Iggi CRO BMB Odesláno 4. Září 2017 Sdílet Odesláno 4. Září 2017 jde nastartovat, běží klidně na volnoběh, přesto nedostane člun do skluzu - možná příčina?Dobry den všem , Volvo penta 5,7 GS nejede do skluzu proto že nefunguji všechny válce, řešil jsem to celej 6.měsic .( sice trošku jiné označení motoru ale 5,7 VP). Sundat svíčky a zjistit který nefunguje ,startovat a koukat :-) nebo dat nove svíčky to je rychlejší :-) .Ja měl vodu v 4.a 6. a přitom motor startoval poprvé po výměně a vyčištění svíček ihned a točil 5000 otáček bez problému na volno běh , následující start jen s větším plynem a startoval ok , otáčky ok , při jízdě a zátěži vibrace lodě. Jesli je voda v válci tak hlava dolu a kontrola hlavy , ventilu atd. Voda do válců se může dostat i špatnim vyfukovym rozhraním , špatnim ventilem nebo špatnim se řízením hydroštelu , těsnění výfuku a výfukového kolena.Jinak výměna těsnění hlavy u 5,7 VP se děla na obě strany . Orignal šrouby na 1 hlavu cca 3600 Kč . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert Odesláno 4. Září 2017 Sdílet Odesláno 4. Září 2017 Prostě to vypadá že tam může bejt leccos špatní ☺ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkas Odesláno 4. Září 2017 Sdílet Odesláno 4. Září 2017 Cituji: "Voda do válců se může dostat i ............. špatnim ventilem nebo špatnim se řízením hydroštelu......" Tohle mi není až tak docela jasné. U mých motorů jeden ventil (ten sací) přivádí čerstvou směs do válců a ten druhý, výfukový, odvádí spaliny ven. Marně přemýšlím jednak jak by se špatním ventilem dostala dovnitř spalovacího prostoru voda potažmo se dostávám spíš k základní otázce co je to vlastně špatní ventil. Také mi je poněkud nejasné, kterak se seřizuje hydroštel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 4. Září 2017 Sdílet Odesláno 4. Září 2017 Klid,ono je to celý blbost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 4. Září 2017 Sdílet Odesláno 4. Září 2017 (upraveno) Iggi ty budeš podle " rozhraní" asi IT.jirkasi budeš se divit ,ale u těchto motorů se hydroštely opravdu seřizují.Jinak s ventilama máš naprostou pravdu 😀😂.Ventilem (výfukovým) se voda dostane do válce prohnilejma svodama,ale to není ventilem ,ale svodama .Motor se pak chová jak když odešel startér. Upraveno 4. Září 2017 uživatelem Jbenda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkas Odesláno 5. Září 2017 Sdílet Odesláno 5. Září 2017 Pokud se dostane voda do motoru výfukovým ventilem, potom nastává klasická destrukce díky tzv. hydrošoku. Stalo se mi to jednou u Yamahy, ovšem z jiného důvodu, zůstal mi díky vadné řídící jednotce otevřený vstřikovač a po několika vteřinách zapnutého zapalování se motor sice rozběhl, ovšem zvuk byl podivný. Aby také ne, se vytrhla ojnice z pístu a její zbytky rozřezaly celý blok motoru. Jak se seřizuje hydroštel? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 5. Září 2017 Sdílet Odesláno 5. Září 2017 To je specialita těchto starých Amerik .Dotáhneš vahadlovou tyčku šroubem na vahadle na hydroštel (dokud jde otáčet rukou)a po té ještě o určité stupně ,aby bylo zajištěno vymezení vůle hydroštelem.Podobny systém je i na fabii..Udělali hydroštely a nechali ladící šrouby z favorita.😂 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkas Odesláno 7. Září 2017 Sdílet Odesláno 7. Září 2017 Tedy klasický kočkopes. Na netěsné ventily je nejjednodušší si posvítit testem komprese, nepotřebuje se k tomu skoro nic a řekne to hodně o celkovém stavu motoru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se