Tak se po nějaké době opět hlásím. :-) Loni jsem toho moc tedy nenajezdil, ale tak už to někdy bývá, když kupujete starý dovezený motor od překupníka v temné garáži a ještě na večer. Jen chci dát vědět všem co mi tu vytrvale radili jak to s mým motorem nakonec dopadlo.:-) Na konci minulého roku, jsem se rozhodl po té výměně všech gufer a všechno bylo pořád na nic rozhodl, že motor komplet rozeberu. Následně jsem zjistil, že kroužky mají ve spáře 5 desetin mimo povolenou hodnotu, takže následovalo shánění pístních kroužků, nikde je na 30 let starý motor Mercury opravdu nemají. :-) Přes oficiální distribuci přes holandský sklad "raketa".... nakonec jsem je sehnal za 1/4 ceny z Floridy. K tomu byly celkem v háji i ložiska na klice, tak jsem je raději objednal také... Po zimě jsem motor složil a zkusil nahodit, běžel o dost lépe a už tak strašně nekouřil, ale zjistil jsem, že se ještě pořád trochu dostává benzín s olejem do vody v noze... Po pokusech seřídit motor nějak lépe se nic neměnilo, běžel o dost lépe než loni, ale pro změnu nespálený napěněný benzín s vodou vytéká z nohy... po chcípnutí. Znovu jsem vyčistil karburátor a přemýšlel nad tím, kde může být problém.... no nakonec jsem zjistil, že tam chybí taková jedna těsnící kulička... ...asi přede mnou někomu vypadla. :-) Tak jsem ji někde sehnal a od té doby jde motor úplně nádherně. :-) O víkendu jsem to byl projet.... ..... lidi to je pocit k nezaplacení, když motor krásně vrní a není za váma ani obláček kouře. :-)