Není to tím, že výstup chladící kapaliny má z nohy stejný výstup společně s výfukovými plyny? Já mám dole v noze dva otvory, jeden sací na chladící kapalinu(je ve předu) a druhý, kterým odchází chladící voda a spaliny z výfuku. Předpokládám, že je to dvoutakt. Já jsem uvařil motor 2x, než jsem zjistil, že je v háji termostat. Projevilo se to tak, že když jsem nastartoval motor, z hadičky, ze které má odtékat pro kontrolu voda se kouřilo, byla to pára, protože zřejmě termostat malinko vody poušťěl a v ohřátém motoru se tento trošek vody rychle odpařoval a hadičkou v podobě horké páry odcházel ven. doporučuji zkontrolovat termostat, máš li ho tam(asi jo), nebo pak čerpadlo v noze, tady odkaz, snad ti to pomůže. https://www.youtube.com/results?search_query=mercury+7%2C5+hp+water+pump+replacement edit: u čtyřtaktu to může být trochu jinak, ale v principu jsou tyhle lodní motory podobné. Pokud je v háji termostat, klidně ho vyndej a jezdi bez něj, než ti dorazí náhradní, jedinej průšvih je, že motor nebude pracovat při správných teplotách. Pokud nejezdíš vyloženě na volnoběh, tak ani to není takový problém. Jezdím bez něj druhou sezonu a mám klid.