo původně nějaké "hovado" motor i podle původních dír na zrcadle tak samozřejmě tyč řízení včetně závitu tak tak vycházela na držák motoru, rozřízl jsem tedy adaptér v místě kde nebyl závit, očkem udělal metrický, vzal 2 mufny, do těch taky metrický závit, svařil mufny k sobě, našroboval z každé strany adaptér a to celé přivařil k nerezové plotně přišroubované na držáku motoru. Původní čep píny mě posloužil jako vodítko natočení motoru L/P a "hokejku" nyní již překopanou svařil z 10mm nerez kulatiny a dvou imbusů na kterých jsem protáhl závit a navařil matky jako sedla. Teď už jen zbývalo usadit pod lavici v prostoru pro nádrž fm + bočník s hlavním vypínačem baterií+2ks nabíječek 770W/58V+Pojistnou skříňku s chráničem a konečně 2ks LiFePo 48V/100A.


Test proběhl na Baťáku ve Veselí, na videu je ještě původní "hokejka" ovládání motoru, ale řízení bylo strašně nepřesné, momentálně jsem jej už upravil, sice nevytočím motor zcela do stran, ale po zkušenosti, že motoru stačí natočení L/P strana o cca 40° a otočím se na místě to ničemu nevadí. Navíc mám v plánu nechat stočit adaptér řízení na přesnou délku a vevařit jej přímo do držáku motoru, stejně tak objednat z Ali lineární aktuátor, když už na páce plynu je to kouzelné tlačítko náklonu motoru.


Video:




Co se týče rychlosti, maximum při šroubu 3x9x8-c je 9,6km/h při 2600W tzn dojezd cca 3,5h , při 1500W 7,4km/h cca 6,5h a při 500W 5,6km/h cca 20h (to je teorie dle výkonu baterií)


Zajimavé je že odebíraný proud zaznamenaný na bočníku při plném výkonu byl 3900W tzn. že frekvenční menič žádným způsobem nereguluje napětí z baterie (52V*75A) a to mě přivádí na myšlenku že otáčky šroubu které deklarují při 48V-2000 a při 60V-3000 (tato hodnota platí pro R500) u mě tedy musely být o 300ot vyšší?


Stejně tak chci vyzkoušet šroub s vyšším stoupáním a o palec větším průměrem který by se tam ještě měl vlézt.


Po hodinovém testu a ze 70% na plný výkon z baterií ubylo cca 3%


20190617-180333.jpg



20190620-180806.jpg


20200525-083727.jpg


20190620-152917.jpg


20200715-182503.jpg


20200821-143102.jpg


20210810-145815.jpg



20210811-171016.jpg


20210817-165125.jpg


20210818-191013.jpg


20210819-162828.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

E-pohon na lodi je moc fajn,pokud jsi na uzavřené vodní ploše s možností nabíjení,případně s nutností jako je u vás, já jsem e-pohon po 3 -4 sezonách demontoval z důvodu změny plavební oblasti souběžně s novými legislativně-revizními požadavky od SPS,měl jsem instalovaný ve staré závěsné Yamaze (a stále mám) vnitřek z Aquawattu 10-20kW/72V s vodním chlazením včetně vodou chlazeného regulátoru 300A,tlačilo mi to 3tunovou loď s obrovskou výkonovou rezervou spolehlivě...držím palec a zdravím na Vranov Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, no nebýt chaty a nemít chuť si v klidu projet celou přehradu bez toho abych čuměl na budík kolik mě ještě zbývá energie určitě bych si loď nekupoval, ale jezdím na vrancl od mala a když už se povedlo koupit tady před 10lety chatu, tak mě to prostě nedalo a lodičku pořídil, naštěstí na údržbu je to sranda při té velikosti a zbývá u chaty udělat břehovou přípojku, molo jsem svařil minulý rok s vojenskýma nádržema na vodu dvouplášť, bo sehnat raketové obaly za slušnou cenu je zhola nemožné a plastové sudy se neosvědčily při tom jak na Vranclu dokážou pohnout s hladinou +- 3m, nezbývalo než molu dát kolečka :-) a na sloupy terasy půjdou 2 lanové navijáky 1,5t... i na tvůj příspěvek s e-pohonem jsem narazil při hledání motoru :-)

IMG-20210426-WA0015.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příspěvků k elektropohonu je tu jak šafránu, dovolím si tedy přidat něco ze "stavby" elektrolodě respektive člunu.


Jelikož na Vranovskou přehradu spalováky smí/nesmí a máme tam chatu, po 8 letech plavení se na 3,5m dvouplášťovém člunu s motorem Minnkota 45lb a 100Ah gel baterií + žena + dítě 4roky ...............

Hezký příspěvek.

Ty parametry jízdy jsou až neuvěřitelné.

Jsi si jistý těmi 9,6km/h na 2,6kW? Při téhle rychlosti bych u téhle lodě čekal, že už hodně hrne vodu. I když možná tím, že je elektro má těžiště mnohem více vpředu nežli když vzadu visí 130kg spalovací motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příspěvků k elektropohonu je tu jak šafránu, dovolím si tedy přidat něco ze "stavby" elektrolodě respektive člunu.


Jelikož na Vranovskou přehradu spalováky smí/nesmí a máme tam chatu, po 8 letech plavení se na 3,5m dvouplášťovém člunu s motorem Minnkota 45lb a 100Ah gel baterií + žena + dítě 4roky ...............

Hezký příspěvek.

Ty parametry jízdy jsou až neuvěřitelné.

Jsi si jistý těmi 9,6km/h na 2,6kW? Při téhle rychlosti bych u téhle lodě čekal, že už hodně hrne vodu. I když možná tím, že je elektro má těžiště mnohem více vpředu nežli když vzadu visí 130kg spalovací motor.

Ucinnost elektromotoru je podstatne vyssi nez u spalovaciho motoru,proto me ty 3tuny pluly za bezvetri pri odberu 1az1,4kw cca 5km/hod a navic jen s jemnym bzucenim...

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příspěvků k elektropohonu je tu jak šafránu, dovolím si tedy přidat něco ze "stavby" elektrolodě respektive člunu.


Jelikož na Vranovskou přehradu spalováky smí/nesmí a máme tam chatu, po 8 letech plavení se na 3,5m dvouplášťovém člunu s motorem Minnkota 45lb a 100Ah gel baterií + žena + dítě 4roky ...............

Hezký příspěvek.

Ty parametry jízdy jsou až neuvěřitelné.

Jsi si jistý těmi 9,6km/h na 2,6kW? Při téhle rychlosti bych u téhle lodě čekal, že už hodně hrne vodu. I když možná tím, že je elektro má těžiště mnohem více vpředu nežli když vzadu visí 130kg spalovací motor.

 

Děkuji, snažil jsem se být stručný jinak by to bylo tak na 6ti stránkový elaborát.... No abych pravdu řekl, měřil kolega co to točil přes mobil a lítalo to mezi 9,2 - 10,5km/h skepticky se přikláním k nižšímu číslu a pokud jsem dal maximum což při stavu baterie poslalo do motoru 3900W podle bočníku tak už se nic moc nedělo, proto bych chtěl ještě zaexperimentovat s vrtulí jestli to bude mít nějaký efekt, motor váží 25kg to jediné zatěžuje zrcadlo, baterie cca 2x27kg jsou nacpané těsně za lavicí viz foto a člun na vodě bez posádky je téměř v rovině, se mnou a kolegou se pohybuju na celkové hmotnosti kolem 600kg. Pokud bude o víkendu vhodné počasí, mám v plánu test 4dospělí 3děti a jsem zvědav....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maximalni rychlost s epohonem byla 10km/h,spalovak 9.9hp ht plus emotor v hybridnim rezimu12km/hod,od sezony 2017 je maximalka s obema spalovacimi motory 15km/hod,kdy uz se propada zad,ale verim,ze s lepsimi baterkami by se emotor elegantne roztocil na svych 20kw a zvladl by tech 15kmhod i sam,ne vsak s olovenymi aku...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maximalni rychlost s epohonem byla 10km/h,spalovak 9.9hp ht plus emotor v hybridnim rezimu12km/hod,od sezony 2017 je maximalka s obema spalovacimi motory 15km/hod,kdy uz se propada zad,ale verim,ze s lepsimi baterkami by se emotor elegantne roztocil na svych 20kw a zvladl by tech 15kmhod i sam,ne vsak s olovenymi aku...

 

Tak s tvym epohonem bych to poslal do skluzu ovsem chybi me tech 24V :-) a tvuj motor... Ne uvazoval jsem i nad variantou ze koupim 10kW bldc a prekopu nejaky spalovak, jenze stejne muzu na vranclu jen ve vytlacnem rezimu tak jsem to nakonec zavrhl, ale bylo by zajimave ho povesit na zrcadlo a zkusit co dovede....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten můj motor je v rámci e-pohonu opravdový silák, hrál si jako nic na 1/20 výkonu i s těmi našimi 3 tunami a z tvé lodičky by pravděpodobně udělal rychlý kluzák, byť potřebuje 72V...hlavně má elektrickou jednotku nad čarou ponoru a pod vodou jen běžnou převodovku, tedy nějaká kolize mu neublíží na rozdíl od Karvin, Torqueedo a pod.


Vše mám uskladněné včetně příslušenství, ale pochybuji, že by se stal "bateriový zázrak" a daly se pořídit odpovídající lehké a levné aku tak

abych to vracel do lodě ,pokud na nás ovšem nevlítnou ekologové a opět zakáží spalováky, což by nebylo poprvé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže sobotní zkouška na baťáku 4 dospělí a 3 děti dopadla na výbornou, akorát pár postřehů bych sepsal:


Rychlost se snížila z 9,7km/h na 9,1 což při zatížení cca 450kg vůbec není zlé.


Baterie nabity na 95 a 93%, cesta tam v průměru 7km/h - 1,7kW cesta zpět 9km/h - 3,1kW a z baterií ubylo na každé 10% tak přemýšlím jestli je vůbec kdy budu nabíjet :-D Plavba když odpočítám přestávky cca 3h?


Loď je opravdu stavěná na těžký motor a i když jsme na lavici seděli ve 3 dospělých, čumák byl ponořený víc než záď, v úvahu přichází posunout baterie víc na "prdel" což se mě moc nechce jelikož přesně sedly do místa určeného pro benzínovou nádrž viz. foto, nebo mám v lodi díru a nebo na zadek vrazit kovadlinu :-)


Po překopání hokejky řízení se o 100% zlepšila stabilita a není potřeba až tak moc srovnávat neustále loď do roviny, to že se zmenšil úhel otáčení motoru L/P na otáčení lodi na místě nemělo žádný vliv a to vyrovnávání které jsem musel teď dělat bylo podle mě právě tím zapichlým "čumákem" do vody.


Z podpalubí vyteklo po vytažení lodi z vody a vyšroubování zátky ze zádi cca 0,5-1l vody, objednal jsem litr Raptoru a naválečkuju celý spodek po čáru ponoru, i když nechápu kudy tam nateklo, procházel jsem celý trup zespod a nikde díra není.... ještě mě napadlo jelikož zakrývací plachta je neprodyšná a po ránu než jsem vyjel na baťák byla vysrážená kaluž i na palubě, takže vlastně mám lodní pařeník :-D, tak jestli se nesráží voda i v podpalubí? Když by nátěr nezabral prdnu dozadu bilge pumpu.


Každopádně se těším až ji vyzkouším na vranclu bo na baťáku nic moc :-)

20210904_133921.thumb.jpg.45a1c169de91070ea69b0da66500ee0d.jpg

20210904_135012.thumb.jpg.6ad0258cc848740308e72d8d9f24b42d.jpg

20210904_140408.thumb.jpg.5246217e2bd3087368ea43fa10c95cc8.jpg

20210904_180240.thumb.jpg.8235e1ebc43243e56799522a7435e822.jpg

20210903_174614.thumb.jpg.7728b726f87492f9ecc415f64e3c3b62.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten můj motor je v rámci e-pohonu opravdový silák, hrál si jako nic na 1/20 výkonu i s těmi našimi 3 tunami a z tvé lodičky by pravděpodobně udělal rychlý kluzák, byť potřebuje 72V...hlavně má elektrickou jednotku nad čarou ponoru a pod vodou jen běžnou převodovku, tedy nějaká kolize mu neublíží na rozdíl od Karvin, Torqueedo a pod.


Vše mám uskladněné včetně příslušenství, ale pochybuji, že by se stal "bateriový zázrak" a daly se pořídit odpovídající lehké a levné aku tak

abych to vracel do lodě ,pokud na nás ovšem nevlítnou ekologové a opět zakáží spalováky, což by nebylo poprvé...

 

Tak nepochybuji o tom že by to s tvým motorem šlo do skluzu :-) ... jak píšu, uvažoval jsem nad tím že překopu spalovák, ale vzhledem k tomu že na vranclu stejně jen výtlačný režim a neplánuji s lodí jezdit jinde tahle 3kW potvora splňuje účel... Co se týče baterií pro tvůj motor, dá se za celkem schopnou cenu poskládat 10kW baterie z li-po článků...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže sobotní zkouška na baťáku 4 dospělí a 3 děti dopadla na výbornou, akorát pár postřehů bych sepsal:


Rychlost se snížila z 9,7km/h na 9,1 což při zatížení cca 450kg vůbec není zlé.


Baterie nabity na 95 a 93%, cesta tam v průměru 7km/h - 1,7kW cesta zpět 9km/h - 3,1kW a z baterií ubylo na každé 10% tak přemýšlím jestli je vůbec kdy budu nabíjet :-D Plavba když odpočítám přestávky cca 3h? .................

To jsou skvělý hodnoty. Ve výtlaku takhle malou lodí rychlostí 9km/h na 3kW spotřeby se zásobou energie na mnoho desítek kilometrů..... To nemá chybu. Dobře dimenzovaná soustava!

Ještě by to chtělo servo na řízení a dálkové ovládání, aby sis při spouštění na dálkové ovládání dojel mezi molem a přívěsem. To by byl mazec. :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

To jsou skvělý hodnoty. Ve výtlaku takhle malou lodí rychlostí 9km/h na 3kW spotřeby se zásobou energie na mnoho desítek kilometrů..... To nemá chybu. Dobře dimenzovaná soustava!

Ještě by to chtělo servo na řízení a dálkové ovládání, aby sis při spouštění na dálkové ovládání dojel mezi molem a přívěsem. To by byl mazec. :-)))

 

Ahoj, no rychlost +- odpovídá délce trupu, rychleji možná s větším stoupáním vrtule a stejně ne o moc :-) a o rychlost až tak moc nejde, ve srovnání s minnkotou a 3m člunem v podstatě letím :lol: a já si prostě chci Vranov proplout pěkně až na farářku a zpět :cool: ... šlo mě především o dojezd a ten je možná i lehce předimenzovaný, ale počítám i s náhlou změnou počasí a pak se rezerva bude hodit.... jo i servo by šlo dodělat pomocí lineárního aktuátoru, teoreticky i servomotor do páky plynu a vybrakovat nějaký starý RC model a napasovat to na to, ale to už by byla hodně velká prasečina =D Mě bude stačit když zprovozním přepínač vyklápění motoru, při dojíždění k mělčímu břehu se to bude náramně hodit :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 7 months later...

Zdravím ve spolek po delší odmlce a jdu si pro radu.


Měl jsem za to že změna propu na zkoušku za větší bude sranda a jen koupím podle chuti něco s větším průměrem a stoupáním, ovšem to jsem se šeredně zmýlil. Proč proboha nejsou 2 druhy nábojů? Proč musí mít co výrobce to tři prdele druhů nábojů, výfuků a já nevím čeho všeho?....


No a fčíl k tomu podstatnému, mám prop který má průmě 9" stoupání 8" třída C a 7 zubů, ať hledám jak hledám tak se 7dmi zuby nemůžu za boha v tomto provedení najít nic co by mělo průměr 10" a 7 zubů. A já se ptám, lze vůbec sehnat s větším průměrem? Nebo lze ten střed nějakým způsobem vylisovat ven?


Zkusil jsem ze srandy objednat z Ali prop viz. obrázky, ale narazil jsem na zásádní problém, že jeho střed je delší než hřídel s tím jsem sice tak nějak počítal, ale drážkování není v celé délce vložky a i kdybych na krásně odfrézoval kus středu abych našrouboval pojistnou matku, pravděpodobně bych časem zničil kus drážkování buď na propu nebo na hřídeli. Tímto pokud by někdo měl o tento prop zájem, můžu posunout dál.


Našel jsem na Ali stejný prop jako mám já na motoru, ale problém je v tom že nemá drážky ale je jištěný kolíkem, proto ten dotaz jestli jde vylisovat střed? Viz obrázek.


Poradil by někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdou vložit fotky tak přikládám odkaz na Ali co jsem koupil: https://www.aliexpress.com/item/4000105708572.html?af=3762817_1&cv=37665077&cn=45rawjurz334pmnkftfxrerninhzapou&dp=v5_45rawjurz334pmnkftfxrerninhzapou&utm_source=epn&utm_medium=cpa&utm_campaign=3762817_1&utm_content=37665077&product_id=4000105708572&afref=https%3A%2F%2Falipromo.com%2Fredirect%2Fcpa%2Fo%2Fq3uk4brhsx21ryvpux9td1tx6jobemd0%2F&aff_fcid=7473a13727da4b8184c25b973d286eb9-1650901635435-06478-_dYTR1eE&aff_fsk=_dYTR1eE&aff_platform=api&sk=_dYTR1eE&aff_trace_key=7473a13727da4b8184c25b973d286eb9-1650901635435-06478-_dYTR1eE&terminal_id=9b2da247cff3454cac79711b97720332


Co by pasovalo:

https://www.aliexpress.com/item/1005002196808914.html?spm=a2g0o.detail.1000014.28.38a074d26Lbgq5&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40000.267768.0&scm_id=1007.40000.267768.0&scm-url=1007.40000.267768.0&pvid=c028f25c-6eca-43c8-bf9b-6ce26f1371ed&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40000.267768.0,pvid:c028f25c-6eca-43c8-bf9b-6ce26f1371ed,tpp_buckets:668%232846%238116%23966&pdp_ext_f=%257B%2522sku_id%2522%253A%252212000019016827143%2522%252C%2522sceneId%2522%253A%252230050%2522%257D&pdp_pi=null&pdp_npi=null


a tenhle mám jen s jiným rozměrem:

https://www.aliexpress.com/item/1005003455594955.html?spm=a2g0o.detail.1000014.19.699d24a9Mh0BNh&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40000.267768.0&scm_id=1007.40000.267768.0&scm-url=1007.40000.267768.0&pvid=b9731339-01e8-438d-b132-606bd059cda5&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40000.267768.0,pvid:b9731339-01e8-438d-b132-606bd059cda5,tpp_buckets:668%232846%238116%23966&pdp_ext_f=%257B%2522sku_id%2522%253A%252212000025869226800%2522%252C%2522sceneId%2522%253A%252230050%2522%257D&pdp_pi=null&pdp_npi=null

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...