Přejít na obsah
Plavidla.cz

asfaltsurfer

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    80
  • Registrace

  • Poslední návštěva

asfaltsurfer's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

0

Popularita

  1. co je ten motor za rok ? Já měl kdysi rok 1997,odešel mi zapalovací modul a vyvádělo to stejné věci.Ten modul podle otáček nastavuje předstih .
  2. Být tebou tak si ti nejdřív vyzkouším jinde než na lodi,třeba na nějaké desce ,nastříkat,vybrousit,vyleštit a pokud budeš spokojen tak se teprve pustit do lodi,bojím se že to co nastříkáš tak posléze zbrousíš, nastříkaná vrstva nebude nijak silná a budeš to muset celé opakovat vícekrát, osobně bych volil opravu jak psal Charlie .
  3. To já mám naopak opačnou zkušenost,veškeré díly jsou v HR neskutečně předražené třeba zajištění propelleru,vrtule u Volvo Penta AQ290 /matice,zajišťovací šroub / rozdíl 90EUR mezi cenou v D a v HR což je prakticky 200% /Murter 2008 zastoupení Volvo penta - soukromá firma /.Za opravu starteru kdy můj původní by byl použit pro opravu jeho rozbitého a mě posléze prodán chtěl místní ,,majster,, který je prý největším specialistou na Jadranu 450 EUR.Raději jsem si ho po domluvě půjčil od domácího z jeho lodi za cenu mé práce a pár piv no a za 2 dny mi kamarád dovezl z domova můj vlastní nový. Určitě nebudu sám kdo zažil v HR podobné věci . Ten největší ,,majster,, má servis v Tisnu / Murter /kousek za za mostem směrem k Betině, loď vám dá do vody podobným jeřábem také , účtuje si 80 Eur ,doporučit ho však nemohu Samozřejmě ti lidé to nedělají pro zábavu ,ale pro peníze, fakt je že vzhledem k dovolené člověk lecos překousne a zaplatí.
  4. Rybáře už neřeším,pokud dodržují pravidla a nařízení tak si nepřekážíme a pokud nedodržují tak je mi líto .A co se sjezdů do vody týče tak to snad je bráno jako vybavení tj.kotviště,překladiště,obratiště apod. a tam nemají co dělat
  5. Ahoj,jezdím na 3000 otáček s 5,0l V8 /karburátor /s duopropem podle GPS 50km/hod,spotřebu neřeším,ale v průměru tam jsem za 15l/hod což není žádná trága myslím
  6. Ahoj... rád bych letos zajel s lodí na Gardu podívat se také jinam než do HR ,Máte někdo zkušenost s pobytem,kotvením a provozem lodi ? Uvítám jakékoliv info.Díky
  7. plexi je na nic...nech to udělat z polykarbonátu ...je daleko pevnější,stálejší a odolnější. Já z něj vyráběl štít taky .Stačí na seznamu zadat ,,polykarbonát,, a vypadne ti sposta firem co to mají v programu.
  8. Ahoj...to čidlo pokud se to dá nazvat čidlem je na noze a jedná se vlastně jen o otvor kudy se tlačí voda ..když zvedneš nohu a podíváš se k táhlu řazení co jde do spodní části nohy tak uvidíš hadičku která vede do takové umělohmotné spojky.Většinou při demontáži nohy odejde ta spojka apod nebo je přerušené to vedení.
  9. Ahoj... kup 165R13C se zatížením 670 KG na kolo,jsou zesílené .Dají se sehnat na internetu od 1200,- Kč kus .Ale když to počítám tak pokud má loď 1200KG a váhu vleku cca 350KG tak to je stejně málo...tam bys měl mít jiný rozměr aby jsi dosáhl požadovaného zatížení .Rozměr 165R13C lze nahradit 185/70R13C kde je zatížení 950KG /kolo což v součtu dá 1900 KG , ale ta guma už stojí cca 2500,- Kč .
  10. Pluhovku jsem používal na motoráku 7,80m délky a 1900 Kg váhy ve spojení s řetězem a el.kotevním vrátkem ,no a spíš než kotva mě v HR držela váha kotevního řetězu.Kotva většinou po dně klouzala a nezahrábla,Na lodi předtím jsem používal právě skládací s 5m řetězem a ta držela daleko lépe.Na tu pluhovku jsem vypouštěl daleko více metrů .
  11. molo u sjezdu není..,,.ladislavjel,, patrně myslí můstek kousek dole po proudu
  12. Ahoj...v Sebuzíně spouští kamarád Baylinera 2252 a nemá problém...celkem dobrý sjezd je taky v Lovosicích u kanálu ke komoře loni jsem tam jel když jsem na Vaňově nemohl kvůli vodnímu stavu dát loď do vody.
  13. v Sebuzíně je vody dost ale je to dost prudké...u policajtů je sjezd taky dobrý a stát se dá kousek níž podle vody
  14. to skodavrs....dole jak byla hospoda Kotva ...co jsou můstky a stojí na zimu Marie
×
×
  • Vytvořit...