zdenek2013 Odesláno 13. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 13. Červen 2019 (upraveno) Vypada to tedy na vyluku,coz je neprijemne,ale pochopitelne.diky a treba nam to pomuze lepe a veseleji cekat...Www.vlaamsewaterweg.be Upraveno 13. Červen 2019 uživatelem zdenek2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 14. Červen 2019 Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 Pak jeste jedna informace co jsem zjistil, v Dolni casti Belgie Wallonii se vineta neplati, ale je treba se nejake registrovat nebo co. Tady na strankach se o tom pise a mel by to jit i po internetu, ale nejak mi nefunguje odkaz, tak uvidis, jestli neco zjistis primo tam nekde na komore.http://voies-hydrauliques.wallonie.be/opencms/opencms/fr/promotion/plaisance/index.html a jeste tady mi poslali docela peknou brozuru ohledne kotvist ve Wallonii http://voies-hydrauliques.wallonie.be/opencms/export/sites/met.dg2/doc/fr/promotion/doc/tourisme_fluvial_Wallonie_brochure_2018_ANG-ALL_vcor1_2018_07_25_web_SPW-DPVNI.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 14. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 (upraveno) Moc diky,Wallonie vypada nadherne,jen se tam budeme muset doufam,ze ne moc ,prohoupat pres kanal Brussel Schelde a Brussel Charleroi,ta brozurka je sikovna,kotveni se snad nejake najde.Stahli jsme si pro NL mapovou aplikaci a podobnou pro Belgii,kde jsou kotviste take znacene.Neumim posoudit co bylo vetsi zlo,jestli se motat mezi tlacaky nad Wijnegem na Albertkanaal,nebo pres Netekanaal se dostat do nuceneho cekani a opet na obchodni kanal,ktery je vsak zrejme z duvodu vyluky minimalne frekventovany.Kazdopadne zde pockame do zitrka,kdy by cekajici tlacaky mely pres noc zmizet a za sobotu se posunout co nejdale za Brussel.Nedele bude pravdepodobne opet zavrena,ale behem pristiho tydne uz by jsme meli byt ve Francii.Mame to odtud do Strassbourg 677km na Ryn,po nem 210km do Mainz,386km Mohanem do Bamberku,171km kanalu MD do Kelheimu a odtud necelych 500km domu s tim,ze do Schlogen Schlinge je to z Kelheimu asi 340km a pravdepodobne tam nestihneme byt do zacatku druhe poloviny cervence,coz je zpusobene nutnym cekanim v NL i zde,ale ta hezci cast cesty je teprve pred nami a nastesti je na co se tesit,ale dalsi takto dlouhy cundr behem pristich sezon uz bude jen a jen po Dunaji,letos vsak bylo asi nejlepsi rozhodnuti nechat Dunaj vyblbnout,jeho soucasna vodnatost by nam pravdepodobne neumoznila ani opustit marinu... Upraveno 14. Červen 2019 uživatelem zdenek2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 14. Červen 2019 Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 Jinak tady kdyztak dalsi brozura, tentokrate pro Francii a tam je treba take zakoupit Vinetu na plavbu.http://www.vnf.fr/vnf/img/cms/Transport_fluvialhidden/carte_Bienvenue_2019_FR_2_20190117145252.pdf Jinak, hod mi sem kdyztak nejakej odkaz na aplikaci ohleden te Belgie.Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 14. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 (upraveno) Fluvial-Maps Free byla ta adresa,az se vrati zena z prochajdy s hafanama,prida i odkaz,ja to na tomto jejim sikovnem zarizeni neumim.S tim zavedenim do systemu mas pravdu,musel jsem ve Wijnegem pri nakupu vinety vse dokladovat ohledne plavidla a pani to zanesla do jakehosi jejich systemu,predpokladam tedy ze uz nas maji v evidenci...O nutnosti dalsi vinety do Frantikova vim,jen bude stat cca 100,.eur a snad bude k dispozici na prvni komore z LaMeuse na Canal de la Meuse,coz by melo byt nekde pobliz Givet.Ta Francie bude asi nekonecna,je tam moc komor,nektere jsou samoobsluzne,coz jsem nikdy nedelal a budu to muset natrenovat a i denni upluta vzdalenost se diky komoram zmensi,ale 30km za den by mohlo byt i tak.Francouzstina uz snad nebude mit tolik podob jako mistni nareci a uz by nemuselo dochazet k informacnimu sumu...Tak zena take neumi vkladat odkazy,snad tedy pomuze k hledani ten nazev.Dostala chytry telefon od Jeziska a ja jsem verny svemu staremu cudlikaci... Upraveno 14. Červen 2019 uživatelem zdenek2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 14. Červen 2019 Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 Co sem koukal tak Francie bude asi o hodne zajimavejsi. Krome komor tam jsou jeste tunely a krasna krajina, takze to si myslim, ze bude pekny. Diky za odkaz mrknu na to, mapu sem si obstaral, tak vyzkousim :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 14. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 (upraveno) Ano,ty tunely jsou na Canal de la Marne au Rhin tusim 2 a hlavne je tam lodni zdvihadlo a samozrejme i oteviraci doby,coz je peklo...mel jsem francouzstinu i nemcinu ve skole ale to uz bude 40let...snad se mi podari v te hezke Francii uspesne vymanevrovat vikendove chartery,moc mista tam nebude a nerad bych,aby nas nekdo pomackal...v NL jsem fungoval stejne sikovne jako nekteri nafoukani Holandani s pridovymi motory a stejne jako v Rakousku nejlepsi NL byli lide v duchodovem veku a s ne moc drahou lodi ,nicmene nejlepsim Holandanem byl Honzik z Plzne bydlici v Meerkerku,ktery me i dovezl s kanystrama pro benzin,a to jsme si dali jen pivo,ani jsme nemuseli smotnout brcko...zije tam uz 30 let a zcela potvrdil o NL muj postreh toho obyvatelstva 50/50,ale jsou snad stale o kousek lepsi nez Svycari,kteri ve smyslu ostud a nafoukanosti na Dunaji uspesne svoji tupou ubohost prezentovali i v NL...kdyz do cekaci dalby na Danube vpali velky pasazirak misto povolenyvh 5kmhod tak 20kmhod,bude mit na 99% na zadi ten jejich nesympaticky negativne obraceny doktorsky kriz,nenadaval jsem jen ja svoji zanedbatelnou cestinou,ale i rakousti kolegove s jejich krasnym dolnorakouskym dialektem a o nejakem opetovani pozdravu nemuze byt ani rec a k tomu vzdy cumi jako pera z gauce,za ty 2 sezony jsem bohuzel lepsi zkusennost s nimi nezaznamenal,tady v Belgii jsou naopak lide mili a nenafoukani... Upraveno 14. Červen 2019 uživatelem zdenek2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 14. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 (upraveno) Marina Tholen byla neco ve smyslu "tak co,pucujete,pucujete?pucuju,pucuju...pucujete,ale moc s tim nejezdite...nejezdim,nejezdim,taky to nehuntuju...follow me Upraveno 14. Červen 2019 uživatelem zdenek2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 14. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 Domlouvali jsme se s Christianem,ze pockame jeste rok na jeho penzi a pofrcime spolu po Dunaji az do Cerneho more,zatim ma kluzak s motorem v8,ale na duchod se diva po dieselovem vytlaku,bude to vylet dlouhy cca 2tis km slozeny ze 2 mesicu plavby a 1 mesice pobytu v Constante vcetne prepravy lodi domu,tak kdyby nahodou,sance se rysuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan2016 Odesláno 14. Červen 2019 Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 (upraveno) Jel bych také pokud mě vezmete s sebou. Upraveno 14. Červen 2019 uživatelem milan2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 14. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 (upraveno) Co mas za lod a jake mas zkusennosti? Dunaj je prenadherny,ale zaroven velmi narocny,Ryn ma prutok 2200m3sec a Dunaj 6700m3sec,Labe ci Vltava jsou proti nemu potucky,kdysi jsme trenovali na Dunaj pod Strekovem pri jarni vode a moc to pomohlo,ale na Labi nejsou pulzary tedy obri viry,ale na Dunaji ano a jsou schopne ve zlomku vteriny polozit 3tunovou lod na bok.Ryn bude srovnatelny s problemovymi useky Dunaje nekde kolem Koblenz,tam si spolu pravdepodobne nezadaji,tam jsem vsak take nebyl a ani to neplanuji,ale v usti je Ryn obrovsky,klidne nekolik km siroky velmi rozhoupany rybnik,kde neni problem opustit tok kdekoliv i bez nutnych korekci,lod pluje bokem na proud jako po kolejich. Upraveno 14. Červen 2019 uživatelem zdenek2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan2016 Odesláno 14. Červen 2019 Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 Však se známe z Dalešic, Crownline 266SC. Chci to zkusit příští rok na Dunaji v Bratislavě, mám tam kámoše s loděma co to tam znají. Jinak přeju šťastnou plavbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 14. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 (upraveno) Milan,ktereho jsme spiciho tahali z vody?Pokud jsi to ty,tehdy ti Tomas Holoubek svoji bleskovou reakci zachranil zivot,ja jsem jen koutkem oka videl jeho pohyb,odhodil pujceny pullitr do Dalesic,ktery uz nenasli ani potapeci a pomohl jsem te spolecne s nim chytit za limec a vyrvat zpet na mola...nez jsi se stacil nadechnout vody,byl jsi nad hladinou,ale zatrnulo mi,bylo to o mene nez fous,pod moly bylo 24metru...Jinak s motorem v8 na Dunaji moc stesti neudelas,dolu ve vytlaku se ti takova lod bude kroutit jako uzovka a bude diky vlnam od velkych lodi temer neriditelna a v kluzu ti brzy srkne palivo a nebude kde natankovat,ja mam po proudu Dunaje akcni radius pres 1200km a dekuji velmi za prani dobre plavby,za chvilku doplnim vodu do nadrze,pripravim Lydii k plavbe a v 16.30vyrazime tak,aby jsme pred 18hod byli pred zavrenym mostem,dnes si dame tak 20km nad dalsi komoru a zitra se pokusim dostat az na LaSambre do Charleroi jinak Bratislava je jednim z nejhorsich useku Dunaje vubec a urcite se tam nech proskolit vcetne trasy vpluti do Jarovecke zatoky,jinak si poskodis lod,je tam tech problemovych mist celkem dost...proti proudu budes s motorem v8 kral,ale zase jen dukud ti nesrkne palivo. Upraveno 14. Červen 2019 uživatelem zdenek2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan2016 Odesláno 14. Červen 2019 Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 (upraveno) Ten co spadl do vody to byl asi Milan Šafarčík já jsem ten druhý, stával jsem naproti dědy Blažka. Upraveno 14. Červen 2019 uživatelem milan2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan2016 Odesláno 14. Červen 2019 Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 Problém bych viděl spíš s tím tankováním, myslím to množství tahat někde ze břehu. Nevím jestli se dá tankovat na vodě, ale spíš o tom pochybuju. Sptřeba na volnoběh: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 14. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 To je presne to o cem jsem psal a k tomu na volnobeh ti to popluje stejne rychle s proudem,nebo1az2km nad...v Rakousku benzinky na vode jsou,na Slovensku natankujes na Hrusovske zdrzi,pak snad az Budapest a mozna Komarno,ale to ti lepe reknou dunajsti vlci z Bratislavy,budou ten usek znat lepe nez ja,muj rajon je Rakousko,my jsme byli akorat kousek pod Budapesti.Jinak kamaradi z naseho yac maji s v8 na Dunaji spotrebu od 150 do 200litru na 100km,protoze i po proudu je pro ne lepsi klouzat a pokud se pluje streka,drtiva vetsina lodi jede domu po silnici bez ohledu na vykon motoru a drtiva vetsina lodi prillouvajich k nam na noc jsou prave pomale,ale usporne vytlaky,kluzaky vetsinou blbnou s lyzarem v zavesu nekde kolem mariny.Na spolecnou plavbu s vytlacnymi lodemi neni tvuj superspot kompatibilni,na volnobeh ti budeme neustale ujizdet,kdy ty pollujes 9az12 navic sejdrem a my 14az18kmhod ,na vetsi davku plynu ujedes samozrejme ty nam,ale brzy te nekde potkame jak litas s kanystrama...bylo by pro tebe lepsi se domluvit s klukama co maji take kluzaky a spolecne s nimi naplanovat rytmus plavby,predpokladam,ze tvi kamaradi ze slovenskeho useku budou Kilda a Blahos,moc je tedy ode me pozdravuj,zatim se mej a dekuji jeste jednou za prani stastne plavby,vodu uz mam dotankovanou a pomalu se jdu pripravit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 14. Červen 2019 Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 Moc diky,Wallonie vypada nadherne,jen se tam budeme muset doufam,ze ne moc ,prohoupat pres kanal Brussel Schelde a Brussel Charleroi,ta brozurka je sikovna,kotveni se snad nejake najde.Stahli jsme si pro NL mapovou aplikaci a podobnou pro Belgii,kde jsou kotviste take znacene.Neumim posoudit co bylo vetsi zlo,jestli se motat mezi tlacaky nad Wijnegem na Albertkanaal,nebo pres Netekanaal se dostat do nuceneho cekani a opet na obchodni kanal,ktery je vsak zrejme z duvodu vyluky minimalne frekventovany.Kazdopadne zde pockame do zitrka,kdy by cekajici tlacaky mely pres noc zmizet a za sobotu se posunout co nejdale za Brussel.Nedele bude pravdepodobne opet zavrena,ale behem pristiho tydne uz by jsme meli byt ve Francii.Mame to odtud do Strassbourg 677km na Ryn,po nem 210km do Mainz,386km Mohanem do Bamberku,171km kanalu MD do Kelheimu a odtud necelych 500km domu s tim,ze do Schlogen Schlinge je to z Kelheimu asi 340km a pravdepodobne tam nestihneme byt do zacatku druhe poloviny cervence,coz je zpusobene nutnym cekanim v NL i zde,ale ta hezci cast cesty je teprve pred nami a nastesti je na co se tesit,ale dalsi takto dlouhy cundr behem pristich sezon uz bude jen a jen po Dunaji,letos vsak bylo asi nejlepsi rozhodnuti nechat Dunaj vyblbnout,jeho soucasna vodnatost by nam pravdepodobne neumoznila ani opustit marinu... Se zájmem te sleduji kudy plujes, mohl by jsi sem hodit pár odkazů jak budeš proplouvat Francii ? Od Belgie ? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan2016 Odesláno 14. Červen 2019 Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 Spotřebu mám v kluzu asi na kilometr litr to znamená tak 200km do tankování. Nádrž je na 240 l. Ideální rychlost je okolo 35Km/hod po proudu to bude asi víc + rychlost proudu. Ta spotřeba vychází přímo úměrně rychlosti samozřejmě na stojaté vodě. Zajímavé na tom je že je jedno jestli jedu ve výtlaku nebo kluzu od 10 km/hod to už vychází ten litr na km. Na volnoběh to bude méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garda Odesláno 14. Červen 2019 Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 Čekaci dalba kanalu Brussel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 14. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 (upraveno) Anachy,ceka nas uz z Belgie LaMeuse,ktera nekde u francouskeho Givet by mela vazat na Canal de la Meuse do Nancy a odtud Canal de la Marne au Rhin do Strassbourg na Ryn,po Rynu 210km do Mainz na Mohan,atd.,ale zvladnout Belgii bude opravdovy orisek protoze telefoniste na centrale nechteji mluvit nemecky,neco naslibuji a za hodinu je tam zaznamnik,protloukat se tady je fakt zazitek,nastesti uz jsme za tim prokletym mostem,ktery nam nechteli zvednout a jsme pred komorou,ktera byla asi rozbita,jeste pred chvilkou tam neco resili,pak proplavili 4 tlacaky a prd,tak jsme to zde zapichli,pro nocovani s pejsanama to bude super a zitra do 22hod se pokusim dostat do Charleroi,ale s timto pristupem o tom pochybuji,ale je zvlastni,ze v Belgii jsem jen mirne nasranej ,v NL jsem byl v opravdovem stresu,nehulim a nemam rad vitr,Tomas ma pravdu...Prave kolem profrcel tlacak a posilal nas na proplaveni,ale zavolal jsem na centralu,ze az morgen,tak o nas vedi a rano by to melo byt bez problemu,parada.Ta fotka je stara 15minut...jdu za Petulinou na doutnicek. Upraveno 14. Červen 2019 uživatelem zdenek2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 14. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 (upraveno) milan2016-nejvetsim problemem lodi obecne je,ze univerzalni neexistuje,ty mas sportovni special,pokud si pamatuji ne zcela vhodny na dlouhodoby pobyt,ja mam loudu loudavou perfektni vsak na plavbu po proudu,proti proudu je to trapeni s prumerem 6az6,5kmhod,na ktere vsak neni problem stravit celou sezonu a pritom jsme schopni ji dat na vodu i z vody ve 2 lidech,uvital bych na Dunaj vykon navic,ale uz ted se mi pri plnem vykonu probori zad a jsem na hranici vykonu povoleneho vyrobcem,ty mas vykon na rozdavani,ale po kratkou dobu bez huste site cerpacich stanic,ja mam plny stav benzinu 33 nadrz+180litru v kanystrech a pri plavbe po proudu Dunaje spotrebu do 15litru na 100km,akcni radius tedy vice nez 1200km v realu,teoreticky pres 1400km,ale to bych nesmel opoustet silny proud Dunaje do jeho nadhernych zatok,kde musi jit oba motory urcite na 4tis otacek a je pro me lepsi splout kousek po proudu a proti proudu se do zatoky vratit,je to bezpecnejsi...v Rakousku ti akcni radius 200km staci k dopluti na vodni benzinku,jinde uz by to mohl byt problem,jak jsem psal,poradi ti kluci z konkretniho useku Dunaje,ja vsak v knize Die Donau mezi Bratislavou a Budapesti moc nevidim a dal v Srbsku,Rumunsku to bude pravdepodobne jeste horsi.Jinak prumerna spotreba na tech cca 1.700km sem mi vychazi na cca 25litru na 100km jsme vsak silene nalozeni,vezu s sebou krome soustruhu snad vse vcetne nahradnich akumulatoru a krome Labe jsme po proudu nikde nepluli,tech 20km bahnite ricky ovlivnovane slapovymi silami z Duffel do Rupel bych nijak zasadne pro celkovy prumer nebral...Presne z duvodu,ktere popisujes se rakousti kamaradi v duchodovem veku zaiimaji o nas vytlak,uz nikam nespechaji a kdyz je vidim tahat k tankovacimu molu mariny ty 30 litrove barely plne benzinu pred kazdym vyletem,je mi jich az lito,jsou to starsi lide a stejne jako my vsichni by uvitali nizsi provozni naklady...Jinak pokud uvazujes o Dunaji,urcite si porid zminenou knihu Die Donau,je v ni vse,mariny,kontakty na komory volne kotveni,benzinky,atd. a urcite bych zainvestoval do dobre satelitni navigace s realnou polohou lode s mapovymi podklady toku,obcas totiz proud vezme bojku a posune ji nekam pred vyhon,pokud ji poslechnes jsi pri nejlepsim bez lode,ale pravdepodobneji rovnou bez zivota... Upraveno 14. Červen 2019 uživatelem zdenek2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garda Odesláno 14. Červen 2019 Sdílet Odesláno 14. Červen 2019 (upraveno) Zdendo tak já už vim jak se z toho Rumunska vrátím. Takže na přesrok jedu. Upraveno 14. Červen 2019 uživatelem garda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 15. Červen 2019 Sdílet Odesláno 15. Červen 2019 Diky Zdenku za info a držím palce ať se to nekomplikuje, ještě jeden dotaz k lodi, jakou máš skutečnou váhu lodě když není naložená zásobami, vodou a palivem - stále řeším vhodný člun na důchod (jak tu vtipně zmiňuješ své Rakouské kolegy od vody).:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 15. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 15. Červen 2019 (upraveno) Zdendo tak já už vim jak se z toho Rumunska vrátím. Takže na přesrok jedu.Mildo,bude mi cti a uz ted se tesim,jen prosim radeji svoji zenu zaves nekam pod strop na poradne lano,aby zase nespadla,tim nemam na mysli ji rovnou obesit...chybis mi tady,nenasiral bych se alespon sam,ty jsi lepsi svetobeznik nez ja,umis vzdy najit cislo na zavreny most,ale zase z dlouhodobe perspektivy chudaci jatra. Upraveno 15. Červen 2019 uživatelem zdenek2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 15. Červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 15. Červen 2019 (upraveno) Diky Zdenku za info a držím palce ať se to nekomplikuje, ještě jeden dotaz k lodi, jakou máš skutečnou váhu lodě když není naložená zásobami, vodou a palivem - stále řeším vhodný člun na důchod (jak tu vtipně zmiňuješ své Rakouské kolegy od vody).:)Na traktorove vaze mela i s vlekem 2.515kg minus 390kg vlek,tedy cca 2.200kg bude jeji "sucha hmotnost" bez paliva,bez vody,bez wc,bez doloznosti a bez posadky...holandsky ocelovy vytlak s dieselem bude na porizeni levny,prostorove shodny,tedy s oddelenou koupelnou,se stojnou vyskou,ale vaha takove lode bude jiz za osobnim autem neprepravitelna,naopak anglicka laminatka nabidne veskery komfort s touto prepravitelnou vahou,ale cena je vyssi a bohuzel u nas jich je jako safranu,proto jsem se kdysi vypravil do Anglie a nelituji toho,dnes bych se nerozhodl jinak a se dvema high thrustovymi motory 25+9.9hp je maximalka Lydie 15kmhod,coz ji umoznuje plout i proti Dunaji ocelovky maji vetsinou 12kmhod,ale s momentalni doloznosti bude maximalka 13 az 14kmhod...vyrobce udava ekonomickou rychlost 7 ,4kmhod a maximalku 9,3kmhod,od 14,5kmhod se uz propada zad. Upraveno 15. Červen 2019 uživatelem zdenek2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.