Přejít na obsah
Plavidla.cz

Oprava stareho laminatoveho clunu


viky_cz

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 222
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Dneska sem fotil az za tmy, takze je videt prdlajz, jedno dulezite foto ovsem mam - prefabrikovany vzduch do kapes:

 

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0363B.jpg

 

Jinak toho asi moc videt neni:

 

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0365B.jpg

 

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0367B.jpg

 

Zacinam bejt celkem spokojenej s tuhosti trupu. PET lahvi jsem do zadnich kapes dostal 85, nevim jak moc se zmackne lahev pri potopeni, ale povazoval bych to tak za 100-110kg vztlaku.

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja vim ze to neni nic moc, ale aspon se nenasaknou vodou. Urcite zalezi na tom jak se flaska zmackne. Sama o sobe vazi cca 40g, coz je dobry, ale je mi jasny ze pri potopeni se zmensi jeji objem, musela by se trochu natlakovat aby to k necemu bylo.

Kdyby mi vadily, jdou vyndat. Taky potrebuju lod zvazit, abych vedel kolik jich vlastne potrebuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajeď do nějakýho JZD na váhu, tam bývají ochotní. Mě vážili třikrát za sebou. Jednou auto, pak auto se zapřaženou lodí a pak samotnej vlek a ostatní váhy jsem si už dopočítal. Ty PET lahve nevím, PETanik taky pluje a je z nich postavenej celej a unese posádku i motor. A ty se s tím člunem míníš potápět??
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to raděj využil na úložné prostory, kterých na lodi není nikdy dost. Kor když celý trup rekonstruuješ. A laminát vydrží hodně. Nám z jedné lodi kde vyhnil sololit zbyla jen 1,5mm šlupka laminátu na dně a vydrželo to hodně, než jsme se dali do rekonstrukce.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Davam vsude ty dvirka 20x20cm, kdyz bude potreba, daji se tamtudy vytahat flasky (uz teda nepujdou vratit asi) a muze se to pouzit jako uloznak.


Edit: Rikala moje manzelka, ze si tam klidne muzu flasky dat, kdyz prej dokaze celou rodinu na vikend sbalit do Rapida, tak do lode taky... a do krabice od bot mozna taky.

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnesni update.

 

Kdyz uz jsem se nemoh zucastnit otvirani v Nelahozevsi, aspon jsem delal neco uzitecnyho. Nakonec jsme to i dali na vodu, abych nebyl tolik pozadu. Doufam ze akce probihala dobre.

 

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0399B.jpg

 

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0402B.jpg

 

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0401B.jpg

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, schvalne jsem se nechal vyfotit z boku, snad je obrazek dosti analyticky.

 

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0400B.jpg

 

Chvili nam trvalo nez jsme prisli na to jak to ridit naklanenim, takze uz nemusim furt sedet vzadu. Akorat v tom skoroskluzu to nejde tak snadno vychytat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokusil jsem se vygenerovat lankovy rizeni... i s jistym uspechem, ale momentalne ho jeste neni kam namontovat. To prijde az v dalsi fazi. Mozna do ty doby plan jeste zmenim. Usoudil jsem ze bude dobry s tim aspon nejakou dobu jezdit, nez si ujasnim co a jak dokoncit.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BTW: kdyz jedes na boso, da se ridit nohou, a taky se prodavaji nastavovaci tyce k privesnymu motoru. Je to ale jednoduchej forichtung, jeden kardan a pripevneni na suchej zip - to by slo zbouchat i doma.

To lankovy rizeni by me docela zajimalo, principialne je mi to sice jasny, ale fotka pak eventualne potesi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do toho lankovýho řízení bych raději nešel. Kdysi jsem ho měl na 5 koňovém motoru a i když fungovalo celkem dobře (tedy když zrovna fungovalo), byla to jedna velká laborace - hlavně správné napnutí lanek, úhly kladek atd. Stejně u malého motoru budeš skákat sem a tam kvůli startování, řazení a plynu. Nehledě k tomu že by snad ani nemělo být ovládání ze dvou míst.

edit. - tohle se používalo hlavně u vestavěných Warburgů a pod., kde šlo jen o kormidlo. U přívěsáku je navíc dost problém s vyklopením motoru, kde se pak mění umístění ukotvení na motoru. Jde to sice řešit např. pružinou, ale ....

Upraveno uživatelem taurus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám vyzkoušené, že stačí jen dvě lana, přehodil jsem je vzadu přes sloupky zábradlí, na smyčku zahákl za páku řízení motoru a v klidu jsem si z přídě tahal buď za jedno, nebo za druhý lano a celkem slušně se s tím manévrovalo. U plachetnice to občas také využívám, ale tam je to jednodužší že hýbu jen kormidlem.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to je jasný, s tím je dost práce to vyštelovat a potom na 5hp motor je to i zbytečný, kor když se pak řídí i zezadu.

omyl. funguje to líp jak bowden nebo hydraulika, kdykoli opravitelné. měl jsem to na cca 9-ti lodích, bez chyby. na poslední to mám dokonce na dvě kormidelní kola a motor 160HP, kormidlo 65 x 40 cm. jen je nutné dodržet základní požadavky mechaniky ze střední školy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to tedy pochopil tak, že jde přímo o natáčení přívěsného motoru (který nota bene není na dálkové ovládání uzpůsoben) a ne kormidla. Pokud jde o motor, myslím že platí co jsem napsal já a Charlie. Ovládání kormidla je o něčem jiném. Upraveno uživatelem taurus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...