Přejít na obsah
Plavidla.cz

revize k technické kontrole


Doporučené příspěvky

Na SPS v Přerově více jak rok před TK mi avízovali,že po mě na budoucí TK budou chtít revizi plynu a břehové přípojky 230V ,a to pouze od jejich nasmlouvaných revizáků,přijde mi to jako opět uměle tvořený trh,nestačí jim běžná revize od místního elektrikáře či plynaře.řešil jste někdy někdo nějaké revize pro svoji loď?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám v lodi dva jističe,při zkratu spadnou,tedy asi fíčka,ale zaslechl jsem něco i o samozhášivých kabelech


starost českého státu o naše lodě za naše peníze je příkladná,jsou jako naše maninky,ty to s námi také myslely dobře

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

800,-Kč , po mě chtějí přes 3 tis Kč za břehovou přípojku 230V a za plyn to prý bude více, k tomu peníze za technickou a je z toho cca +-10 tis Kč,a to mě fakt nebaví,desítku vyhodit z okna za nic...


o samozhášivých kabelech ani nemluvím,pokud by to po mě někdo vyžadoval a nebylo mu dost dobré originální tovární provedení,raději se vzdám české registrace,odmítám něco vykuchávat ve spolehlivě fungující lodi jen kvůli úředníkovi

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cim dal vice mne mrzi, ze sem lod neprihlasil v Holandsku kdyz sem tam byl. Nicmene loni pri prihlaseni lodi po me chteli revizi plynu a elektriky. Vse proslo v pohode. Pokud to ale bude takto pokracovat dal, tak za 3 roky si udelam vejlet do Holandu a Princezna se vrati pod Holandskou vlajku, protoze uz teto ceske buzerace zacinam mit docela dost.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel to cítím zcela stejně a snad by ani nebylo nutné tam jezdit,určitě by šlo přihlášení udělat přes internet a pravděpodobně by byl klid jednou a provždy...mám SPS svým způsobem rád,musejí se řídit však divnými zákony a zaplatí to vždy v nějaké formě jen majitel lodě


stačí malá drobnost ze včerejška,kdy jsem musel s vozíkem ujet cca 280km jen kvůli tomu,aby si úředník na novém zabaleném motoru ještě v krabici vyfotil dva štítky a převzal vyplněný formulář a LO k výměně za nové, můj telefonát ještě z domu,že je to vlastně u funglovky zbytečné podobně jako u přihlašování nového auta,a že by tedy mohlo stačit mailem poslat nabývací listiny a nějakou fotku se nesetkal s kladnou odezvou a musel jsem na zmíněný výlet,který byl sice příjemný,ale zbytečný...při té příležitosti jsem obdržel avízo na blížící se TP v květnu 2018 a na nutnost uvedených revizí a odjížděl jsem se smíšenými pocity vzrůstající touhy po změně


začínám dost intenzivně přemýšlet o "výměně vlajky" za holandskou zvláště po rozhovoru z dnešního dopoledne s jedním agilním revizákem (TUZ),který o lodích věděl asi tolik jako já o loňském sněhu,ale který přesně věděl čísla a výrobní označení kabelů bez nichž to již nepůjde...naštěstí další revizák (TUZ) asi šedesátiletý,celkem rozumný chlapík to viděl jinak a postačí mu změření fíček,ale i tak je to v mých očích zcela k ničemu a bude to stát jen hromadu nesmyslně vyhozených peněz doslova z okna,fíčka jsem si vyzkoušel sám už před lety,šlusnul jsem to a byly shozené,tedy funkční...plynu se bojím jako čert kříže,proto po jakémkoliv vaření či sprchování hned zastavím hlavní přívod na bombě,už jednou jsem přišel v lodi o řasy i o obočí,a to si to jen pšouklo poté,co zhasl plamínek karmy při puštění teplé vody hned po startu,tak jsem to znovu křesnul max.po 10 vteřinách a byla z toho rána jako z děla a plamen,který mi vylepšil na měsíc frizuru, čidlo plynu z Jablotronu mlčelo,kdyby už zapískalo,bylo by toho plynu v lodi zřejmě tolik,že by už asi nebylo co revidovat...


napadla mě však jedna drobnost u holandské,anglické,či jiné registrace,a tou je případná daňová povinnost z evidovaného plavidla,o Holandsku nevím nic,ale v Anglii nějakou daň mají,stejně jako povinné pojištění,technické prohlídky způsobilosti,kotevní poplatek a poplatek z vodních cest,sezona tak Anglány vyjde mnohonásobně dráž než nás právě kvůli uvedeným poplatkům,které zde kromě placeného kotvení a TP zatím nejsou

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, to Holandsko resil kamarad, stalo ho to pouze cestu tam a zpet a tusim nejakych 40-50 EUR administrativa a uz jezdi pod Holandskou vlajkou a nikdo nic jinyho nechce. Papiry ma jiz naporad. Ale toto tema je tu trochu OT.

Nicmene je fakt ze revizi plynu sem nechal udelat i kvuli sobe, protoze s tim neni zadna sranda na lodi. Co se elektriky tyce, tak chranic na lodi mam, takze tam to bylo bez problemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, to Holandsko resil kamarad, stalo ho to pouze cestu tam a zpet a tusim nejakych 40-50 EUR administrativa a uz jezdi pod Holandskou vlajkou a nikdo nic jinyho nechce. Papiry ma jiz naporad. Ale toto tema je tu trochu OT.

Nicmene je fakt ze revizi plynu sem nechal udelat i kvuli sobe, protoze s tim neni zadna sranda na lodi. Co se elektriky tyce, tak chranic na lodi mam, takze tam to bylo bez problemu.

nezbyde mi zřejmě než se tím nějak prokousat,plyn je jasný,s tím není legrace,proto ho pro jistotu zastavuji ,ale řešit po jarní demontáži elektropohonu nějaké samozhášivé kabely na přípojku 230V,kterou už vlastně ani nebudu téměř potřebovat je taky trochu OUT,nabíjení baterek domácnosti zvládnou soláry a motory i bez břehové přípojky,každopádně kdyby e-pohon v lodi zůstal,byli by s výměnou "motorových" kabelů na 72V za nově předepsané samozhášivé neoblomní...

 

"je to zvláštní druh onanie,kdy orgán honí člověka"

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

800,-Kč , po mě chtějí přes 3 tis Kč za břehovou přípojku 230V a za plyn to prý bude více, k tomu peníze za technickou a je z toho cca +-10 tis Kč,a to mě fakt nebaví,desítku vyhodit z okna za nic...

plyn jsem pořídil za nějakejch 1500,- na 3- 4 roky, ale aspoň ho využívám. Za vysílačku platím 1200,- ročně :( a nedovolám se ani na polovinu komor. To mi teda vadí daleko víc. Když si navíc vzpomenu, že piloti sport. letadélek neplatí za funk nic ( maj výjimku) a používají ho daleko frekventovanějc, tak sem rovnou velmi nasr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na jednu stranu jsem rád, že se někdo stará aby byli lodě v cajku, protože to co někdy vidím, respektive stav lodí, jejich motorů, elektroinstalace třeba jen v inzerci a co jsem i viděl když jsem lodě objížděl, to je většinou vcelku katastrofa. Druhá věc je samozřejmě přehnaná buzerace tak, jak píše Zdenda. Bohužel mi je jasné, že se vše bude spíš v tom druhém gardu :( Tak holt rozšířím holandskou flotilu...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stále jsem byl přesvědčen, že loď přihlásím u nás, ale jak to tady čtu, tak přeci jen asi skončím u toho Holandska. Loď tam původně registrovaná byla, takže jen přepis. Horší v mém případě je to, že mám silnou jazykovou barieru - domluvím se maximálně rusky a to ještě blbě, takže bude se mnou asi muset jet ještě tlumočník.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci,já vám moc děkuji za nabízenou pomoc,pokud by u mě tortura dopadla blbě,možná bychom se pak mohli domluvit a udělat to přehlášení společně (jeden tlumočník,jedna cesta,či odpoledne na netu),bylo by však dobré najít holandské forum plavidel a zeptat se kolegů na případné daňové zatížení jejich lodí...


úředník na SPS pracuje s tím co má k dispozici a co udělat musí,inspektor TUZ má také své předpisy a my to jen zaplatíme...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

daň z lodě,pokud by tam nějaká byla, bude splatná v zemi,kde je loď registrována,státní příslušnost majitele nebude podstatná,cizí státní příslušník vlastnící nemovitost na území čR také neplatí daň z nemovitosti do své vlasti,ale pouze do daňového systému čR Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...