Přejít na obsah
Plavidla.cz

Urgentni moror jede 450m pak prestane


Doporučené příspěvky

Zdravím, jsem Jakub 26let z moravy, momentálně jsem na rybach na slovensku. Motor two tone marines 3,6. Je po servise v brne u musila nakopnu ho jedu 450m apak pomalu szraci vykon az uplne chcipne jde s nej para jak kdyby nechladil schladne a znovu neporadi nekdo co s tim mohlo se nejak ucpat chlazeni nebo neco takoveho diky za odpovedi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud neni vedeni chladici vody ucpany, ukazuje to zrejme bud na oholeny nebo zlomeny lopatky impelleru nebo strizeny kolik impelleru - pri vyssich otackach mu bud brani zlomena lopatka v radnem chodu nebo se protaci na hrideli. Na lopatky by ukazovalo, ze jsi mel ucpane sitko, tudiz nesla voda a gumovy impeller e natavil. Chcecto ale videt. Je divny, ze pri nizsich chladi normalne (??) a vyssich vubec (??)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako pres chlazeni uberu plyna zase zacne a je vse ok.

Přestane a začne co? Vytékat voda z kontrolního otvoru? Co je to za motor? Má to vyústění kontrolního pramínku vody, nebo to jen někde prská vzadu z nohy?

 

Co se stane při další jízdě na plný plyn, když to "přestane proudit", motor se přehřeje a zastaví?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Např. můj záložák má jen dva malé otvory vzadu na noze (z výfuku), kterými prská troška vody smíchaná s výfukovými plyny. Při vyšších otáčkách už pak ne, protože asi proud vody odvádí spaliny z výfuku aktivně a v tom už pak není přetlak. Takže ve vysokých otáčkách už "neproudí", ale motor pořád chladí.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...