Sullaco Odesláno 10. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 10. Říjen 2017 většina antifoulů na nohu ani nepatří, neb dělaj článek krapet korozivní :(Taky mě to zarazilo že je i na noze. Aby něco tím nezakrývali.Jsou i AF nátěry přímo na nohu, leč těžko říci, co tam máš ty a hlavně co je pod tím. Jinak mě nikdo nikdy nevážil. Ani v zahraničí. I když teď už kupříkladu v Rakousku váží prý běžně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkas Odesláno 10. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 10. Říjen 2017 Ahoj. chtěl bych vás poprosit. Máte někdo zkušenosti s tímto motorem ? Hledal jsem o něm nejaké specifikace a nikde jsem nic nenašel. Jen majitel udavá rok 2006 a výkon 220PS a to me příjde docela málo.Nemněl by jsi zájem o kvalitní lod DRACO 2100, s motorem VOLVO V8,nyní přivezenou ze sladké vody -švýcarsko?Pohonná jednotka zcela funkční-předvedu.Má prostornou kajutu s dřezem a tekoucí vodou,vařič.Pro vyšperkování je třeba trochu práce.Možnost 2nápr.přívěsu bez TP.Jak vypadá,v případě zájmu najdi na googlu. bootcentrumTo je ale pěkná loď. Líbí se mi celkové řešení uspořádání, nevypadá to jako klasická bachratá kajutovka na bowriderovém základu. Sice staršího data, ovšem stejně záleží na stavu, i dva roky stará loď může být plesnivá a dvacetiletá mladice jako nová. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkas Odesláno 10. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 10. Říjen 2017 Jinak mě nikdo nikdy nevážil. Ani v zahraničí. I když teď už kupříkladu v Rakousku váží prý běžně.Letos mě také vážili rakušáci, bylo to sice přes limit ovšem nijak moc a musel jsem jim slíbit, že to příště budu tahat bez plné nádrže: Extra jsem musel zapnout baterku a byl se podívat na budík jestli nelžu o stavu paliva. Teké se živě zajímali o technický stav přívěsu a upevnění lodi, na upevňovacích popruzích sledovali visačky a stav. Dostal jsem alespoň 10€ pokutu za jednu slepou (vodou naplněnou) odrazku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 10. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 10. Říjen 2017 ...Letos mě také vážili rakušáci, bylo to sice přes limit ovšem nijak moc ....O kolik, že Tě nechali odjet s domluvou? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 10. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 10. Říjen 2017 Jak vleky vážej? Jen zatížení jednotlivých náprav? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkas Odesláno 10. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 10. Říjen 2017 ...Letos mě také vážili rakušáci, bylo to sice přes limit ovšem nijak moc ....O kolik, že Tě nechali odjet s domluvou?Bylo to asi 190 kilo navíc z celkové 2300, žádná divoká čísla. Ovšem raději jsem se ani neptal, jak je to s odečítáním/přičítáním svislého zatížení na kouli. Nerad bych, aby mi to někdo někdo během minuty vysvětli za 100€ bakšiš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkas Odesláno 10. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 10. Říjen 2017 Jak vleky vážej? Jen zatížení jednotlivých náprav?Ano, přesně tak, ploché tenzometrické podložky pod kola. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 10. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 10. Říjen 2017 (upraveno) Mě teda nevážili, ale mam vlek na 1,3 t a evidentně toho má plný zuby. Odhaduju to tak na 1,5 t i s vlekem.Je možný, že mají ty šádovny různě poskládaný rychlostky podle motorizace? Taky možná taky ty starší mají lepší spojky. Nevim. Muj sup byl r.v. 2015 s výkonem 125, nebo 140kW, manuál. Najeto do 30 tis. Nebejt služební, tak by mi ho bylo dost líto. Ne že by kola neměly trakci, ale spojka to nedávala. Spojku jsem měl už téměř puštěnou, ale pořád jsem stál na místě. Nakonec se to za hroznýho smradu rozjelo. Tahal jsem to s tim raději jen jednou. Má to děsně ošizenou spojku. Těžko říct. Každopádně 2,2t bych s tim netahal. Upraveno 10. Říjen 2017 uživatelem Zdenda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 10. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 10. Říjen 2017 (upraveno) Mě teda nevážili, ale mam vlek na 1,3 t a evidentně toho má plný zuby. Odhaduju to tak na 1,5 t i s vlekem.Je možný, že mají ty šádovny různě poskládaný rychlostky podle motorizace? Taky možná taky ty starší mají lepší spojky. Nevim. Muj sup byl r.v. 2015 s výkonem 125, nebo 140kW, manuál. Najeto do 30 tis. Nebejt služební, tak by mi ho bylo dost líto. Ne že by kola neměly trakci, ale spojka to nedávala. Spojku jsem měl už téměř puštěnou, ale pořád jsem stál na místě. Nakonec se to za hroznýho smradu rozjelo. Tahal jsem to s tim raději jen jednou. Má to děsně ošizenou spojku. Těžko říct. Každopádně 2,2t bych s tim netahal.Hele tohle mi jednou udělalo když jsem já debil nevypl ASR/ESP, pak to ten motor nepustilo do otáček při zaspojkování nebo nedej bože mírnym prokluzu kol. Vždy jsem to vypínal a nebyl nikdy trabl. Tehdá jak jsem to zapomněl, tak jsem těch 15m z vody jel snad na třikrát a vůbec nechápal co se děje, spojka hořela tak, že šel dým z podkapoty, auto ne a ne jet a dostat se do otáček ačkoliv jsem spojkoval jak na fichtlu :D Nj chybama se člověk učí. Jo a měl jsem vždy manuál, předohrab... PS: jinak měl jsem až do minulýho roku jednoho dědka pašíka 2001, předohrab, Tdi 96 kw, 900 tisíc najeto a s tím jsem po dvorku a i do mírnýho kopce tam u nás tahal zcela v pohodě 3,5t vlek s lodí, co mám teď. Měl jsem to auto jako takovej manipulák :D Upraveno 10. Říjen 2017 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas89 Odesláno 11. Říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. Říjen 2017 Tak jaky je teda nazor na to - ze budu tahat clun 2t i s vozikem za Skoda Supeb 2, 125kw, 4x4 ?? Je to blbost ?? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkas Odesláno 11. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. Říjen 2017 Tak jaky je teda nazor na to - ze budu tahat clun 2t i s vozikem za Skoda Supeb 2, 125kw, 4x4 ?? Je to blbost ??Tahat to problém nebude. Nebezpečí bych viděl v nevhodném odstupňování převodovky a v riziku spálení spojky a jako nejhorší poškození dvojhmotového setrvačníku během manévrů při spouštění či tahání lodě z vody. Pohon 4x4 není nutný, naopak jej při manévrech zcela vypínám, zlepší se mi poloměry otáčení. Jako velkou výhodu pak vidím automatickou převodovku u které není riziko poškození. Zkusit si to musíš sám, záleží i na řidičově zdatnosti i když neznám našince, který by na něco co se auta týče nestačil. Je třeba i vzít do úvahy situace jako když se popojíždí několik hodin v koloně do kopce a podobně, zde je to tvoje vozidlo naprosto nevhodné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aleš Odesláno 11. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. Říjen 2017 problem nastane při spouštění a vytahován ílodi z vody , za mně auto 4x4 s redukční převodovkou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 11. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. Říjen 2017 (upraveno) Já nevim, moc to řešíš, jak už jsem ti psal, leta jsem to tahal předohrabama, a to jsem byl v sezoně u vody každej víkend, tzn. 40 km z garáže přes český středohoří (kopce) k Labi, spustit, vytáhnout a zase to samý domů, pak taky 900 km do Zadaru a zpět, se spojkou ani s převodovkou jsem nikdy nic neměl, jedno z aut mám doposud, 2.0 Tdi 103kw, najeto 450 tis a spojka je původní a vše funguje. Nevim kolikrát za den chceš tu loď vytahovat a kolik set km denně chceš jezdit, zkrátka a jasně, dodrž to, co má auto na kouli v TP a pokud budeš jezdit k vodě normálním způsobem, víc neřeš. Upraveno 11. Říjen 2017 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 11. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. Říjen 2017 Tak jak pise Sullaco. Mam Superb 2 125 kw 4x4. Pri ztrate adheze vypnout ESP, ale to vi kazdy, kdo se hrabal ve snehu i s dvoukolkou. Naopak 4x4 je velkym prinosem, prave pro zlepseni adheze. Pri teto vaze privesu bych byl s tim autem v klidu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 11. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. Říjen 2017 Taky bych to bejt tebou neřešil. Auto máš a loď jdeš kupovat. Tak to prostě zkus a uvidíš. Když to nepůjde, tak to pak nějak pořešíš.Jinak souhlas. V těchto případech povypínat elektroniku. Lepší, když si to trochu hrábne, než pálit spojku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas89 Odesláno 12. Říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. Říjen 2017 V TP je napsano max 2t brzdenych. Asi se z toho vojebu uz. To jsou same obstrukce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 12. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. Říjen 2017 No bohužel je to tak, s lodí jsou spojeny i určité problémy, gumák jsem hodil do kufru, loď s konzolí jsem tahal za osobákem a teď mám SUV. :) :( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 12. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. Říjen 2017 Myslím, že do 2t jde koupit solidní loď typu bowrider nebo cuddy. Jinak jo, je to prostě fakt že placatý auta maj málo na kouli. Je to jak píše Anachy. Začal jsem s osobákama a nakonec koupil offroad 4x4 :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 12. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. Říjen 2017 Tak po čR to moc řešit nemusíš, tady tě beztak nikdo vážit nebude, ale jestli s tím chceš i za hranice, tak tam už by chtělo aby to sedělo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 12. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. Říjen 2017 Nepochybuju, že se všichni tady umíme rozjíždět s manuálem do kopce, ale přeci jen, u vytahování je vždy nejistota, emoce, obavy .....Není vůbec ostuda udělat si pro problematické případy zakládací klín s provázkem.V první fázi vytahování se založí za zadní kolo auta a to se na něj nechá najet. Pak už je klid a čas na to pohrát si s plynem a spojkou tak, aby se motor zbytečně neroztáčel, spojka prokluzovala jen nejnutnější dobu a nesmrděla. Budete se divit, jaký je to rozdíl a o kolik méně výkonu tak potřebujete.Provázkem pak pomocník odstraní klín z cesty jedoucímu přívěsu.Když zajíždím přívěsem do vody pro naložení lodě, tak pozorně koukám jak nadskakuje či se prosedá. Snažím se nezastavit v díře či za šutrem, to bych si zbytečně komplikoval okolnosti.Pokud při vytahování smrdí spojka, pak je to špatnou technikou jízdy. Výkon motoru potřebný k vytažení přívěsu z vody není až tak velký, aby to odůvodnilo roztáčení motoru do vyšších otáček. Diesel má potřebný krouťák už třeba při 1100ot, benzín pak podle obsahu motoru, ale ani u něj není důvod pro řvoucí motor a následně smrdící spojku. Když je technika tak slabá a okolnosti tak nepříznivé, že je s prokluzující spojkou potřeba překonat větší vzdálenost, pak nikde není psáno, že se to musí udělat jedním vrzem.Lamela spojky je díl s malou hmotností a tím malou tepelnou kapacitou oproti přítlačnému talíři a setrváku, mezi kterými pracuje. Lamela se tedy třením velmi rychle ohřeje.Zrovna tak se ale rychle ochladí o ty disky co jsou okolo ní. Takže zastavit, vyřadit, pustit spojku, ona se ochladí a pak se dá zase kousek popojet. Loď nebude z vody za 30 vteřin a v oblaku modrého dýmu od spálené spojky, ale za 3 minuty a bez jejího poškození.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 12. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. Říjen 2017 (upraveno) Na supa ten klín není potřeba. Má to velmi dobře fungující asistent rozjezdu do kopce.Jinak jak je psáno, co nejnižší otáčky. Nicméně než se několikrát rozjíždět, to je lepší se rozjet tak, abys mohl spojku úplně pustit. Potřebná rychlost je překvapivě nízká.S tou hmotností to není úplně tak, jak píše Charlie. Sice tě vážit nebudou, ale u každý kontroly dáváš techničáky a v každym jsou ty čísla napsaný. Asi se bude blbě vysvětlovat, že ač máš vlek na 2,5t, tak na něm máš jen 2t. Na druhou stranu ještě mě nikdy nikdo nestavěl.Já jsem začínal tahat Mazdou 626. to byla tragédie. Pak nějaký ty bytelnější kombíky a teď mám 4x4 s 3,5t na kouli a hlavně automat s hydroměničem. Třeba takovej postup čeká i tebe. :) Holt za pohodlí a jistotu je potřeba zaplatit nějakou tu daň.Na druhou stranu se s tim autem výrazně líp jezdí v běžnym provozu. Vidim přes střechy ostatních aut. Mám lepší přehled a líp se mi odhaduje předjíždění. Navíc to auto spíš uklidňuje, než že by nutilo jet nějakou kosu. Upraveno 12. Říjen 2017 uživatelem Zdenda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas89 Odesláno 12. Říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. Říjen 2017 Moc děkuju za vaše nazory. Budu to muset ještě promyslet všechno. Ale na příští sezonu musí být vyřešeno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 12. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. Říjen 2017 To že máš vlek na větší hmotnost než může auto táhnout je běžná věc a jezdí s tím spousta lidí s menšíma autama který táhnou nebrzděnej vlek - ten má zapsáno 750kg a spousta aut ani těch 750kg nebrzděnejch táhnout nemůže. Zrovna tak jsem tahal vlek na 2t s autem s tažným na 1.8t (na váze 1750kg), teď zas taham 3.5tunu s tažným na 3t, zváženo ale ještě nemám. Aktuální vyhlášku se spojitelností vozidel mám v autě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 12. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. Říjen 2017 Mohu potvrdit, ze u Superbu asistent zabrzdi auto tak, ze necouvne ani v prudkem stoupani a rozjezd je hladky. Jinak pokud mas povoleno tahnout 2t, muzes mit prives s povolenou maximalkou pres 2t, ale skutecna nesmi presahnout 2 t. Neco jineho je to u RP, kde se scitaji maximalni celkove hnotnosti. Tady pozor, pokud mas zakladni B, muze soucet maximalek cinit max 3,5 t a to pretahnes. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas89 Odesláno 13. Říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. Říjen 2017 Mohu potvrdit, ze u Superbu asistent zabrzdi auto tak, ze necouvne ani v prudkem stoupani a rozjezd je hladky. Jinak pokud mas povoleno tahnout 2t, muzes mit prives s povolenou maximalkou pres 2t, ale skutecna nesmi presahnout 2 t. Neco jineho je to u RP, kde se scitaji maximalni celkove hnotnosti. Tady pozor, pokud mas zakladni B, muze soucet maximalek cinit max 3,5 t a to pretahnes.Jo s ridicakem pocitam ten si ted budu rozsirovat na B+E Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se