Přejít na obsah
Plavidla.cz

Čištění karburátoru


Doporučené příspěvky

Zdravim chlapi, v průběhu zimy se mi v palivovym filtru vytvořila nějaká srajda ve složení benzínu, vody a asi nějakých bio usazenin a já vůl před výměnou filtru loď ještě projel. Výsledek je, loď jede do 2500 otáček naprosto bez problému, nad 2500 začnou padat otáčky, pravděpodobně se ty srajdy dostali do karbece, případně v něm asi zkondenzovala voda?

Filtr jsem vyměnil, pro jistotu jsem si nasál trochu benzínu z nádrže a teče hezky čistý bez usazenin, takže už mi to sedí jen na ten karbec.

Otázka, dá se nejdřív do karbece něco nastříkat, co by ten eventuelní bordel s vodou rozpustilo nebo musim bezkompromisně karbec rozebrat a vyčistit?? (Což by pro mě znamenalo, poslat ho někam do servisu)

případně, napadá vás něco jinýho, proč loď padá z vyšších otáček?

 

PS: tuhle mňamku jsem vylil z pal. filtru

IMG-20190429-090258.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nakonec jsem to pomalu rozebral, vyčistil plovákovou komoru, vyfoukal trysky a jede to.

Jenom vypustit karburátor se mi nepovedlo, nějak jsem neobjevil kde se vypouští. Z jedný strany je sice šroub, který se na to tváří, ale po povolení neteklo nic a v karbeci přitom benzín byl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pod šroubem u dna provákové komory taky může být schovaná hi-speed tryska.

Pokud vypouštěcí šroub není vrtaný, tak vypouští až po úplném vyšroubování, nestačí jen povolení (při povolení by jen sáknul kolem závitu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...