Přejít na obsah
Plavidla.cz

Volvo Penta AQ 130C


alesdv

Doporučené příspěvky

Ahoj, jsem ve věcech co se týkají lodí začátečník. Vlastním starší kajutovku, která je vybavena dvěma motory Volvo Penta AQ 130C. Během jedné plavby jsem zjistil, že u jednoho motoru zničeho nic přestalo těsnit měděné - chladící potrubí. Na radu jednoho jsem vložil do koncovky chladící rozměrově shodný O kroužek a mechanicky tuto koncovku stáhl směrem k motoru. Následně jsme spoje všech koncovek chladícího potrubí zatmelili nějakým prý lodním tmelem. Od té doby vše fungovalo jak mělo, nikde voda nestříkala tedy až do minulého týdne. Během plavby jsem zaznamenal nejdříve pár pramínků z prostřední koncovky chladícího potrubí. Bohužel se razance i proud stříkající vody neustále zvětšoval. Mohl by mi někdo poradit nějaké řešení či odkaz? Napadá mne zas jen očistit prostředí od starého tmelu a něčím extra silným zalepit..... Mnohokrát děkuji Aleš Slapy

 

 

v-era.jpg WP-20180720-008.jpg WP-20180904-027.jpg je-t-funk-n.jpg Loni-prvn-koncovka.jpg v-era-proud-vody.jpg v-era-1.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mám AQ110, to je v zásadě až na vrtání a karburátory stejnej motor.

Ten tmel, to je s prominutím čuňárna par excelance.


Doporučuju, jelikož to potrubí už evidentně někdo "ladil" a sehnat nové. Tedy starší. Má na každém konci pertlování, aby sedělo těsnění.

Doporučuju e-bay a hledat Volvo penta AQ cooper coling tube

Tam se to za pár šupů koupí a pak už jen nové těsnění ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...