Přejít na obsah
Plavidla.cz

Tak kdo už vyrazil???


Sullaco

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 137
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

  • 4 weeks later...

Ahoj kapitáni,

tak jsem strávil první letošní den na vodě a zde jsou první zážitky: počasí nádherné, voda na slapské přehradě mezi 5-13 stupni celsia - takže koupání jen pro otrlé.

Loď fungovala super ale bohužel negativa se vykytla. Při kotvení jsem zasekl kotvu a přišel o ni včetně cca 30 m řetězu (naštěstí jen pozink - ale tak to zamrzí) No kdyby to bylo jediný negativum letošní sezony tak bych si mohl říci že již mám vybráno ale bylo by to fajn.

Už se těším na dlašní plavbu jen by měli tu vodu trochu ohřát.

Další poznatek dávám do tematu trimovací klapky. :) :)


PS děkuji "vokousaný vrtuli" za nabídnutou pomoc - bohužel mé kotvě už pomoc nešlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

Abych se pochlubil.

Dneska probehl zcela prvni test noveho motoru na mym clunu. Zacnu tim nejzajimavejsim:

 

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0343B.jpg

 

Mel bych mit aspon 60kg/HP.... ponekud nepochopitelne rekl bych... ze to klouzalo.

 

Zde dalsi momentky:

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0344B.jpg

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0339B.jpg

 

Pri vytahovani z vody jsem si dno malem rozlamal o vlek... snad to prezilo. Musim cvicit, nebo vymenit kylovou rolnu za lepsi.

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle kilometraze jsem fotil tu stopu asi pri 11km/h, coz odpovida hranici skluzu. Mile mne to prekvapilo. Je to vubec mozny aby lod sla do skluzu pri tak nizkym vykonu motoru na svoji vahu? I kdybych tu potvoru nafouk heliem, pod 150kg to prazdny mit nebude.


Byl trochu problem to na ten "skluz" vyvazit, Betuska se zezadu nechtela hnout, "já čem kapiťán" musela sedet u kormidla.

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To neni skluz. Dylka lodi je 4.5m(?), takze koeficient a=8(prvni pocatky) 11(polovina hydrodynamicky/hydrostaticky) 20 dokonaly klouzani, rychlosti sou teda: 17km/h 23.4km/h 42km/h. Dokud to teda nepojede 24km/h o skluzu se neda hovorit, si v prechodovym rezimu(velka vlna a mizerna ekonomika)

Pri tech 11km/h tak akorat zapadla zad do pridovy vlny a odpor lodi zacal prudce narustat, coz motor nedal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas pravdu. 11km/h je hranice prechodovyho rezimu a ne skluzu. Nevim kolik mam delku na vodorysce, ale odhaduju to cca na 3.8m. Povazoval jsem to za skluz vzhledem k tomu, ze se mi v ty rychlosti prestala voda za lodi "varit" (teda asi vznikalo laminarni proudeni rekl bych), rychlost si to udrzelo i po ubrani plynu na cca 2/3 a vlna za lodi se subjektivne spis zmensila. Asi metr za motorem zacinala takova pekne dlouha boule.... ale jsme OT, ze jo. Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 4 weeks later...
tak kdy se prijedes pochlubit? v sobotu bych dal projizdku

Abych se teda pochlubil.... tento vikend konecne doslo na Packuv plan:

 

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/Fotografie0414B.jpg

 

Musim Packovi verejne podekovat za instruktaz v proplavovani plavebnich komor. Na Sandberku jsme se rozdelili a zpatky to slo hladce.

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím

Pěkný.... na Sandberku to znám, jezdíval jsem tam lyžovat. Je tam ještě ta lyžařská dráha??? Asi ne co?

Takovou instruktáž v proplavování bych taky potřeboval.... S mým Plutem 50 bych mezi vás i pěkně zapadnul :-)

škoda že to je docela z ruky :-(

Jen tak dál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 11 months later...

Tak konečně zítra na vodu. Snad jsem po zimě udělal vše co jsem chtěl, tak se tady musím trochu pochlubit :

1/ nechal jsem si ušít nový kabátek

http://img5.rajce.idnes.cz/d0507/6/6448/6448528_ce150b722b3457c2c03b402e4edd98a4/images/WP_000742.jpg?ver=2

(Foceno ještě před leštěním a flek na střeše je chýbka objektivu :) )

2/ obrousil jsem spodek a natřel 2x zakladem a 2x antifoulingem

3/ opět obrousil nohu a nastříkal origo nátěrem na nohy s foulingem

4/ zabudoval teplovzdušné topení Ateso

5/ doplnil původní alarm ještě o jedno "hlučné" zařízení

6/ loď po zimě samozřejmě vyčistil a naleštil teflonovou leštěnkou

7/ nový koberec do kokpitu

A samozřejmě taky nějaké mínusy, nová manžeta mezi nohou a lodí k výfuku nevydržela a trhla se , naštěstí jsem si schoval tu původní tak jsem ji tam zatím dal než dorazí nová (zajímavé zjištění je že ta novější je tvrdá jako prase a ta původní je fakt gumová)

Proběhl start na "brejle" a motor zatím běží jak hodinky - jasně že dostal nový olej a filtr, ještě se uvidí zda i svíčky (ale ty jsem měnil v průběhu sezony)

Tak do mě případně kopněte jestli jsem ještě na něco zapomněl co bych měl udělat, ale stejně zítra je loď na vodu a doufám, že už tam zůstane, ale jak se říká "nikdy neříkej hop dokuď jsi nepřeskočil".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...