Přejít na obsah
Plavidla.cz

Jahoďák

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    204
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Jahoďák's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

0

Popularita

  1. Když ono jich jezdí hodně... :-( Pravda, nevyřeší, ale loni to bylo výrazně lepší... ale chce to ty značky.
  2. Mám boji zádí k molu, přídí na vidu na bóji, přídí na vodu a aby se loď nedostala k molu, musím jí mít aspoň 2m od mola. Takže když potřebuji mít loď blíž, aby se dalo vystupovat/nastupovat, tak je problém. Nehledě na to ža tam především o víkendu, kdy jezdí "kokotů" nejvíc lítáme pořád nahoru dolů. Není to jen o tom, když tam nejsme, ale je to motokros na vodě... což má k rekreaci daleko. Je to o triviální lidské ohleduplnosti, která tam tak chybí. Jak jsem psal, naprosto běžná plavba 20 m od zakotvených lodí a hsb (přestože protibřeh je dostatečně daleko a nokdo tam není) - a v předchodovém režimu s lodí která běžně váží 3-5t ... nemusím asi popisovat, co za ní je... To je jako by to dělali naschvál. Neumíme jezdit, neumíme se chovat. Nikde v zahraničí jsem tohle neviděl. To je opravdu naše specialita. A ještě je to povolené na takhle úzkém toku. Papíry na loď se co jsem tak slyšel dají běžně "koupit", o praktické zkoušce nad limit kw nemluvím. To je fraška která nikomu nic nedá. (kromě poplatku, samozřejmě) A podle toho to na té vodě vypadá. Absolvoval jsem letos plavbu z Hluboké až na Slapy a od shora až na Orlík se k sobě lidi na vodě chovají jako lidi. Velká voda na Orlíku, tam ten bordel na vodě začíná, byť to díky rozloze není tak hrozné a Slapy - jak jsem psal - bezhlavý, bezohledný motocross. Je to hrozný.
  3. Ahoj, za sebe jsme snížení rychlosti na úseku od Živohošti až na 118 km velice uvítali. Kotvíme na řece v tomto úseku a bezohlednost většiny mot. člunů kolemjedoucích je nebetyčná. Jedou 20 m od břehu kde kotvíme, v přechodu ... no jak už padlo... na pěst. Slapy jsou na takovýto perovoz prostě malé. Vůbec nechápu, proč to letos pro km 106 -118 nenechali. Příklad havárie skůtru u Živohošti, kdy to idiot na skůtru se 2 malými dětmi před sebou napálil do Sasanky, rozpáral jí bok a ještě ujel... Když se neumíme chovat, měl by být přechod, nebo kluz tam kde jsou souvislé úseky kotvišť nebo kempy prostě striktně zakázané plavebními znaky. Klasika - kotviště Cholín. Lodě které jsou tam v marině pod mostem jezdí "slušně" jen u své mariny, odjedou 300 m od mariny a už to zvedají... to že my (a není nás málo) kotvíme vedle je nezajímá... a pak poškozené lodě na denním pořádku.
  4. Ahoj, nemáte prosím někdo zkušenost s plavbou z Holandska do Čech?
  5. Ahoj, mám AQ110, to je v zásadě až na vrtání a karburátory stejnej motor. Ten tmel, to je s prominutím čuňárna par excelance. Doporučuju, jelikož to potrubí už evidentně někdo "ladil" a sehnat nové. Tedy starší. Má na každém konci pertlování, aby sedělo těsnění. Doporučuju e-bay a hledat Volvo penta AQ cooper coling tube Tam se to za pár šupů koupí a pak už jen nové těsnění ...
  6. Ahoj, netušíte prosím kdo by byl schopen repasovat a seřídit karburátory ZENITH Stromberg 150 CD ? (na motoru VOLVO Penta AQ110) Studenej motor nastartuju na sytič, po chvíli sytič stáhnu a běží normálně...když se motor ohřeje, tak se mi samovolně zvýší volnoběh na cca 1200 ... při tom se už těžko řadí. Působí to skoro dojmem chudé směsi... Díky
  7. Ahoj, to mám pocit, že budeme muset kupovat 98čku. Jiná cesta asi nebude. P.S.: v návodech na tyhle motory je stejně napsáno, že by se mělo užívat palivo s oktanovým číslem 97 nebo víc.
  8. Měl jsi rozebranej karburátor? .. vše vyčistit
  9. Ahoj, já přijel ze Slap v neděli. Voda koupatelná a teplá. :-)
  10. Ahoj, taky jsem pro ty protihlukovky z GUMEXu. Samolepící a fungujou. Mám tím polepen jen víko motoru a je to svatý. Myslim, že kdybych "dotapetoval i motorovnu jako takovou, tak to bude jak flašinetek. :-) Ikdyž ta moje 17-ti stovka je celkem tichá. :-)
  11. Hoj, taky mám nejjednodušší koberec. Je to snadné na "instalaci" a je to pohledově ucházející a izolující. :-)
  12. Zemní vrták tady bohužel nefunguje. Ten je tak do hlíny. Je to tam samej kámen :-( A jakákoliv jádovka, na jako jsem narazil je na přišroubování k podlaze, nebo zdi, to tam nedám... :-( A nebo 2 UK s motykama :-)
  13. Konečně po dlouhé době praktické téma. Máte někdo zkušenosti se zapouštěním trubek do dna? Potřebuji do Slapského břehu = kamenitý břeh vyvrtat (kopat se mi fakt nechce) díry o průměru 15-20 cm a dlouhé cca 1m. Pokud možno nějakým ručním nářadím. Nemáte někdo tip na nějaké vhodné nářadí? ( nějaký jádrový vrták, nebo tak něco do ručního nářadí) Díky :-)
  14. Anachy, jak je to s hloubkou pod mostem na Zrůbku? Je to "normálně" průjezdné, nebo je tam mělko? Díky
  15. to tove: Je to jednoduchý, prahnu po klidu, kterej vzal za svý. Bohužel. Značky a úseky jsou sice krásný a asi by byly i nejlepší, musel by se ale najít někdo, kdo by to dodržoval. Protože dozor na plavbu byl minimální, je minimální a bude minimální. Navíc pokuta za "200,-" v úseku, kde nikoho neohrožuju, ... to je opravdu výchovné :-) (ne že bych jí sám dostal) to saturnin: původní stavem mám na mysli stav před 2 roky. (mluvím o Slapech a Orlíku) Tedy v sezóně výtlak, mimo sezónu bez omezení. + celoročně volné úseky jako např. Kamýk, který funguje víceméně jako tranzitní přehrada a kde je poměr uživatelů lodě:plavci poněkud obrácený oproti Slapům. Pravidlo jasný jako facka, nepotřebuju plavební znaky, který jsou jednak drahý (což ale nevidím jako ten zásadní problém), ale u každý značky by musel stát na vodě policajt, nebo sps, aby se na to nes....lo. :-) - což problém je a poněkud zásadní. Pravidla tak jak byla nastavena před nyní platnou novelou byl podle mého názoru přijatelný kompromis, který byl i snadno kontrolovatelný. Proto s uvolněním nesouhlasím, už proto že to díky správě dodržování pravidel (která je mizivá) znamená to, co se na vodě děje teď. česká nátura zatím nemá nárok na benevolenci. Bohužel nás slušných, kteří na to doplácejí je dost, ale obávám se, že ne většina. :-(
×
×
  • Vytvořit...