Přejít na obsah
Plavidla.cz

gepr

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    77
  • Registrace

  • Poslední návštěva

gepr's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

0

Popularita

  1. Ještě se dá najet do vody pod Hladnou, je to travnatý povrch a hodně prudký sjezd, ale viděl jsem tam dávat do vody větší lodě. Je to spíš pro čtyřkolku. Oproti pod Temešvárem je to alespoň rovně do vody...
  2. U toho Temešváru jsem párkrát dával do vody malej člun, pro 3t loď to možná nebude úplně nejvhodnější, ale možná se pletu...
  3. Ještě jednou se pokusím zeptat. :-) Fakt nemá někdo doma membránu s tyčkou do vodního čerpadla Tummlera?
  4. Ahoj všem, Neví někdo, kde jde sehnat membránu do vodního čerpadla + tyčku co dosedá na vačku.... do Tummlera? Díky.
  5. Super. Díky moc za doporučení. Tak teď už jen trefit nějaký víkend, kdy bude ještě hezky. :-) Ahoj..
  6. Koukal jsem na ten sjezd v Modřanech, je to asi ten po levém břehu nad komorou...… dá se tam někde dobře parkovat? o víkendu....
  7. Ahoj všem, již delší dobu, jako Jihočech zvažuji, že bych dojel s vlekem někam do Prahy, nebo k ní. Tam bych na nějakém sjezdu dal člun na Vltavu a projel se Prahou. Můžete mi někdo doporučit vhodný sjezd do vody, popř. trasu kudy stojí za to se projet? Díky.
  8. Jen tak pro zajímavost. :-) Jelikož jsem se svým 20HP 2T motorem strávil poměrně hodně času. :-)... nemohlo mi v manuálech uniknout, že rozdíl mezi tím mým 20HP a 25 HP je pouze v karburátoru. Náhodou jsem před měsícem na ten 25HP karburátor (poškozený) narazil na ebay za 100 dolarů. Byl u něj prasklý plastový mezikus u membránového čerpadla. V manuálu bylo uvedeno, že tento díl je u obou stejný... no nelenil jsem a s prodejcem se domluvil na ceně 50 dolarů. Po 14 dnech karburátor dorazil. Rozdíly které jsem našel: tryska pod plovákem 20HP 046 25HP 080 zde je vidět patrný rozdíl u sání: Při testu na vodě jsem došel k poznatku, že rozdíl v maximální rychlosti je minimální. 3.70m Laminátový člun s 20HP 44km/h nyní s 25HP 48km/h. Ale dost znatelně jsem pocítil lepší přechod do skluzu v nižších otáčkách než s 20HP. Jsem zvědav jaké budou výsledky ve více lidech..... Třeba to někoho bude zajímat. :-)
  9. Ahoj všem, vím, že to teď během léta není moc aktuální téma.... ale zajímalo by mne, jak nejlépe naložit s dvoutaktním motorem na lodi pod plachtou přes zimu... Domnívám se, že by se mu nemělo moc stát, tedy pokud profouknu chladící okruh např. kompresorem... Nebo se pletu? Asi hloupý dotaz.... mrazové zátky jsou právě na tom chladícím okruhu, nebo mají ochránit ještě jinou část motoru? Děkuji za odpovědi. Jirka.
  10. Já vím řešilo se toho loni hodně. :-) Já nepovažuji žádnou peripetii za zbytečnou, byl jsem a stále jsem naprostý laik co se týče motorů. :-), Ač to bylo zdlouhavé a náročné, tak mi to zase něco dalo, hlavně ty gufera, pístní kroužky i ložiska byli ko. Byla to kulička v komoře co obohacuje směs při zatáhnutí za to táhlo sytiče,což se má udělat, když studený motor ze zapnutým sytičem chcípá.... tak to ještě více obohatí.... Tu kuličku jsem stopro neztratil, nebyla tam. Jelikož jsem loni ještě neměl přesně identifikovaný karburátor, nevěděl jsem, že tam má být. Vypadalo to spíš, že se tam posouvá pouze kužel v trubičce a tím se mění průtok benzínu. Až nyní mi došlo, že ten kužel nedokáže otvor uzavřít.... Jinak ale díky za ty společné peripetie. :-)
  11. Tak se po nějaké době opět hlásím. :-) Loni jsem toho moc tedy nenajezdil, ale tak už to někdy bývá, když kupujete starý dovezený motor od překupníka v temné garáži a ještě na večer. Jen chci dát vědět všem co mi tu vytrvale radili jak to s mým motorem nakonec dopadlo.:-) Na konci minulého roku, jsem se rozhodl po té výměně všech gufer a všechno bylo pořád na nic rozhodl, že motor komplet rozeberu. Následně jsem zjistil, že kroužky mají ve spáře 5 desetin mimo povolenou hodnotu, takže následovalo shánění pístních kroužků, nikde je na 30 let starý motor Mercury opravdu nemají. :-) Přes oficiální distribuci přes holandský sklad "raketa".... nakonec jsem je sehnal za 1/4 ceny z Floridy. K tomu byly celkem v háji i ložiska na klice, tak jsem je raději objednal také... Po zimě jsem motor složil a zkusil nahodit, běžel o dost lépe a už tak strašně nekouřil, ale zjistil jsem, že se ještě pořád trochu dostává benzín s olejem do vody v noze... Po pokusech seřídit motor nějak lépe se nic neměnilo, běžel o dost lépe než loni, ale pro změnu nespálený napěněný benzín s vodou vytéká z nohy... po chcípnutí. Znovu jsem vyčistil karburátor a přemýšlel nad tím, kde může být problém.... no nakonec jsem zjistil, že tam chybí taková jedna těsnící kulička... ...asi přede mnou někomu vypadla. :-) Tak jsem ji někde sehnal a od té doby jde motor úplně nádherně. :-) O víkendu jsem to byl projet.... ..... lidi to je pocit k nezaplacení, když motor krásně vrní a není za váma ani obláček kouře. :-)
  12. Zdravím, rád bych opravil staré šlapadlo, viz foto. Jak je na fotkách vidět, ve spodní části jednoho plováku je prasklina, kterou někdo v minulosti zkoušel opravit, ale nevydrželo to. Nevím jestli je to použitím nevhodné pryskyřice, či něčím jiným, ale celá laminátová záplata se odlupuje.. Poradil by někdo jakým způsobem nejlépe opravit? Je dobré na tuto prasklinu dávat tak velkou záplatu, nebo menší záplatu ve více vrstvách? Na laminování jsem pořídil polyesterovou pryskyřici havelpol a skelnou tkaninu 220g/m2 Přikládám foto a děkuji. is insurance higher on newer cars
  13. Tak budu tedy muset objednat ty ložiska. :-)
  14. Nejsem žádný motorář..... to se fakt opravdu stává?, že může motor přisávat vzduch přes vadné ložisko, i když gufero je nové? Já myslel že ložisko netěsní, ani když je v pořádku a proto je tam to gufero. Mohl by mi někdo tuto věc potvrdit, či vyvrátit? Díky...
×
×
  • Vytvořit...