viky_cz Odesláno 7. Květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. Květen 2011 Dnesni update:http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0359B.jpghttp://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0362B.jpg Na pripadny provetravani jsem koupil inspekcni dvirka 20x20cm, melo by to stacit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 8. Květen 2011 Sdílet Odesláno 8. Květen 2011 Ahoj. No vypada to pekne, jen tak dal :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packa Odesláno 8. Květen 2011 Sdílet Odesláno 8. Květen 2011 dobryýý- ve stredu se stavim na inspekci-jinak budu tak od 14h v marine- Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 8. Květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. Květen 2011 Ve stredu budu nejspis do vecera pryc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 8. Květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. Květen 2011 (upraveno) Dneska sem fotil az za tmy, takze je videt prdlajz, jedno dulezite foto ovsem mam - prefabrikovany vzduch do kapes: http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0363B.jpg Jinak toho asi moc videt neni: http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0365B.jpg http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0367B.jpg Zacinam bejt celkem spokojenej s tuhosti trupu. PET lahvi jsem do zadnich kapes dostal 85, nevim jak moc se zmackne lahev pri potopeni, ale povazoval bych to tak za 100-110kg vztlaku. Upraveno 8. Květen 2011 uživatelem viky_cz Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 9. Květen 2011 Sdílet Odesláno 9. Květen 2011 Ty pet lahve nejsou nic moc, jeden cas jsem je pouzival kdyz jsem mel stary molo a bylo deravy, tak jsem je cpal do otvoru a nemá to žadny vytlak, tak nevim zda by ti to nejak pomohlo.Jinak ale delas pokroky :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 9. Květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. Květen 2011 Ja vim ze to neni nic moc, ale aspon se nenasaknou vodou. Urcite zalezi na tom jak se flaska zmackne. Sama o sobe vazi cca 40g, coz je dobry, ale je mi jasny ze pri potopeni se zmensi jeji objem, musela by se trochu natlakovat aby to k necemu bylo.Kdyby mi vadily, jdou vyndat. Taky potrebuju lod zvazit, abych vedel kolik jich vlastne potrebuju. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 9. Květen 2011 Sdílet Odesláno 9. Květen 2011 Zajeď do nějakýho JZD na váhu, tam bývají ochotní. Mě vážili třikrát za sebou. Jednou auto, pak auto se zapřaženou lodí a pak samotnej vlek a ostatní váhy jsem si už dopočítal. Ty PET lahve nevím, PETanik taky pluje a je z nich postavenej celej a unese posádku i motor. A ty se s tím člunem míníš potápět?? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 12. Květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. Květen 2011 Potapet se neminim, ale precejen trup neni z nejnovejsich, tak budu spokojenejsi kdyz to nejaka ta dira neposle hned ke dnu. Dnesni update: http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0383B.jpg Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 12. Květen 2011 Sdílet Odesláno 12. Květen 2011 Já bych to raděj využil na úložné prostory, kterých na lodi není nikdy dost. Kor když celý trup rekonstruuješ. A laminát vydrží hodně. Nám z jedné lodi kde vyhnil sololit zbyla jen 1,5mm šlupka laminátu na dně a vydrželo to hodně, než jsme se dali do rekonstrukce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 12. Květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. Květen 2011 (upraveno) Davam vsude ty dvirka 20x20cm, kdyz bude potreba, daji se tamtudy vytahat flasky (uz teda nepujdou vratit asi) a muze se to pouzit jako uloznak.Edit: Rikala moje manzelka, ze si tam klidne muzu flasky dat, kdyz prej dokaze celou rodinu na vikend sbalit do Rapida, tak do lode taky... a do krabice od bot mozna taky. Upraveno 12. Květen 2011 uživatelem viky_cz Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 14. Květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. Květen 2011 (upraveno) Dnesni update. Kdyz uz jsem se nemoh zucastnit otvirani v Nelahozevsi, aspon jsem delal neco uzitecnyho. Nakonec jsme to i dali na vodu, abych nebyl tolik pozadu. Doufam ze akce probihala dobre. http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0399B.jpg http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0402B.jpg http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0401B.jpg Upraveno 14. Květen 2011 uživatelem viky_cz Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 15. Květen 2011 Sdílet Odesláno 15. Květen 2011 Hezky to vypadá - hele to je skoro skluz. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 15. Květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. Květen 2011 Jo, schvalne jsem se nechal vyfotit z boku, snad je obrazek dosti analyticky. http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0400B.jpg Chvili nam trvalo nez jsme prisli na to jak to ridit naklanenim, takze uz nemusim furt sedet vzadu. Akorat v tom skoroskluzu to nejde tak snadno vychytat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 15. Květen 2011 Sdílet Odesláno 15. Květen 2011 Já jsem si udělal přes kladky na zádi lana po stranách na příď a v pohodě můžu loď řídit i z přídě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 15. Květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. Květen 2011 Pokusil jsem se vygenerovat lankovy rizeni... i s jistym uspechem, ale momentalne ho jeste neni kam namontovat. To prijde az v dalsi fazi. Mozna do ty doby plan jeste zmenim. Usoudil jsem ze bude dobry s tim aspon nejakou dobu jezdit, nez si ujasnim co a jak dokoncit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packa Odesláno 16. Květen 2011 Sdílet Odesláno 16. Květen 2011 dobry-moc----- pristi vikend budem nejspis na veletove tak dam vedet Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bahno Odesláno 16. Květen 2011 Sdílet Odesláno 16. Květen 2011 BTW: kdyz jedes na boso, da se ridit nohou, a taky se prodavaji nastavovaci tyce k privesnymu motoru. Je to ale jednoduchej forichtung, jeden kardan a pripevneni na suchej zip - to by slo zbouchat i doma.To lankovy rizeni by me docela zajimalo, principialne je mi to sice jasny, ale fotka pak eventualne potesi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taurus Odesláno 16. Květen 2011 Sdílet Odesláno 16. Květen 2011 (upraveno) Do toho lankovýho řízení bych raději nešel. Kdysi jsem ho měl na 5 koňovém motoru a i když fungovalo celkem dobře (tedy když zrovna fungovalo), byla to jedna velká laborace - hlavně správné napnutí lanek, úhly kladek atd. Stejně u malého motoru budeš skákat sem a tam kvůli startování, řazení a plynu. Nehledě k tomu že by snad ani nemělo být ovládání ze dvou míst.edit. - tohle se používalo hlavně u vestavěných Warburgů a pod., kde šlo jen o kormidlo. U přívěsáku je navíc dost problém s vyklopením motoru, kde se pak mění umístění ukotvení na motoru. Jde to sice řešit např. pružinou, ale .... Upraveno 16. Květen 2011 uživatelem taurus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 16. Květen 2011 Sdílet Odesláno 16. Květen 2011 Mám vyzkoušené, že stačí jen dvě lana, přehodil jsem je vzadu přes sloupky zábradlí, na smyčku zahákl za páku řízení motoru a v klidu jsem si z přídě tahal buď za jedno, nebo za druhý lano a celkem slušně se s tím manévrovalo. U plachetnice to občas také využívám, ale tam je to jednodužší že hýbu jen kormidlem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taurus Odesláno 16. Květen 2011 Sdílet Odesláno 16. Květen 2011 Charlie - takhle asi jo, ale řešení lanka, kladky a volant - od toho raději dál. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 16. Květen 2011 Sdílet Odesláno 16. Květen 2011 Jo to je jasný, s tím je dost práce to vyštelovat a potom na 5hp motor je to i zbytečný, kor když se pak řídí i zezadu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 16. Květen 2011 Sdílet Odesláno 16. Květen 2011 Jo to je jasný, s tím je dost práce to vyštelovat a potom na 5hp motor je to i zbytečný, kor když se pak řídí i zezadu.omyl. funguje to líp jak bowden nebo hydraulika, kdykoli opravitelné. měl jsem to na cca 9-ti lodích, bez chyby. na poslední to mám dokonce na dvě kormidelní kola a motor 160HP, kormidlo 65 x 40 cm. jen je nutné dodržet základní požadavky mechaniky ze střední školy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pade Odesláno 16. Květen 2011 Sdílet Odesláno 16. Květen 2011 David má naprostou pravdu, lankové řízení je spolehlivé, jednoduše opravitelné a pokud se správně seřídí, je to bez vůle, která je naopak u bowdenu celkem běžná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taurus Odesláno 16. Květen 2011 Sdílet Odesláno 16. Květen 2011 (upraveno) Já to tedy pochopil tak, že jde přímo o natáčení přívěsného motoru (který nota bene není na dálkové ovládání uzpůsoben) a ne kormidla. Pokud jde o motor, myslím že platí co jsem napsal já a Charlie. Ovládání kormidla je o něčem jiném. Upraveno 16. Květen 2011 uživatelem taurus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se