Olin Odesláno 17. Leden 2017 Sdílet Odesláno 17. Leden 2017 Jazyk není potřeba. S překladem pomůže strejda Google... Jen s celnicí nikdo nepomůže. Dokonce i když žluťas uvede na zásilku nižší cenu, tak ji občas chtějí doložit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
my65hp Odesláno 17. Leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 17. Leden 2017 No chce to trochu Angliny na tom není nic složitého. Translator všechno neudělá a dobrodruzi se slovenštinou a blbou ruštinou pak musí platit dopravu v CZ . Nicméně Aliexpress je peckovej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 4. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 4. Říjen 2017 Nemáte někdo email na zákaznický servis Aliexpress? Nedošla mi zásilka, dohaduju se s obchodníkem už několik měsíců a nikam to nevede. Když zkouším ty odkazy na reklamace, tak se dostanu maximálně na nějaký chatovací automat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
my65hp Odesláno 4. Říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 4. Říjen 2017 musiš otevřít dispute solution . Oni obchodníkovi peníze nedají dokud nepotvrdíš doručení , nebo dokud neodpovíš na jejich confirm delivery - pokud jsi ten limit prošvihl tak je po všem Upozornění z ALI je třeba hlídat a potvrdit nebo udělat open dispute . Mně buďto vrátili peníze nebo to došlo . Zákaznícký servis není vše je on line Pokud ti přišlo please confirm delivery a ty jsi tuším 30 dní nereagoval , tak obchodník z ALi peníze dostal , tím je slovíno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 4. Říjen 2017 Sdílet Odesláno 4. Říjen 2017 Přesně jak píše Bohouš, musíš si hlídat lhůty a pokud to nedorazí tak ihned zahájit spor. Pokud to prošvihneš, jsi v řiti :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.