Přejít na obsah
Plavidla.cz

Nováček - rady s výběrem


Tomas89

Doporučené příspěvky

Ahoj, jsem tu nováčkem a už jsem si tady něco přečetl ale přeto vás žádám o nějaké rady. Mám vybrané nejáke motorové čluny. Rád bych nějaké rady na co si dát pozor a jestli máte nějaké zkušenosti s temito motory a čluny.

S oprava počítám.

Mě osobně se líbí Sunseeker 27 2x Mercruiser 3,0. Jen se bojím aby to nebylo málo, přece to váží 2,2t

 

http://www.plavidla.cz/bazar_index.php?akce=detail&inid=0000050110

 

http://www.plavidla.cz/bazar_index.php?akce=detail&inid=0000050065

 

https://www.sbazar.cz/boat.outlet/detail/21492691-motorovy-clun-larson-200sei-210koni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, vítej mezi námi.


Pro začátek bych rozhodně nevolil loď se dvěma motory a náhony, neb se z toho jako novic posereš, protože vše budeš dělat 2x, o fin. náročnosti nemluvě. 3litr jistě není špatný motor, sám jsem ho jezdil, ovšem od té doby co mám Véčko, tak už bych řaďák nikdy nechtěl. Tak kultivovanost tam prostě je tragická. U lodí koukej hodně i na celkový prvotní dojem, hodně to o lodi řekne, jak se kdo staral, tzn. že dobrý majitel nemá loď moc obouchanou, poničené čalounění, špinavý motorový prostor atd. Z tebou udávaných lodí se mi líbí víceméně akorát ta první, kde bych řekl, že o ní bylo alespoň dle fotek slušně pečováno (bacha na to, fotky strašně lžou). Nezbyde ti, než za každou lodí jezdit a vše prohlédnout. Bacha na to, v čechách je přemíra podvodníků a lodních dobytků... Hodně štěstí!


PS: teď jsem se díval detailně na toho Sunseekera, tvl o toho bych ani nezakopl, však si všimni té špíny i uvnitř, zajebané čalounění, stěny na záchodu, atp. o motoru nemluvím. česká klasika, ani před prodejem se loď přece neumeje. Co neumeje ani neutře. O tom jak asi bylo s takovou chuděrou nakládáno, si můžeš domýšlet sám.

Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju moc za rady. Ano koukal jsem na to. Počítám s nějakou investicí. Planuju pak že stejně že celou lod rozeberu a udělám podle mích přadstav - nový nastřik, elektroinstalace, přečalounění atd... Máme autoservis tak s opravou a úpravou motorů by neměl být problém.


Co jsem tu četl tak ten Mercruiser 3,0 moc upravovat nejde ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na ty opravy bacha.Mam také autoservis a vím o čem mluvím.Dily na transom ,nohu atd ničím nenahradíš a jsou pekelně drahé.viz můj problém s čepem transomu(čep,simering a pár drobností kolem 20 000,-) Výfukové svody motoru také jen lodní cca desetitisíce.Take jsem dal jen za díly před třemi roky cca 70 tis před sezonou.A ty máš vše dvakrát (chceš) Jinak vše jak říká Sullaco.Jak vypadá ta loď z venku tak na strojový části se zcela jistě neměnil ani olej.Motor vem 6ti nebo 8mi válec.Jestli pojedeš za 40 a nebo za 45l/h je v celkové ceně za tento koníček celkem fuk. tady můžeš juknout na ty díly (v podstatě jen těsnění,simering a čep) . http://www.plavidla.cz/forum/viewtopic.php?id=916&p=3 Upraveno uživatelem Jbenda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomas89, ten výběr je hodně rozmanitý. Jednou malá loď s pomocnou kabinkou, pak mnohem větší s kabinou a potřetí taky větší loď, ale sundeck. Já bych doporučil ujasnit si představu o tom kde a jak budeš chtít loď používat. Použitelnost těchto lodí se zásadně liší! Abys třeba pak nezjistil, že chceš blbnout s partou v letním vedru, ale na palubu se Ti lidi nevejdou a do horké kabinky nikdo nechce. Nebo naopak budeš chtít vyrazit na vícedenní výlet s přespáním na vodě, ale k tomu Ti zase sundeck neposlouží....
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju moc za rady. Ano koukal jsem na to. Počítám s nějakou investicí. Planuju pak že stejně že celou lod rozeberu a udělám podle mích přadstav - nový nastřik, elektroinstalace, přečalounění atd... Máme autoservis tak s opravou a úpravou motorů by neměl být problém.

 

Co jsem tu četl tak ten Mercruiser 3,0 moc upravovat nejde ??

A co by jsi na něm chtěl upravovat,jedině tak opravovat a na 27,která má více jak 2,5t je to dosti slabé a do skluzu to dostaneš jedině s hodně lehkou vrtulí!

Dvoumotorovka má jedinou výhodu,že při poruše jednoho motoru dopluješ na druhý -samozřejmně vždy pouze výtlakem

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj a taky napřed zdravím. Jak už tu bylo napsáno, nejprve si ujasní na co tu loď vlastně chceš, jak ji budeš provozovat, jestli budeš na vodě po celou sezonu nebo jen víkendově (občas). To jsou dost podstatné věci na ujasnění a další rozhodování.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím proč kupovat oskákanou, vyšisovanou a zanedbanou ludru, když se dá koupit loď v dobrém stavu. Můžeš mít co chceš ale některé věci neuděláš. Originál povrch (gelcoat) je nejlepší a cokoliv lakovat je o ničem a nikdy to nebude takové, o motoru a jiných částech ti píšou kolegové nahoře. Hledej spíše na ebay.de a servrech co inzerují lodě z německa. Němci si zpravidla lodě opečovávají lépe a je zde velká šance najít udržovanou a pěknou loď za rozumný peníz.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...