
mario1p
Uživatelé-
Počet příspěvků
16 -
Registrace
-
Poslední návštěva
mario1p's Achievements
Nově registrovaný (1/14)
0
Popularita
-
Dakujem pekne za objasnenie .
-
Viky Dakujem za odpoved, no popravde povedane planujem kupit motorak typu asi Bayliner alebo Four Wins nieco vo velkosti okolo 7m. A ked som par inzeratov popozeral a popyta si Technicaky, tak tam je pisane ze plavebna zona 1. Co som hladal a je to vsade popisane ako vnutrozemie. A nemozem sa dostat k TP od lodi co je takyto na mori registrovany, preto som dufal ze niekto tu ma take skusenosti. Prikladam TP co som nasiel v cechach (zaskrtol som identifikacne udaje majitela samozrejme) ale je tam napisanevplavebnej zone 1 a neviem co keby som prisiel do chorvatska napr na kapitanate ci by mi dovolli s takym jazdit. Lebotaketo prakticke skusenosti nemam (a na cierno na takomto chodit je riziko)
-
Prosim Vas este takto by som sa spytal, lebo mozno to nie je celkom jasne co som napisal. V technickom preukaze na motoraku je napisane plavebna zona 1. A neviem ci ho mozem pouzivat na mori, ked si ho zoberiem do Chorvatska alebo Italie. Alebo je ine neake osvedcenie ked by som ho chcel pouzivat na mori? Dakujem
-
Prosim vas v technickom preukaze plavidla su pisane v popise plavidla PLAVEBNI ZONA : ....... viete udat ktora zona co znaci? 1 ,2 ,... Dakujem
-
raschi ... dakujem za vysvetlenie toho sytice, myslel som ze je to elektormagneticke kmitanie nie len ventil. Takze dakujem. A ano je to tak ze pusta benzin rovno ka skrtiacu klapku . No v kazdom pripade kazda podlozka ma svoju funkciu i ked by sa to dalo aj bez podlozky vymysliet ale potrebuju zarabat a davaju vseliake "kurvitka" :)
-
UZ je to vyriesene, problem vyrieseny. Tie sroby naozaj neboli. motor podla kodu 93 rok a karburatory bez srobov takze asi zo starsieho modelu. Problem bol ten , ze ten kto to skladal pred tym a cistil karburatory, tak pod triskami co ide ihla plavaku na obrazku co poslal Lubor su oznacene cislom 12 chybali tie silonove podlozky 0,8mm a tym padom aj ked boli nastavene plavaky tak to preplavovalo a zahlcovalo. isiel som podla obrazku presne a prisiel som na to takto Takze vyriesene, dakujem vsetkym za pomoc !!! motor ide ako hodinky aj pridava v odpore vsetko super. Cize ked isiel na plny vykon ked podlozky nebolo nezahlcovalo lebo benzin stohlo spalit a nepreplavil sa. a ked isiel pomalsie sa prehltil a zdochol. Este raz DAKUJEM !!!
-
raschi ---- ano to je priami vstrek do karburatora presne ako pises, a je rovnobezne s podelnou osou. Ale ked som rozobral tu membranku tak to vizera ze vtedy moze elektormagnet kmitat s tou membrankou a ked je kolmo na os toho valca tak nekmita ta membranka aspon podla rozobrateho sami to tak javi. Lubor ---- ano je t oako popisujes nedovoli startovat so zaradenym kvaltom, tak to je vsetko v poriadku tam. Co sa tyka toho karburatora a srobu, tak ani jeden karburator nema ten srob bohatosti. ziadne sroby an karburatore nie su, jedine napevno zasrobovane trisky, vsetky vycistene. karburatory voci sebe sa daju stelovat len v podstate otaracia klapak, nic ine sa neda stelovat ziadny srob na stelovanie na karburatore nie je ani volnobeh ani bohatost zmesy. Tak popisem presne, ked ide volnobeh, motor ide relativne dobre, ked sa zaradi rychlost na suchu tak ide akonahle sa ponory do vody zhasne motor zadusi ho. Ked nezaradim rychlost a mechanicky pohybujem s klapkami karburatora tak motor ide do otacok. cize motor sa bere normalne, problem je ten ze zaradi sa rychlost a zhasne vo vode..... ako keby odpor vody ho zahltil, lenze vacsie otacky sa neozu volnobezne nastavit lebo ked by sa hodila rychlost to sekne a aj by sa mohlo rozsypat noha.... A co sa tyka toho vypinania tak ano aj duhova hladina zostane...
-
rok vyroby je 93 ... ono je to starsi motor ale ze dobry ukazoval aj video ako chodil pred tym ako ho odstavil (len da sa verit?) a preto ci je to len v nastaveni a volaka hovadina alebo nieco pokazene ? Alebo som len lajbavy v tom ja :(
-
no je to trojkarburatorovy motor. a skusim to popisat vsetko naraz Kamarat kupil lod s motorom, ze vraj ktory je servise, predajca mu ho ukazal na sucho napojeny na hadicu, pridal naplno a motor isiel. Doniesol domov, dali na vodu volnobeh ide pekne bez problemov, startuje sa klucikom a je tam elektormagneticky sytic, takze nastartuje, necha sa chvilu zahriat. Hodi sa rychlost a zhasne, hodi sa spiatocka a zhasne. vytiahne sa z vody noha, ked sa postupne pridava zhasne, ked sa rovno vytne ide ako blazon. Lenze samozrejme so syticom neda sa hodit rychlost. Ked odpojim ten sytic motor ani nenastartuje. Vymenil sa filter, vycistili sa karburatory. zvacsil sa trochu volnobeh, ale aj tak ked sa zaradi ryhclost sekne rana a zhasne motor. Ked som skusal co nahodou nie je zadreta noha, nie je lebo noha s vrtulou resp vrtula sa toci normalne hodim ryhclost vyberem sviecky a tocim nohou ulne lahko cize noha nie je pridreta. vycistene karburatory, ihly chodia normalne nie su pridrete. vymeneny filter. Nastaveny volnobeh (bez roblemov) tlaky motora na vsetkych valcov rovnake a dobre. Motor zhasne po zaradeni rychlosti pripada mi to ako keby neaky odpor a zahltilo ho. A po case zacne smrdiet benzin ako keby ho preplavovalo, ale hladiny su dobre a tricky vycistene. Proste neviem kde by mohla byt zrada a steloval som uz vela motorov dvojtaktov ale motorkovych a aj z vodneho skutra ale toto proste je pre mna zahada co neviem lebo takyto lodny motor robim prvy krat. Preto hladam radu. Napada ma este hlavna membrana na podtalkovm cerpadle ci nahdou pri volnobehu ked ide na sytic tak ide na sytoc, ked sa daju plne otacky tak memrana staci ale pri tych priemrnych otackach mebrana nestaci dodavat palivo. A tym ze sa to stale startuje tak zacne preplavovat lebo stale sa zaina sytic. Alebo ci nahdoou to CDI zapalovanie je je neako chytene, ze predzapal nepresunie a motor pri zatazeni zhasne. Ale stale mi to pripada ze je niekde problem skor v benzine ako v elektrike, ale netusim :( Tak dakujem za vsetky rady a navody vsetkym
-
dakujem za rady vyskusam... david ospravedlnujem sa ze som nenapisal to rovno len myslel som ze to su take zakladne veci co hned kazdy robi a az ked to nefunguje sa pyta na fore. Ak v kazdom pripade dakujem proste uz ma napadlo ci to nemoze byt zapalovanie blbe, ale este vysksuam ten volnobech vo vode nastelovat.
-
Len prave smrdi benzin a vizera to ako keby ho preplavovalo lebo potom aj tecie benzin von.
-
Zdravim a poprosil by som o radu jedna sa o motor 2 takt Evinrude 70 ... na volnobeh ide, na sucho ide (s chladenim hadicou) ale akonahle sa vrtula ponory do vody, a hodi sa rychlost motor zhasne. Proste dopor vody ho zbrzdi a skape. Co to moze byt? filter palivovy vymeneny, sviecky vymenene, vsetko vizera v poriadku. NEcviete od coho sa mam odpichniut? Dakujem za rady
-
Chlapi diky za nazory vidim ze to moc ludi nenadchlo ako mna asi aj mate ravdu ze jednoduchsia je lod na privese aje to bez starosti nad niecom rozmyslat a stavat. Inak co sa tyka tej odtahovky tak ta ma mensie kolieska a je posadena lozna plocha nizsie a auto ma predny nahon takze len tie zadne kolesa su ako na napravenetaznej. Mna to zaujalo z toho dovodu, ze aut je 6 miestne, bol by to rovno aj obytny voz (ked stojis mozes byt v obytnom priestore ) a ked by som bol pri vode pustim na vodu. Myslim ze vacsie vyuzitie ako klasicky obytny automobil. Uvazoval som ako skor tymto smerom obytny hausbot na jednoduchy prevoz nie ako rychlostny cln.
-
Chlapi diky za nazory, uvedomujem si ze to nie je jednoduche a bolo by viac uskali, preto o tom uvazujem a hladam podklady a nazory od skusenych vodakov. Skor by ma zaujimalo (lebo s ytm nemam skusenost) povolenia na stavbu a co vsetko potrebujem na povolenie stavby lode.
-
Auto som rozmyslal nad VW fitzel ... http://www.brameier.de/cms/vw-t4.html tak myslim ze to by tiez preslo.