evinrude Zveřejněno 24. Leden 2016 Sdílet Zveřejněno 24. Leden 2016 Ahoj,mám Bayliner Capri r.v.1998, mercruiser 3l,mám problém s teplotou motoru,nemohu to ohřát na více než 65 stupnů,nevím jestli je to v pořádku.Nebo jestli jezdím s podchlazený motorem.Myslím si že bych to mněl ohřát na 80 stupnů,ale nejsem si jisty.Nevím jestli mne zlobí termostat nebo měřák.Děkuji za odpověď Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 24. Leden 2016 Sdílet Odesláno 24. Leden 2016 u 4 litru se dává termostat na slanou vodu 65°C a sladkou 71°C a předpokládám, že to bude stejný i pro 3 litr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evinrude Odesláno 24. Leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 24. Leden 2016 Díky za odpověď,termostat mám zrovna vymontovaný.Ještě ho odzkouším doma v konvici Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
halis.nb Odesláno 24. Leden 2016 Sdílet Odesláno 24. Leden 2016 Ahoj,měl jsem ten samý problém a po výměně se mi teplota drží na necelých 75 st.C.Když jedu na pohodu,tak jen 70. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 25. Leden 2016 Sdílet Odesláno 25. Leden 2016 A jakou jezdíš vodu?Jestli u nás tak rovnou kup termostat na 70°C. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evinrude Odesláno 25. Leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. Leden 2016 Jezdím sladkou vodu Dunaj a Labe,netušil jsem,že na moře se dává jiný termostat,děkuji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 25. Leden 2016 Sdílet Odesláno 25. Leden 2016 dyť už jsem ti to psal. studenější je kvůli menšímu usazování soli z moře Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 27. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 27. Srpen 2017 Ahoj, mám 3.0l Mercruiser. Ukazatel teploty má stupnici od 100 do 240, takže Fahrenheit. Půlka stupnice je 160. Mě ale teplota vyleze podle budíku až na cca 220. Pak klesne cca na 180 a kolísá mezi 180 a 210. (80 - 98).Předpokládám, že kolísat by to nemělo, takže každopádně termostat?Co ta teplota? Loď mam po automechanikovi a musím říct, že na ní zprasil co šlo. Mohl tam nacpat termostat z auta? Na motor jsem nesahal, takže nedokážu říct, jestli to jen neukazuje špatně. Teploměr jsem měl rozebranej a zdá se být v pořádku. Kabeláž jsem natáhl novou. Jen čidlo jsem mam dojem nechal původní. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 27. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 27. Srpen 2017 Kolísat to trochu může, ale teplota je blbě. Má mít max 160 F. Proč ho nevyškubneš a nepodíváš se, co je na něm vyražený? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 27. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 27. Srpen 2017 To je velké rozmezí.Mozna tam nacpal z auta a ještě vadnej 😀 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 27. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 27. Srpen 2017 V autě to je běžné, první otevření je o cca 20 stupňů vejš než provozní teplota motoru Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 27. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 27. Srpen 2017 To je pravda, to mě nenapadlo ho vyndat a podívat se na něj. Snad bude čas o víkendu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 28. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 28. Srpen 2017 Ahoj, dělá Ti to v každém režim u otáček motoru? Měl jsem loni podobný problém a mohl za to unavený impeler čerpadla a vydřené kovové těsnění v domečku. Před tím jsem také laboroval s termostatem, čerpadlem oběhu v motoru atp. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 28. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 28. Srpen 2017 V kluzu toho zrovna moc nenalítám, aby se motor stihl přehřát, ale řekl bych, že je to pořád stejný. Impeler i s domečkem mám co do motohodin prakticky nový. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 28. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 28. Srpen 2017 Máš loď na vodě celou sezonu? Taky se rády zanášejí vstupy na noze takovým tím pěkným slizem :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 29. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 29. Srpen 2017 Patřim mezi ty pro které z pohledu naplutých hodin pomalu ztrácí mít význam vlastní loď. :( Na druhou stranu kotvim na zahradě, práce na lodích mě neskutečně baví a hlavně jsem nezávislý. Když to vyjde, tak bez plánování prostě zapřáhnu loď a jedu.Noha je čistá, stejně jako hadice..... snad. Nechám si to jako nápad v záloze. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 29. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 29. Srpen 2017 Jaká je teplota výfuku?Udrzíš na něm ruku? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 29. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 29. Srpen 2017 Když mu pumpuje termostat, tak je nejspíš vody dost a blbej termostat. Největší závada je obvykle kravina co tě ani nenapadne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 29. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 29. Srpen 2017 Výfuk je v pohodě. Jinak by se gumová manžeta uškvařila. Zejtra snad přijedu dřív, tak to rozhodim. Je to tak na 10 min. práce, tak není nad čim laborovat. Možná ho rovnou hodim do hrnce a změřim teplotu při který otevírá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 29. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 29. Srpen 2017 Pumpuje termostat?Manžeta se škvaří při větší teplotě než si schopen udržet rukou.😀.Termostat v hrnci nevyzkoušíš,to je známá věc.Jednou jde jednou ne .Nárůst teploty za jinej čas při jiném tlaku atd.Na tom svodu poznáš jestli máš opravdu dostatečný tlak vody.Tenhle jev co popisuješ opravdu vypadá na malej tlak bez ohledu na to že jsi impeller měnil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 29. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 29. Srpen 2017 Vypadá to, že si pleteš tlak s průtokem. Blbý co??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 30. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 30. Srpen 2017 Tak jsem to rozdělal.Na termostatu je vyraženo 160. Takže asi je originál. Nicméně poprvé začal v hrnci otevírat až při cca 85 stupních a plně otevřený byl až těsně před 90. Pak už otevíral cca při 73. Plný otevření při cca 76. Plný zavření pak při cca 65 - 67. Měřeno digitálním multimetrem, tak ty čísla berme s malou rezervou.čidlo je tam nový. Takže těch 220 dle budíku je doufám jen chyba měření budíku.Každopádně mi přijde, že to otevírá při vysoký teplotě. Taky se mi nelíbí to kolísání teploty. Mám ten termostat dát nový? Naposledy jsem se už chystal chcípnout motor, že se přehřívá. Jde jen o první ohřátí po startu. Pak už je teplota maličko nižší a kolísá pořád ve stejnym pásmu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 30. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 30. Srpen 2017 Blbá je jen tvoje připomínka 😀. Spíše úsměvná.logicky čím větší tlak tím větší průtok.Ale je to zbytečné dohadování které mu problém vyřešit nepomůže. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 30. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 30. Srpen 2017 A co čidlo od mutimetru přidělat někde na hlavě? Bylo by porovnání. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 30. Srpen 2017 Sdílet Odesláno 30. Srpen 2017 Tak jsem to rozdělal.Na termostatu je vyraženo 160. Takže asi je originál. Nicméně poprvé začal v hrnci otevírat až při cca 85 stupních a plně otevřený byl až těsně před 90. Pak už otevíral cca při 73. Plný otevření při cca 76. Plný zavření pak při cca 65 - 67. Měřeno digitálním multimetrem, tak ty čísla berme s malou rezervou.čidlo je tam nový. Takže těch 220 dle budíku je doufám jen chyba měření budíku.Každopádně mi přijde, že to otevírá při vysoký teplotě. Taky se mi nelíbí to kolísání teploty. Mám ten termostat dát nový? Naposledy jsem se už chystal chcípnout motor, že se přehřívá. Jde jen o první ohřátí po startu. Pak už je teplota maličko nižší a kolísá pořád ve stejnym pásmu.Tak zkus dát termostat na slanou vodu ten by měl držet ještě nižší teplotu - jen pro porovnání, pro provoz na sladké vodě by jsi měl málo ohřáty motor. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se