Tomas89 Zveřejněno 15. Únor 2017 Sdílet Zveřejněno 15. Únor 2017 Ahoj, jsem tu nováčkem a už jsem si tady něco přečetl ale přeto vás žádám o nějaké rady. Mám vybrané nejáke motorové čluny. Rád bych nějaké rady na co si dát pozor a jestli máte nějaké zkušenosti s temito motory a čluny. S oprava počítám.Mě osobně se líbí Sunseeker 27 2x Mercruiser 3,0. Jen se bojím aby to nebylo málo, přece to váží 2,2t http://www.plavidla.cz/bazar_index.php?akce=detail&inid=0000050110 http://www.plavidla.cz/bazar_index.php?akce=detail&inid=0000050065 https://www.sbazar.cz/boat.outlet/detail/21492691-motorovy-clun-larson-200sei-210koni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 15. Únor 2017 Sdílet Odesláno 15. Únor 2017 (upraveno) Ahoj, vítej mezi námi.Pro začátek bych rozhodně nevolil loď se dvěma motory a náhony, neb se z toho jako novic posereš, protože vše budeš dělat 2x, o fin. náročnosti nemluvě. 3litr jistě není špatný motor, sám jsem ho jezdil, ovšem od té doby co mám Véčko, tak už bych řaďák nikdy nechtěl. Tak kultivovanost tam prostě je tragická. U lodí koukej hodně i na celkový prvotní dojem, hodně to o lodi řekne, jak se kdo staral, tzn. že dobrý majitel nemá loď moc obouchanou, poničené čalounění, špinavý motorový prostor atd. Z tebou udávaných lodí se mi líbí víceméně akorát ta první, kde bych řekl, že o ní bylo alespoň dle fotek slušně pečováno (bacha na to, fotky strašně lžou). Nezbyde ti, než za každou lodí jezdit a vše prohlédnout. Bacha na to, v čechách je přemíra podvodníků a lodních dobytků... Hodně štěstí!PS: teď jsem se díval detailně na toho Sunseekera, tvl o toho bych ani nezakopl, však si všimni té špíny i uvnitř, zajebané čalounění, stěny na záchodu, atp. o motoru nemluvím. česká klasika, ani před prodejem se loď přece neumeje. Co neumeje ani neutře. O tom jak asi bylo s takovou chuděrou nakládáno, si můžeš domýšlet sám. Upraveno 15. Únor 2017 uživatelem Sullaco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas89 Odesláno 15. Únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. Únor 2017 Děkuju moc za rady. Ano koukal jsem na to. Počítám s nějakou investicí. Planuju pak že stejně že celou lod rozeberu a udělám podle mích přadstav - nový nastřik, elektroinstalace, přečalounění atd... Máme autoservis tak s opravou a úpravou motorů by neměl být problém. Co jsem tu četl tak ten Mercruiser 3,0 moc upravovat nejde ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 15. Únor 2017 Sdílet Odesláno 15. Únor 2017 (upraveno) Na ty opravy bacha.Mam také autoservis a vím o čem mluvím.Dily na transom ,nohu atd ničím nenahradíš a jsou pekelně drahé.viz můj problém s čepem transomu(čep,simering a pár drobností kolem 20 000,-) Výfukové svody motoru také jen lodní cca desetitisíce.Take jsem dal jen za díly před třemi roky cca 70 tis před sezonou.A ty máš vše dvakrát (chceš) Jinak vše jak říká Sullaco.Jak vypadá ta loď z venku tak na strojový části se zcela jistě neměnil ani olej.Motor vem 6ti nebo 8mi válec.Jestli pojedeš za 40 a nebo za 45l/h je v celkové ceně za tento koníček celkem fuk. tady můžeš juknout na ty díly (v podstatě jen těsnění,simering a čep) . http://www.plavidla.cz/forum/viewtopic.php?id=916&p=3 Upraveno 15. Únor 2017 uživatelem Jbenda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 15. Únor 2017 Sdílet Odesláno 15. Únor 2017 Tomas89, ten výběr je hodně rozmanitý. Jednou malá loď s pomocnou kabinkou, pak mnohem větší s kabinou a potřetí taky větší loď, ale sundeck. Já bych doporučil ujasnit si představu o tom kde a jak budeš chtít loď používat. Použitelnost těchto lodí se zásadně liší! Abys třeba pak nezjistil, že chceš blbnout s partou v letním vedru, ale na palubu se Ti lidi nevejdou a do horké kabinky nikdo nechce. Nebo naopak budeš chtít vyrazit na vícedenní výlet s přespáním na vodě, ale k tomu Ti zase sundeck neposlouží.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 15. Únor 2017 Sdílet Odesláno 15. Únor 2017 Děkuju moc za rady. Ano koukal jsem na to. Počítám s nějakou investicí. Planuju pak že stejně že celou lod rozeberu a udělám podle mích přadstav - nový nastřik, elektroinstalace, přečalounění atd... Máme autoservis tak s opravou a úpravou motorů by neměl být problém. Co jsem tu četl tak ten Mercruiser 3,0 moc upravovat nejde ??A co by jsi na něm chtěl upravovat,jedině tak opravovat a na 27,která má více jak 2,5t je to dosti slabé a do skluzu to dostaneš jedině s hodně lehkou vrtulí!Dvoumotorovka má jedinou výhodu,že při poruše jednoho motoru dopluješ na druhý -samozřejmně vždy pouze výtlakem bootcentrum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 15. Únor 2017 Sdílet Odesláno 15. Únor 2017 Ahoj a taky napřed zdravím. Jak už tu bylo napsáno, nejprve si ujasní na co tu loď vlastně chceš, jak ji budeš provozovat, jestli budeš na vodě po celou sezonu nebo jen víkendově (občas). To jsou dost podstatné věci na ujasnění a další rozhodování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 15. Únor 2017 Sdílet Odesláno 15. Únor 2017 Nevím proč kupovat oskákanou, vyšisovanou a zanedbanou ludru, když se dá koupit loď v dobrém stavu. Můžeš mít co chceš ale některé věci neuděláš. Originál povrch (gelcoat) je nejlepší a cokoliv lakovat je o ničem a nikdy to nebude takové, o motoru a jiných částech ti píšou kolegové nahoře. Hledej spíše na ebay.de a servrech co inzerují lodě z německa. Němci si zpravidla lodě opečovávají lépe a je zde velká šance najít udržovanou a pěknou loď za rozumný peníz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.