Zet Zveřejněno 1. Září 2018 Sdílet Zveřejněno 1. Září 2018 tak jsem si po dvouměsíčním čekání dovezl motor (Mercruiser 4,3) z brusírny, a začínám ho skládat. Písty jsou bez zámků a tak mě zajímá jak mají být napolohovány kroužky pokud někdo víte. A ještě jak ustavit rozdělovač.dík Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 1. Září 2018 Sdílet Odesláno 1. Září 2018 (upraveno) A to je sranda. Jakej je Babiš, to víš přesně, ale že se u čtyřtaktu tři kroužky dávají po120ti stupních a čtyři po 180ti, to ne.O rozdělovači ani nemluvím, to je to nejjednodušší. Upraveno 1. Září 2018 uživatelem david Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zet Odesláno 2. Září 2018 Autor Sdílet Odesláno 2. Září 2018 Jsem rád že jsi s pobavil,bohužel s burešem a jeho dílem jsem konfrontován denně kdežto motor skládám poprvé. Rozdělovač udělám přesně dle tvé rady. Jinak děkuji. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkas Odesláno 2. Září 2018 Sdílet Odesláno 2. Září 2018 Pokud to děláš poprvé, v tom případě by bylo lepší sehnat servisní manuál již přede dvěma měsíci a něco si o tom přečíst. Stačí malá nepatrná chybička, příliš dotažený šroub a celé dílo je v tahu. Ono to zas není tak jednoduché, někteří lidé se tím zabývají celý profesní život a pořádně se to dělat nikdy nenaučili. Jak je to u tebe s tím výbrusem, proč se vlastně dělal? Někde se nedají opětovně použít šrouby na ojnicích a podobně, některá těsnění se dají znovu nasadit, jiná ne. Umíš udělat otisky na uložení klikové hřídele a ojnicích? Pokud vznášíš dotazy na to, jak se skládají kroužky a divíš se, že u čtyřtaktu nejsou zámky, jak budeš postupovat dále? Nechceš to dát raději někomu, kdo to nedělá poprvé? Uvědom si také, že když to jednou blbě poskládáš, kterýkoliv opravář s mozkem v hlavě už na takový motor ani nesáhne. Neznám tě a nevím, na jaké úrovni se nacházejí tvoje vědomosti, podle tohoto dotazu to ovšem vypadá, že nevíš ani jak se skládají kroužky na pístu. Sebedůvěry a arogance máš ovšem dostatek, jen tak dále. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zet Odesláno 2. Září 2018 Autor Sdílet Odesláno 2. Září 2018 Nevím včem jsem arogantní - nepleť si to s ironíí a už to nechte být,jako bych se na nic neptal.Manuál samozřejmě mám a není to v něm tak úplně jak psal David - jen jsem si to chtěl ověřit.A propo, nedivil jsem se že tam nejsou zámky které mají dvoutakty - jen jsem to konstatoval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taurus Odesláno 2. Září 2018 Sdílet Odesláno 2. Září 2018 Jen na okraj - u čtyřtaktu nejsou zámky, protože na pozici kroužků "až tak nezáleží", u dvoutaktu se zámky nesmí dostat ke kanálům. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 2. Září 2018 Sdílet Odesláno 2. Září 2018 David to napsal všeobecně,ale motory GM a to samozřejmně i V6/4,3 má třetí kroužek skládaný ze 3 dílů,je důležité to složit dle manualů.Jen mne zaráží,že tento tvůj dotaz pokládáš široké veřejnosti,která ti může radit kraviny.Pokud máš ten správný a profi manual,prostuduj ho důkladně.Pokud jsi objednal ND v USA a to díly do automobilových motorů,bez další úpravy je nedoporučuji použít!!bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se