Marty Zveřejněno 18. Říjen 2016 Sdílet Zveřejněno 18. Říjen 2016 Ahoj, mate nekdo cerstvejsi zkusenosti s privesy Brenderup, Harbeck, JB? O prvych jmenovanych se objevuji zvesti, ze sly s kvalitou dolu pokud jde o pouzivane jekly (sila, pevnost ocele) a jsou na hrane s vahovou dimenzi, je tam ale nejnizsi cena. Druhe jmenovane si drzi nalepku kvality, ale i cena je podstatne vyssi. Ostatni prvky vsichni pouzivaji obdobne, zej. napravy, a lze si priplatit nektere lepsi prvky, napr. rolny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 21. Říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 21. Říjen 2016 Nikdo nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda Odesláno 21. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. Říjen 2016 Brenderup Basic 600 - cena okolo 20K. Mám ho 3 roky. Nechal jsem dát kola 13" , vzadu kyvná kýlová rolna, vepředu obyč, 4x boční, naviják.. Náprava Al-Ko. První dojem šel, druhý už nic moc. Podélný nosný profil je jekl 40x40, rampa drží na dobrý slovo. Ložiska v nápravě nejsou vodotěsná a nedají se vyměnit za lepší. Pan prodejce odněkud z Ostravy mi vysvětlil, že těsná nejsou potřeba, páč se do vody zajíždí jen po spodní okraj ráfku.. Celkově tak známka 3- Stačí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 21. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. Říjen 2016 Pod spodní okraj ráfku. Hahahahaha, tvl co to je za prodejce ???!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aleš Odesláno 21. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. Říjen 2016 sullaco,sullaco být tebou tak se moc nesmněju Ten prodejce má pravdu. nemám ted sice brenderup ale takhle dávám a vytahuju svoji lod hodně dlouho. Když jsem mněl brendrupa 1300 kg s kyvnou rolnou tak to fungovalo stějně. Mněj se hezky a čau. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 21. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. Říjen 2016 Mám 15ctky kola a zajíždím po horní konec blatníků.😀.Loď vytahuji do 5ti minut.Netvrdte mě že přes páku a rolny(a lehké pomocí jeřábu😀) by to bylo lepší . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda Odesláno 21. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. Říjen 2016 Doplním: přívěs jsem kupoval v předstihu. Je na webu Brenderup.cz. Takže až jetos na jaře jsem se začal zajímat o to, jestli můžu s nápravou do vody a zvláště do slané. Prodejce mi po dotazu sdělil, že v nápravě Al-Ko jsou kuželová ložiska, nejsou těsná a těsné provedení neexistuje. Kdyby tam byla náprava Knott, tak by to šlo. Pak jsem se ještě pro jistotu podíval po jejich webu. Samozřejmě jsou tam i návody k použití a doporučení nezajíždět do vody hlouběji, než po spodní okraj ráfku. Co nadělám..Firma se honosí značkou, koupili ji odněkud ze švédska a mastí to v Polsku. Když jsem po koupi přivezl vozík domů, kola držela na dvou šroubech, zbylé jsem cestou potratil. Jet ještě 50 km, tak to upadlo celé.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
my65hp Odesláno 21. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. Říjen 2016 Taky nevím jak to Ferda myslel po spodní okraj ráfku , abych měl zadní rolnu ve vodě , tak někde mám potopený i zadní kola od auta ,, po víko kufru , třeba na Sandberku , někde je to zase tak prudké že mám kola vozíku na suchu a rolnu pul metru pod vodou . Každopádně , kola vozíku musí být odolné proti vodě . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 21. Říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 21. Říjen 2016 Ja mam na stavajicim voziku napravu Al-ko s vodeodolnymi kuzelikovymi lozisky. Jsou sice urcena pro zajizdeni do vody, coz jsem nekolikrat udelal, ale gufera uplne vniku vody nezabrani, zvlastne ta vnitrni na oji. Po rozdelani naboju vyteklo par kapek vody. Pokud by byla slana a nechala se stat pres zimu, je zadelano na problem. Proto se doporucuje zajizdet po naboje, coz vetsinou s lehkymi lodemi i jde. Pravda, s tezsimi taky, ale po naboje aut... Chce to, aby se voda po zahrati stredu jizdou odparila. Ale jinak dekuji za zkusenosti, budu porizovat novy vetsi prives a proto sbiram nazory. Ani tak ne na prvky Al-ko a Knott, ktere pouzivaji vsichni, ale na kvalitu ramu a pouzite materialy. Mimochodem, zkusil nekdo stabilizator? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda Odesláno 21. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. Říjen 2016 Taky nevím jak to Ferda myslel po spodní okraj ráfku , abych měl zadní rolnu ve vodě , tak někde mám potopený i zadní kola od auta ,, po víko kufru , třeba na Sandberku , někde je to zase tak prudké že mám kola vozíku na suchu a rolnu pul metru pod vodou . Každopádně , kola vozíku musí být odolné proti vodě .jenom jsem ocitoval prodejce (resp. výrobce) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 21. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. Říjen 2016 Já mám Thule (Brenderup 1300) 4 roky. Mám na něm lávku po celé délce a do vody zajíždím i na pozvolných sjezdech tak, abych na přívěs mohl vstoupit suchou nohou. 5 kýlových rolen zajistí lehké spuštění, elektrický naviják natažení lodě i tam, kde to vychází že poslední rolny jsou ještě nad vodou. Loď se musí spouštět pomalu, aby si neškrtla o dno, když je sjezd hodně pozvolný. Díky dobrým rolnám mohu zajíždět tak, že nemám náboje pod hladinou.Podle mne by mělo být samozřejmostí 2x do roka zkontrolovat mazivo v nábojích. Mám tam jen jedno gufero a i když jsem s tím zajel do vody do náboje se nedostala. Co je to vlastně vodotěsná náprava? Není to jen nějaký obchodnický trik? To gufero tam být musí, aby nevyteklo mazivo. Má snad vodotěsná náprava gufer více, nebo jsou vícebřitá? ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 22. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 22. Říjen 2016 Lubore, tak tohle by mě taky zajímalo. Teď zrovna přemýšlím o koupi nové nápravy. Pravda je, že Knott dělá verzi watter. Mam dojem, že ani není o moc dražší (jestli vůbec). Obecně ale je knott dražší, než alko.Já zajíždím s oběma vleky co nejhlouběji. Vlek pro plachetnici dokonce spouštím na laně, takže jen odhaduji, kde vlek asi pod vodou je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 22. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 22. Říjen 2016 Běžné,silniční nápravy NEMAJI žádná gufera.mají jen utěsněná ložiska s trvalou náplní tuku.Tak zv.Waterprof nápravy mají jedno zadní gufero a na předním víku je gum.O kroužek-toť vše.To gufero je zachvílu včudu,nebot není nijak mazáno-jsou tam rovněž ložiska těsná s vlastní náplní,lze mazat jen po rozebrání a úpravě.Jinak AL-KO nápravy jsou rozhodně lepší než knott.A mohu ti jí dodat za lepší peníze než od Knotta!bootcentrum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 22. Říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 22. Říjen 2016 V cem je Al-ko lepsi nez Knott? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelgumak Odesláno 22. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 22. Říjen 2016 Běžné,silniční nápravy NEMAJI žádná gufera.mají jen utěsněná ložiska s trvalou náplní tuku.Tak zv.Waterprof nápravy mají jedno zadní gufero a na předním víku je gum.O kroužek-toť vše.To gufero je zachvílu včudu,nebot není nijak mazáno-jsou tam rovněž ložiska těsná s vlastní náplní,lze mazat jen po rozebrání a úpravě.Jinak AL-KO nápravy jsou rozhodně lepší než knott.A mohu ti jí dodat za lepší peníze než od Knotta! bootcentrumUpravou myslis vysapnout z loziska ten tesnici krouzek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 22. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 22. Říjen 2016 Jo,jo-oba kroužky a doplnit víčko maznicí,potom se vazelína dostane až ke guferu.U AL-KO nemůže nikdy dojít k protočení kyvného ramene,o Knotta ano,zejména po přetěžování a nebo neodlehčení nápravy při zimním stání lodě na vleku.bootcentrum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 22. Říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 22. Říjen 2016 Na kolika novejsich napravach jsi protoceni videl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 22. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 22. Říjen 2016 ....Tak zv.Waterprof nápravy mají jedno zadní gufero a na předním víku je gum.O kroužek-toť vše.....Super, mám vodotěsnou nápravu! :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 22. Říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 22. Říjen 2016 Ja taky, i s napisem. Jen do ni lehce zateka:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
halis.nb Odesláno 23. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. Říjen 2016 tak mě se knott protočila po 17 letech.jinak ted s novou to uplně jinak pruží a jízda je o moc lepší,hlavně na horší cestě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 23. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. Říjen 2016 17 let je hodně dlouhá doba. Doufám, že to za ty roky už stihli vyřešit. Takže když to hodně zjednodušim, tak můžeme vybírat mezi jakousi vodotěsností a lepší mechanickou konstrukcí? Jaký jsou v nápravách ložiska? Já mám nějakou stařičkou německou nápravu. Novou chci právě proto, že v jednom kole mi odešel simering a novej se už koupit nedá. Zase ale obrovská výhoda je, že jsou v ní standardní kuželíková ložiska za pár korun. Vlek jsem běžně bez problémů koupal v moři. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 23. Říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. Říjen 2016 Al-ko ma ve waterproof stredech 2 kuzelikova loziska. Take mam pochybnost, ze by Knott pripadny konstrukcni nedostatek neodstranil. Navic jej pouzivaji i renomovani vyrobci privesu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 23. Říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. Říjen 2016 Pro zlehceni - kdyby nasi diskusi sledovali asijci, chytali by se za hlavu. Kdyz jsem videl co tam jsou schopni bez problemu nalozit na napravy starsi nez my, neveril jsem vlastnim ocim. A ono to vetsinou vydrzi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert Odesláno 23. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. Říjen 2016 Tak teda nevim jestli mam takovou kliku nebo co ale mam na vleku napravy Knott urcite 30+ let stary jeste ke vsemu Anglicky a vsechny loziska i gufera jsem po chvili hledani normalne koupil. A aby se neprotocili navaril jsem gumovy dorazy ( silentbloky motoru ze 120) a leta to vozi 3t lod ☺ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 23. Říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. Říjen 2016 Jj, není nic jednodužšího než nápravě udělat doraz, pak se nemá co protočit, jen si sedne na dorazy. Jinak já měnil ložiska na nebržděném vleku Ohlmeier a tam není klasický gufero, ale takovej plastovej kroužek, nemohl jsem ho nikde sehnat, nakonec se podařilo u BPW, a jezdí se vesele dál.Ložiska kuželíky. Nacpané vazelínou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.