Přejít na obsah
Plavidla.cz

Glastron alebo Bayliner


sando

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás

poprosím Vás o názor zvažujem kúpu Galastron GTS 229 alebo starší model Bayliner 702 pripadne 642

pri oboch sa dá vybrať 4,3 l alebo 5,0 mercr.

glastron vyzerá na prvý pohÄľad lepšie spracovaný aj keď trochu menej priestranný a o cca 10% drahší

vedeli by ste porovnať kvalitu trupu materiál spracovanie tvar - jazdné vlastnosti ....

prip dôvod prečo niektorý z nich vylúčiť?


na túto velkosť a váhu 1500 - 2000kg stačí aj 4,3 alebo ísť do v8 5l ?


mate niekto skúsenosti ako sa rieši záruka lode kôpenej v DE , je to ako pri autách alebo sa prip. reklamácie musia riešiť u konkrétneho predajcu?

Vďaka za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baylinera podobného typu jsem jezdil a nedám na něj dopustit, jenže problémem je, že jsem měl rok 97 a to ještě byla stará a celkem poctivá škola respektive na to, jak jsem mu dával pokouřit tak držel velmi dobře a i zpracování bylo slušné. Dnes se všude šetří, u všech značek avšak co jsem viděl nynější moderní Baylinery, tak bych to nechtěl, protože se šetří opravdu kde se dá, minimum kovu, samé plasty atp. zkrátka rozpočtovka. Glastron je co jsem viděl minulý rok model GTS nemlich to samé. Prostě počítej, že ty značky jsou si dnes vesměs rovny. Na lodi o váze 1300 kg jsem měl 135 HP třílitr a nejezdilo to zle. Ovšem dnes když vidím jak běhá kultivovaně motor do V bych už řaďák nikdy nechtěl, takže klidně bych volil tu 4.3 ale pokud jsi dravec a razíš heslo, že výkonu není nikdy dost tak pochopitelně V8. Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na jaře jsem se byl podívat u Hlaváčka v Bratislavě na Bayliner 742 Cu. Podle obrázků se mi líbil, ale ve skutečnosti ne. Co do uspořádání, tak i kvality zpracování. Jak říká Sullaco, šetří se na této lodi, kde se dá. Tam také říkali, ze tyto Baylinery se všechny už vyrábí v Polsku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Než jsem se udolal koupit cruisera tak pro mě byla jasná volba nějaký člun typu cuddy a dodnes je mým favoritem Regal 2250. Regalů jsem pár prolezl a jsou dle mě dobře dělané, na nerezu se nešetřilo a zrovna 2250 je jednak jedna z nejlehčích lodí ve své třídě, nejširší a má až neuvěřitelně šikovně řešený interiér a velmi kvalitní materiály a prostě a jasně je nádherná. Nebýt zkurveného dolaru, měl jsem doma funglovku. Bohužel v čechách jich je pomálu (ojetin) a když tak to jsou všechno obouchaný a hnusný jebky. Baylinery byly skvostné lodě a sehnat v prefektním stavu třeba co má Tomáš80, tak bych neváhal. Dneska je to ale lacinej rozpočtovej hnusák. Bohužel. Můj názor.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Regal je špička, hledej venku, nebo hledej dýl, najdou se sem tam. A 2250 je suprová co do ergonomie, zpracování a jízdního projevu.

Zase jedná mylná doměnka! I já jsem si ještě asi před 10 lety myslel,že je to kvalitní lod,ale z tohoto omylu mne vyvedla detailní prohlídka dvou těchto poškozených,proražených lodí v dolní části trupu.U jedné velké 30 stop,byly ve dně dvě díry zkrz které by prolezl chlap o váze 150kg! Zde jsem viděl,že v podélných hranách a příčném stupni ZCELA chybí roving-skleněné provazce.Byl zde pouze "kyt" bez jakéhokoliv skla,tudíž pevnost téměř nulová!Tehdy jsem žasnul co si Regál dovolí vyrobit! A od té doby bych ho nechtěl snad ani zadarmo.

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Regal je špička, hledej venku, nebo hledej dýl, najdou se sem tam. A 2250 je suprová co do ergonomie, zpracování a jízdního projevu.

Zase jedná mylná doměnka! I já jsem si ještě asi před 10 lety myslel,že je to kvalitní lod,ale z tohoto omylu mne vyvedla detailní prohlídka dvou těchto poškozených,proražených lodí v dolní části trupu.U jedné velké 30 stop,byly ve dně dvě díry zkrz které by prolezl chlap o váze 150kg! Zde jsem viděl,že v podélných hranách a příčném stupni ZCELA chybí roving-skleněné provazce.Byl zde pouze "kyt" bez jakéhokoliv skla,tudíž pevnost téměř nulová!Tehdy jsem žasnul co si Regál dovolí vyrobit! A od té doby bych ho nechtěl snad ani zadarmo.

 

bootcentrum

A neukrad mu jenom někdo prostup prom potápěče ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svou lod mám velice rád a pokud možno jen chválím jako asi každý majitel vysněné lodi,ale k otázce zda BAYLINER musím s pravdou ven.Kvalita laminátu hlavně uvnitř a pod čalouněním-hrůza.Nesmyslně řešená jak kajuta tak motorový prostor a držáky sedaček.Do všech oken teče(Mision dá určitě za pravdu)Ráno mě probudí slunce přes prusvitnej laminát.Nerezové kovy reznou a nebo se rozpraskávají.Odhlučnění motoru na dodělání.Do bočních kapes se vejde jen ten kdo má slabé ruce.Boční náfuky s křehkého plastu,fendry není v základním vybavení na co pověsit atd.atd.Nemalé rozuzlení nastalo při vyndáni transomu z laminátu kdy výřez na prostup transomu byl zhotoven nejen diletansky ale ještě hnusně(posudte sami hlavně spodní okraj kde na těsnění transomu nezbývá mnoho šancí.Takže jsem dolaminovával.Celkový dojem ze zpracování mám že lod někdo dělal doma na koleni.Plus je pouze čalounění a dobrý nadčasovy tvar včetně výborných jízdních vlastnosíítí(díky nízké váze a hlubokému V-dnu). http://imageshack.cz/images/2015/07/09/IMG_20150628_174118.jpg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som bol z toho dosť zhrozený v podstate na novej lodi bych to nečakal

v poslednej dobe som prezrel asi 20 lodí ad nových do cca 15 ročných a okrem miest kde nebolo zjavné mechanické poškodenie som nič také nevidel

skôr mi to prišlo ako vada výroby konkrétneho kusu - materiál, technolog. postup..

Upraveno uživatelem sando
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak a ted jsme u toho a u kvality lodí,zejmena z USA.Tady byly jisté kecy na moje lodě SER RAY z poloviny 90 let - můžete se přijít podívat zda na nich jsou nejaké prasklinky gelkoutu - samozřejmně nejsou! A proč-protože je to jeden z mála kvalitních výrobců.Ty ostatní "skořápky" z USA typu Bayliner,Glastron,Crowline a jiné,prostě ty nejlevnější od výrobcův USA,které sem vozí a prodávají "čeští obchodníci"pproto,aby na nich cvo nejvíce vydělali a díky reklamě a proto,že češi nic jiného neznají,tak je kupují.Když jim nabídneš kvalitní a tím i dražší značku,tak jí vesměs nechtějí a jdou opet do toho nejlevnějšího a pak se nelze divit třeba právě těm prasklinám,které samozřejmně hyzdí i zánovní lodě a jsou neopravitelné.


bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...