ajk77 Zveřejněno 5. Listopad 2015 Sdílet Zveřejněno 5. Listopad 2015 Ahoj, podědil jsem postarší yamahu 4hp 2takt. Je to snad model 1987. Startuje tak na druhý třetí škubnutí. Jak chytne tak mu musím trochu přidat plyn a pak jede krásně bez problémů. Když uberu plyn do minima při volnoběhu nebo při zařazené rychlosti tak po pár otáčkách umře. Potom ho znovu nějakým způsobem nahodím a jedu v klidu dál. Zajímá mě jestli už není úplně na odpis nebo jestli má smysl s ním něco nacvičovat. Chci si pořídit novější nebo nový motor v dohledné době, ale baví mě se na něm učit co a jak je třeba. Za každou radu předem díky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 5. Listopad 2015 Sdílet Odesláno 5. Listopad 2015 (upraveno) když mu dáš trochu čudla (sytič), tak jde? pokud ano, to je obvykle chudá směs. pohrát si se šroubem bohatosti volnoběhu, případně vyčistit karbec.btw. když někam prvně vlezu, je zvykem a slušností se představit a ne hned jen chtít rady a nasávat chytrosti :/ Upraveno 5. Listopad 2015 uživatelem david Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajk77 Odesláno 5. Listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 5. Listopad 2015 Omlouvám se, nevěděl jsem že je třeba nejdříve se uvést až takhle. Takže jmenuji se Aleš, bydlím okres český Krumlov. Je mi 38 let. Zajímá mě ježdění, nebo vzhledem k omezení výkonu motorů, popojíždění na Lipně. Baví mě plavba se spalovacími motory všeobecně a rád bych se tomuto zájmu do budoucna věnoval více i na vyšší úrovni. Toť asi tak vše co mě napadá k mé osobě.Díky za pohotovou odpověď. Opravdu musím vždy laborovat se sytičem i když je to ohřátý, takže to asi mohlo být zřejmě chudou směsí. Pokusím se to poštelovat a dále se uvidí. Dík :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 6. Listopad 2015 Sdílet Odesláno 6. Listopad 2015 Než se pustíš do štelování, tak vem karbec někam na ultrazvuk. Ono se to samo většinou nerozšteluje. Spíš zaschnou biosrač... v kerbecu a ten je pak přicpaný. Ručně se to čistí špatně.Jinak vítej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajk77 Odesláno 6. Listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 6. Listopad 2015 Díky. To je dost možný, že je přicpaný. Několik let stál bez hnutí v garáži a samozřejmě i s benzínem. A navíc v době, kdy jsem ho vyzískal, nebylo o něj taky nijak pečováno. Už tenkrát to nebyla žádná hitparáda. Stačilo vypustit převodový olej z nohy. Byla ho tam tak polovina a a ještě vypadal spíš jak černej mazut. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 6. Listopad 2015 Sdílet Odesláno 6. Listopad 2015 někdy stačí zatočit šroub volnoběžné směsi nadoraz a zas ho povolit. případně pro plným plynu a otáčkách na chvilku zavřít klapku sytiče - sračky většinou vyletí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
my65hp Odesláno 12. Listopad 2015 Sdílet Odesláno 12. Listopad 2015 ajk77 vzhledem k tomu že mimojiné mám i tento motor tak doporučím nech na něm udělat servisku . Je to za drobné , kompletně vyjde cca na 1200 czk . V tom ti vymění i svíčku .Tvůj problém jsem měl taky a způsobilo to v karburátoru mazivo z benzínu . Prostě jak to dlouho stálo , tak se benzín odpařil a olej to slepil . Jinak po tom servisu najezdí doslova stovky hodin bez toho abys na to sáhnul . Pamatuju jak v Norsku nalítali desítky hodin týdně s posádkama,co to viděli poprvé a nikdy nezdechly . Jak ovládneš záhady sytiče , je to v klidu . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se