motoguzzi Zveřejněno 13. Červen 2017 Sdílet Zveřejněno 13. Červen 2017 Ahoj všichni,mám motor Hidea 5hp a minulou neděli se mi stalo,že při prvním připojení externí nádrže a ujetí cca 4km najednou motor začal ztrácet výkon až se uplně zastavil.Jet dál bylo možné jen na necelou čtvrtku plynu.Výměnil jsem palivovej filtr(nic),vyčistil jsem benzinový čerpadlo (nic).Nemáte někdo zkušenost,čím by to mohlo bejt.Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 13. Červen 2017 Sdílet Odesláno 13. Červen 2017 Zavrenym ventilkem na nadrzi to není? Je to takova bezna chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motoguzzi Odesláno 13. Červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. Červen 2017 Ventilkem to není,ale zapomněl jsem říct,že to nejede ani na interní nádrž.Pro jistotu jsem vyměnil i benzín a nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 13. Červen 2017 Sdílet Odesláno 13. Červen 2017 Hidea zrovna není prikladem peclivyho zpracovani, takze bych celkem tipnul nejakej uvolnenej sroubek. Zalezi kdo je prodejce, podle myho je to otázka zarucni opravy. Nicmene takhle podobne to vypada, když se ti uvolni sroubovaci sedlo jehlovyho ventilu v karburatoru. Vadu cerpadla bys mohl zjistit tak, ze by ti pomohlo zapumpovat balonkem když to nechce jet.Ale pokud je pro tebe motor spanelska vesnice nebo to mas novy, nemel by ses v tom asi rejt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packa Odesláno 13. Červen 2017 Sdílet Odesláno 13. Červen 2017 pokud jsi pripojoval externi nadrž-neni možny že by se ti tam nekudy dostal vzduch?oni ty konektory obcas blbe sednou a pak to podsavá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 13. Červen 2017 Sdílet Odesláno 13. Červen 2017 Zkusil bych to na externí nádrž a když se problém projeví, tak zapumpovat balonkem. Pokud to pomůže, problém je v dodávce benzínu jak přepokládal viky.Zkontrolovat sytič, jestli se někde nefláká uvolněná neovladatelná klapka.Zjistit, jestli náhodou motor nemá nějaký omezovač otáček při přehřátí. Může blbnout, nebo se to opravdu přehřívat.Pak už zbývá asi kontrola průchodnosti přívodu paliva až ke karb., čištění trysky karburátoru, kontrola ventilu plovákové komory.Předpokládám, že základní obhlídka zda je vše na místě a drží to pohromadě už proběhla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motoguzzi Odesláno 13. Červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. Červen 2017 Mockrát díky ,ještě zkusím karburátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 13. Červen 2017 Sdílet Odesláno 13. Červen 2017 Když trochu vytahneš sytič, jaká je změna, zlepší se to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek2013 Odesláno 13. Červen 2017 Sdílet Odesláno 13. Červen 2017 na svíčku jsi se díval ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motoguzzi Odesláno 15. Červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. Červen 2017 Tak super,rozebral jsem karburátor,vyfoukal a jede to jak fík .Díky všem za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 15. Červen 2017 Sdílet Odesláno 15. Červen 2017 Gratulace! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.