Přejít na obsah
Plavidla.cz

Karburátor Rochester


Doporučené příspěvky

Ventilek v plovákové komoře. Uzavírá pomocí plováku přívod benzínu do karburace a udržuje nastavenou hladinu. Pokud netěsní, tak je směs bohatá a může i vytékat benzín z karburátoru. Vyčistit a pokud je poškozený vyměnit, nebo se pokusit opravit.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám přívod paliva ze shora. Stejně tak jehla uzavírající přívod je nahoře.

Tohle je dole v plovákové komoře.

Dneska jsem googlil a našel jsem, že by to měla být power tryska. Na US fórech jsem našel popis, že by na volnoběh a ve středních otáčkách měla být zavřená a otevřít se až ve vysokých otáčkách.

Ovládá jí prý podtlak. Mě vede z víka karburátoru táhlo na kterém je pružina. Tohle táhlo ale tu trysku otevře. Pružina je dost silná. Bohužel nevím jak ověřit, že po nastartování se opravdu vytvoří potřebný podtlak, aby se to uzavřelo.

Zkoumal jsem to táhlo. Chodí normálně volně. Nic podezřelého jsem nenašel.


Jediné čeho jsem si všiml je, že mám natržené těsnění pod tímto víkem. Původně jsem myslel, že o nic nejde. Je to mezi plovákovou komorou a směšovacími komorami. Hladina paliva je dost nízko, aby tam něco teklo. Ale teď jak zjišťuji, že tam musí fungovat nějaké podtlaky.... Zatím jsem to provizorně "opravil" tmelem. Snad tahle prkotina bude původcem celého zla.


Udělal jsem z jůtrouby prtscr toho táhla, které ovládá power trysku.


prtscr.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 months later...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...