sando Zveřejněno 4. Červenec 2015 Sdílet Zveřejněno 4. Červenec 2015 Zdravím Váspoprosím Vás o názor zvažujem kúpu Galastron GTS 229 alebo starší model Bayliner 702 pripadne 642 pri oboch sa dá vybrať 4,3 l alebo 5,0 mercr.glastron vyzerá na prvý pohÄľad lepšie spracovaný aj keď trochu menej priestranný a o cca 10% drahšívedeli by ste porovnať kvalitu trupu materiál spracovanie tvar - jazdné vlastnosti .... prip dôvod prečo niektorý z nich vylúčiť?na túto velkosť a váhu 1500 - 2000kg stačí aj 4,3 alebo ísť do v8 5l ?mate niekto skúsenosti ako sa rieši záruka lode kôpenej v DE , je to ako pri autách alebo sa prip. reklamácie musia riešiť u konkrétneho predajcu?Vďaka za rady Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 5. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 5. Červenec 2015 (upraveno) Baylinera podobného typu jsem jezdil a nedám na něj dopustit, jenže problémem je, že jsem měl rok 97 a to ještě byla stará a celkem poctivá škola respektive na to, jak jsem mu dával pokouřit tak držel velmi dobře a i zpracování bylo slušné. Dnes se všude šetří, u všech značek avšak co jsem viděl nynější moderní Baylinery, tak bych to nechtěl, protože se šetří opravdu kde se dá, minimum kovu, samé plasty atp. zkrátka rozpočtovka. Glastron je co jsem viděl minulý rok model GTS nemlich to samé. Prostě počítej, že ty značky jsou si dnes vesměs rovny. Na lodi o váze 1300 kg jsem měl 135 HP třílitr a nejezdilo to zle. Ovšem dnes když vidím jak běhá kultivovaně motor do V bych už řaďák nikdy nechtěl, takže klidně bych volil tu 4.3 ale pokud jsi dravec a razíš heslo, že výkonu není nikdy dost tak pochopitelně V8. Upraveno 5. Červenec 2015 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sando Odesláno 6. Červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 6. Červenec 2015 s tou kvalitou si nepotešilale asi mi zostáva len sa s tým zmieriť Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitous6 Odesláno 6. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 6. Červenec 2015 Na jaře jsem se byl podívat u Hlaváčka v Bratislavě na Bayliner 742 Cu. Podle obrázků se mi líbil, ale ve skutečnosti ne. Co do uspořádání, tak i kvality zpracování. Jak říká Sullaco, šetří se na této lodi, kde se dá. Tam také říkali, ze tyto Baylinery se všechny už vyrábí v Polsku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 6. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 6. Červenec 2015 Než jsem se udolal koupit cruisera tak pro mě byla jasná volba nějaký člun typu cuddy a dodnes je mým favoritem Regal 2250. Regalů jsem pár prolezl a jsou dle mě dobře dělané, na nerezu se nešetřilo a zrovna 2250 je jednak jedna z nejlehčích lodí ve své třídě, nejširší a má až neuvěřitelně šikovně řešený interiér a velmi kvalitní materiály a prostě a jasně je nádherná. Nebýt zkurveného dolaru, měl jsem doma funglovku. Bohužel v čechách jich je pomálu (ojetin) a když tak to jsou všechno obouchaný a hnusný jebky. Baylinery byly skvostné lodě a sehnat v prefektním stavu třeba co má Tomáš80, tak bych neváhal. Dneska je to ale lacinej rozpočtovej hnusák. Bohužel. Můj názor. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 7. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 7. Červenec 2015 A co Crownline? Kamarád si koupil před dvěma lety funglovku a za cenu 2 mega bych si tedy zpracování některých detailů jako jsou lišty oken krycí lišty větrání motoru atp. představoval kapánek kvalitnější :( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 7. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 7. Červenec 2015 Všude se šetří, doposud žádná značka neměla detaily na takové úrovni aby mne to uspokojilo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sando Odesláno 7. Červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. Červenec 2015 regal vyzerá o niečo lepšie len cena je cez limit :-( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 8. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 8. Červenec 2015 Regal je špička, hledej venku, nebo hledej dýl, najdou se sem tam. A 2250 je suprová co do ergonomie, zpracování a jízdního projevu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 9. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 9. Červenec 2015 Regal je špička, hledej venku, nebo hledej dýl, najdou se sem tam. A 2250 je suprová co do ergonomie, zpracování a jízdního projevu.Zase jedná mylná doměnka! I já jsem si ještě asi před 10 lety myslel,že je to kvalitní lod,ale z tohoto omylu mne vyvedla detailní prohlídka dvou těchto poškozených,proražených lodí v dolní části trupu.U jedné velké 30 stop,byly ve dně dvě díry zkrz které by prolezl chlap o váze 150kg! Zde jsem viděl,že v podélných hranách a příčném stupni ZCELA chybí roving-skleněné provazce.Byl zde pouze "kyt" bez jakéhokoliv skla,tudíž pevnost téměř nulová!Tehdy jsem žasnul co si Regál dovolí vyrobit! A od té doby bych ho nechtěl snad ani zadarmo. bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert Odesláno 9. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 9. Červenec 2015 Kluci neda se nic delat,musite koupit Sea Ray :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda Odesláno 9. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 9. Červenec 2015 Regal je špička, hledej venku, nebo hledej dýl, najdou se sem tam. A 2250 je suprová co do ergonomie, zpracování a jízdního projevu.Zase jedná mylná doměnka! I já jsem si ještě asi před 10 lety myslel,že je to kvalitní lod,ale z tohoto omylu mne vyvedla detailní prohlídka dvou těchto poškozených,proražených lodí v dolní části trupu.U jedné velké 30 stop,byly ve dně dvě díry zkrz které by prolezl chlap o váze 150kg! Zde jsem viděl,že v podélných hranách a příčném stupni ZCELA chybí roving-skleněné provazce.Byl zde pouze "kyt" bez jakéhokoliv skla,tudíž pevnost téměř nulová!Tehdy jsem žasnul co si Regál dovolí vyrobit! A od té doby bych ho nechtěl snad ani zadarmo. bootcentrumA neukrad mu jenom někdo prostup prom potápěče ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 9. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 9. Červenec 2015 (upraveno) Jojo já už mlčím. tak to vidíš Sando, pouze a jen Sea Ray, nejlépe z druhé poloviny 90 let, o jednom vím a už je asi 2 roky v akci! Tak vůbec neváhej! :D Upraveno 9. Červenec 2015 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jahoďák Odesláno 9. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 9. Červenec 2015 Windy, nebo SunSeeker :-) ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 9. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 9. Červenec 2015 Kluci neda se nic delat,musite koupit Sea Ray :DJo srandičky...Ale ani nevíš jakou máš pravdu! Asi tě budu muset navštívit se svými "dcerkami"!! bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 9. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 9. Červenec 2015 Svou lod mám velice rád a pokud možno jen chválím jako asi každý majitel vysněné lodi,ale k otázce zda BAYLINER musím s pravdou ven.Kvalita laminátu hlavně uvnitř a pod čalouněním-hrůza.Nesmyslně řešená jak kajuta tak motorový prostor a držáky sedaček.Do všech oken teče(Mision dá určitě za pravdu)Ráno mě probudí slunce přes prusvitnej laminát.Nerezové kovy reznou a nebo se rozpraskávají.Odhlučnění motoru na dodělání.Do bočních kapes se vejde jen ten kdo má slabé ruce.Boční náfuky s křehkého plastu,fendry není v základním vybavení na co pověsit atd.atd.Nemalé rozuzlení nastalo při vyndáni transomu z laminátu kdy výřez na prostup transomu byl zhotoven nejen diletansky ale ještě hnusně(posudte sami hlavně spodní okraj kde na těsnění transomu nezbývá mnoho šancí.Takže jsem dolaminovával.Celkový dojem ze zpracování mám že lod někdo dělal doma na koleni.Plus je pouze čalounění a dobrý nadčasovy tvar včetně výborných jízdních vlastnosíítí(díky nízké váze a hlubokému V-dnu). http://imageshack.cz/images/2015/07/09/IMG_20150628_174118.jpg Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert Odesláno 9. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 9. Červenec 2015 Kluci neda se nic delat,musite koupit Sea Ray :DJo srandičky...Ale ani nevíš jakou máš pravdu! Asi tě budu muset navštívit se svými "dcerkami"!! bootcentrumKlobouk dolu,nadherna smecka ! A letos maji novou kolekci pullitru ;) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 10. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2015 Tak bacha, aby si ho zase neprohral :lol: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 10. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2015 Kluci neda se nic delat,musite koupit Sea Ray :DJo srandičky...Ale ani nevíš jakou máš pravdu! Asi tě budu muset navštívit se svými "dcerkami"!! bootcentrumKlobouk dolu,nadherna smecka ! A letos maji novou kolekci pullitru ;)Že ty se zase nejvíc těšíš na "kozičky"? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sando Odesláno 10. Červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. Červenec 2015 Tak bayliner nebudepozeral som na pár hodín - 1 sezonu používanú loď a našiel som bez príčiny-mechanického poškodenia popraskaný gelcout inak veÄľmi dobre riešená loď - veÄľmi priestranná , praktická a aj s 4,3 išla super Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 10. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2015 Popraskanej gelcoat je bohuzel velmi castej jev. Nicmene nema vliv na laminat, takze to neni nic dramatickyho, ale vizualne to nevypada dobre o tom zadna. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 10. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2015 Popraskanej gelcoat jsem však viděl na všech možnejch značkách. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sando Odesláno 10. Červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. Červenec 2015 (upraveno) ja som bol z toho dosť zhrozený v podstate na novej lodi bych to nečakal v poslednej dobe som prezrel asi 20 lodí ad nových do cca 15 ročných a okrem miest kde nebolo zjavné mechanické poškodenie som nič také nevidelskôr mi to prišlo ako vada výroby konkrétneho kusu - materiál, technolog. postup.. Upraveno 10. Červenec 2015 uživatelem sando Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 11. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2015 tak a ted jsme u toho a u kvality lodí,zejmena z USA.Tady byly jisté kecy na moje lodě SER RAY z poloviny 90 let - můžete se přijít podívat zda na nich jsou nejaké prasklinky gelkoutu - samozřejmně nejsou! A proč-protože je to jeden z mála kvalitních výrobců.Ty ostatní "skořápky" z USA typu Bayliner,Glastron,Crowline a jiné,prostě ty nejlevnější od výrobcův USA,které sem vozí a prodávají "čeští obchodníci"pproto,aby na nich cvo nejvíce vydělali a díky reklamě a proto,že češi nic jiného neznají,tak je kupují.Když jim nabídneš kvalitní a tím i dražší značku,tak jí vesměs nechtějí a jdou opet do toho nejlevnějšího a pak se nelze divit třeba právě těm prasklinám,které samozřejmně hyzdí i zánovní lodě a jsou neopravitelné.bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 13. Červenec 2015 Sdílet Odesláno 13. Červenec 2015 Hele, neni vam uz stydno takhle se furt dohadovat? Taky by tu mohly zacit mizet prispevky!(Edit: Uz zmizely.) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se