Přejít na obsah
Plavidla.cz

Volvo penta GLP-e 3,0


BISMORA

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny na fóru Plavidla CZ,


před pár dny jsem se dotazoval na karburátor mého motoru volvo penta GLP-e 3,0 a bylo mě skvěle odpovězeno a ještě jednou díky. Ptal jsem se na karburátor z důvodu jiného. Myslel jsem si že součást karburátoru (sytič ), na kterou jsem se ptal mé problémy vyřeší..... bohužel se tak nestalo.

Můj problém přetrvává a je tedy následující. Když startuji studený motor tak přidám trochu plynu otočím klíčkem motor naskočí hned držím cca 2 min vyšší otáčky motoru cca 1200 pak plyn stáhnu a motor spadne do volnoběžných otáček cca 700. Bez problémů si klape, ale za cca 4-6min bezproblémového chodu najednou zdechne. Nastartuji znova již bez plynu motor běží ve volnoběžných otáčkách a situace se opakuje. Když je motor zahřátý na 80C a slyším, že chce zdechnout tak přidám plyn stáhnu ho zpět na volnoběh tak se chytí … zase si nějakou dobu bez problémů klape a pak zase zdechne. Vyměnil jsem svíčky, palivový filtr vyčistil karburátor zprovoznil sytič pošteloval volnoběh a pořád nic. Ještě mě napadá poštelovat předstih,. Věděl by někdo na fóru jak na tomto typu motoru ten předstih nastavit. Jedná se mě o konkrétní údaje k nastavení. Manuál k tomuto motoru bohužel nemá.


Děkuji za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus pohledat tady

 

https://www.manualslib.com/manual/912369/Volvo-Penta-3-0glp-C.html#manual

 

ale na předstih to nevypadá to by to buď vůbec nechytlo, nebo mělo nepravidelný chod už od nastartování,

jak ti funguje palivové čerpadlo? nemáš to ucpané třeba už v nádrži - vyzkoušel bych napojit přímo karbec samospádem např. z kanystru a uvidíš jak se to bude chovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

děkuji za Vaše odpovědi. To co uvádí Anachy vyzkouším jestli se výše popsaný problém projeví. Je fakt, že pumpu jsem rozdělanou neměl, nevím jak moc je tato součást motoru náchylná na případné selhání rozdělám ji a uvidím. Každopádně díky za typ.

K radě Davida když jsem po chcípnutí motoru zvýšil volnoběžné otáčky tak se po čase situace opakovala a motor za nějakou dobu cca 5-8 min chcípl taky. No a když motor je již zahřátý tak znovu již startuji bez pumpování benzínu a bez přidání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...