Přejít na obsah
Plavidla.cz

Konzervace


Doporučené příspěvky

A co takhle, zejména u motorů skladovaných venku, po konzervaci ucpat sání a vejfuk, aby v motoru nebyl průvan a další vlhkost se netáhla dovnitř. Zejména u dieselů.

Samozřejmě, tohle je elegantní a účinné řešení. Bohužej jenom pro motor, na prašivý tapecírunk to nefunguje. Co ale funguje je ještě jedna střecha, třeba i plachta. Brácha takhle udělal jednoduchou střechu nad lodí, vlnitý polykarbonát na jakési pergole a nemá problémy ani s vlhkostí uvnitř lodi, udělal schválně průvanové otvory vepředu a vzadu aby to pod plachtou profukovalo, motorový prostor uzavřel. S motorem nikdy nic nedělá, jenom vyndá baterku a motor předtím proběhe nemrznoucí směsí. No a takhle s tím nemá problémy už nějakých osm či devět let. Podle mě to není ideální ale je to jeho loď. A celoročně mu svítí slunce na gumy u vleku a musí je tak každé tři roky měnit, ještě jsem ho nedokopal ani k tomu, aby je nějak zakryl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak, já mám doma jedno auto jen na léto a na to mám na zimu extra plachu, která je i zespoda auta a zapíná se na zip kolem dokola, dovnitř pak několik balíků silikagelu. škoda, že to nejde na loď, to by byl úděsně velký balík něčeho. Jo a skoro všude dávám pastičky na myši, připitomělé kočky chytají myši venku a nosí je domů, nezřídka živé, aby se pochlubily.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...