Lubor Zveřejněno 5. Duben 2018 Sdílet Zveřejněno 5. Duben 2018 Mám problém s hydraulickým řízením. Nedrží mi střed. Po pár zatáčkách doprava a doleva se mi natočení volantu pro přímou jízdu posune třeba o 30 stupňů proti směru hodinových ručiček. Volant je symetrický, tak by to až tak nevadilo, ale když jedu na vlnách a musím s tím pořád vrtět, tak musím každou chvíli přehmátnout jak mi volant vůči motoru ujíždí doleva.Setkal jste se s tím někdo?Kdyby to bylo zavzdušněné, tak bude řízení měkké, ale podle mne to není důvod, aby se posouval střed. To se podle mne může dít jen pokud pístky v čerpadle řízení netěsní. Proč by ale netěsnily jen jedním směrem? Nedokážu si vysvětlit jaká závada by takový projev mohla způsobit! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 5. Duben 2018 Sdílet Odesláno 5. Duben 2018 (upraveno) A nikde ti to neteče? Umí se to samo odvzdušnit a pokud by to v jednom směru přisávalo, mohla by to být tahle chyba.Proto mám řízení drátěný. :)Nebo ti propušťí píst na motoru / kormidle Upraveno 5. Duben 2018 uživatelem david Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 5. Duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. Duben 2018 Nikde žádný únik nevidím. Zkusím udělat odvzdušňovací proceduru, ale nedovedu si vysvětlit, jak by to vzduch mohl způsobovat. Je fakt, že hladina oleje není až k zátce... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 5. Duben 2018 Sdílet Odesláno 5. Duben 2018 Zkus motor zablokovat uprostřed a vem za volant, jestli bude tvrdej na obě strany, nebo na jednou povolovat - propouštět Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 5. Duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. Duben 2018 Zkoušel jsem tvrdost v krajních polohách a nepozoroval, že by mi volant pod rukou povoloval. Na středu jsem to zatím nezkoušel. Mohlo by to být jiné? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 5. Duben 2018 Sdílet Odesláno 5. Duben 2018 Uprostřed se to hejbe nejvíc, mohlo se to třeba trochu vydřít. Nevím, takový nápad. U auta to je podobné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 6. Duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 6. Duben 2018 úplně nejvíc se střed posouvá když volantem dělám prudší krátké pohyby doleva a doprava. V tělese řízení je podle toho co vím klasické mnoha pístkové hydrostatické olejové čerpadlo. To vytlačuje olej do jedné, nebo druhé větve. Podle mne tam musí být nějaké ventilky na doplňování oleje do okruhu, které se zavírají a otevírají podle toho jakým směrem se zrovna tlačí olej. Jediné vysvětlení co mám je to, že jeden zavírá nějak zpožděně.Když jdu do extrému a jen volantem cukám pár centimetrů na obě strany, tak se mi střed pod rukou s každým cuknutím znatelně posune. K posunu tedy dochází v okamžiku změny směru otáčení volantem.řízení je jen rok staré, problému jsem si začal všímat jakmile jsme vyrazili na moře. Možná to dělalo od začátku, ale na řece jsem si to neuvědomil. Zkusím to odvzdušnit, i když nečekám, že to pomůže. Pak případně reklamace.šlo mi tady hlavně o to, jestli to není běžná vlastnost, jestli se s tím někdo nesetkal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se