BISMORA Zveřejněno 15. Prosinec 2019 Sdílet Zveřejněno 15. Prosinec 2019 Zdravím všechny na fóru Plavidla CZ,před pár dny jsem se dotazoval na karburátor mého motoru volvo penta GLP-e 3,0 a bylo mě skvěle odpovězeno a ještě jednou díky. Ptal jsem se na karburátor z důvodu jiného. Myslel jsem si že součást karburátoru (sytič ), na kterou jsem se ptal mé problémy vyřeší..... bohužel se tak nestalo.Můj problém přetrvává a je tedy následující. Když startuji studený motor tak přidám trochu plynu otočím klíčkem motor naskočí hned držím cca 2 min vyšší otáčky motoru cca 1200 pak plyn stáhnu a motor spadne do volnoběžných otáček cca 700. Bez problémů si klape, ale za cca 4-6min bezproblémového chodu najednou zdechne. Nastartuji znova již bez plynu motor běží ve volnoběžných otáčkách a situace se opakuje. Když je motor zahřátý na 80C a slyším, že chce zdechnout tak přidám plyn stáhnu ho zpět na volnoběh tak se chytí … zase si nějakou dobu bez problémů klape a pak zase zdechne. Vyměnil jsem svíčky, palivový filtr vyčistil karburátor zprovoznil sytič pošteloval volnoběh a pořád nic. Ještě mě napadá poštelovat předstih,. Věděl by někdo na fóru jak na tomto typu motoru ten předstih nastavit. Jedná se mě o konkrétní údaje k nastavení. Manuál k tomuto motoru bohužel nemá.Děkuji za odpověď Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 16. Prosinec 2019 Sdílet Odesláno 16. Prosinec 2019 zkus pohledat tady https://www.manualslib.com/manual/912369/Volvo-Penta-3-0glp-C.html#manual ale na předstih to nevypadá to by to buď vůbec nechytlo, nebo mělo nepravidelný chod už od nastartování,jak ti funguje palivové čerpadlo? nemáš to ucpané třeba už v nádrži - vyzkoušel bych napojit přímo karbec samospádem např. z kanystru a uvidíš jak se to bude chovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 16. Prosinec 2019 Sdílet Odesláno 16. Prosinec 2019 Jo, předstih to není. Kdybys to nechal běžet na trochu zvýšené otáčky, chcíp by taky? Pokud ne, je nejspíš špatně seřízená vonoběžná směs. Znovu startuješ na volnoběh a bez pumpování benzínu, nebo mu přidáš? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BISMORA Odesláno 16. Prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. Prosinec 2019 Ahoj,děkuji za Vaše odpovědi. To co uvádí Anachy vyzkouším jestli se výše popsaný problém projeví. Je fakt, že pumpu jsem rozdělanou neměl, nevím jak moc je tato součást motoru náchylná na případné selhání rozdělám ji a uvidím. Každopádně díky za typ.K radě Davida když jsem po chcípnutí motoru zvýšil volnoběžné otáčky tak se po čase situace opakovala a motor za nějakou dobu cca 5-8 min chcípl taky. No a když motor je již zahřátý tak znovu již startuji bez pumpování benzínu a bez přidání. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 17. Prosinec 2019 Sdílet Odesláno 17. Prosinec 2019 Mně tohle dělala pila a priveak. Stacilo pridat volnobeznou smes.. Ne vzduch. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BISMORA Odesláno 18. Prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. Prosinec 2019 tak jsem se právě vrátil z garáže, kamárád co mě čistil karbec mě pošteloval něco v karbecu a problém odstraněn ……..huráDěkuji. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 18. Prosinec 2019 Sdílet Odesláno 18. Prosinec 2019 (upraveno) No vidíš. Největší závada je obvykle blbost, která tě nenapadne. Znám to. Upraveno 18. Prosinec 2019 uživatelem david Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se