Přejít na obsah
Plavidla.cz

robertprague

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

robertprague's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

0

Popularita

  1. Fakt je že čím starší stroj tím je spolehlivější, to platí hlavně u aut. Dnes jsou všude kilometry kabelů a elektroniky a auta jsou furt v servisu. S tim Mercurym jsem měl pech, že jsem s ním začínal a posadil to na nevhodnej člun. Věřim tomu, že když to dá kdokoliv na klasickej člun s vestavěným zrcadlem bude si chrochtat:)
  2. No ja ti nevim stejne bych si ho nekoupil. Kamaradsi koupil cinskou minimotorku a svezl se na ni jednou, motor mu shorel a bylo po darku k jeho narozeninam:(
  3. Tak mám zprávu ze servisu. Motor je v pořádku, celý ho prohlédl a nechal hodinu nastartovaný v sudu a byl bez jediného problému. Tudíž potvrzuji domněnku JBendy. Tento motor není vhodný na čluny se zrcadlem přidělaný tyčemi. Celé se to kroutí a benzín putuje nepravidelně. To je holt zkušenost. Kdybyste měl někdo zájem prodám jen člun Intex Mariner 4 -2013, na ceně se domluvíme, motor už je pryč. Díky moc všem za rady a nápady!!!
  4. Jakmile to skoukne a vyzkouší dám vědět, slíbil mi, že mi to řekne. Jinak papíry mám a přihlášenej taky je.
  5. Tusim 2004, je to primo motor majitele servisu, je to moc stary?
  6. Tak jsem to dal zase do servisu a podíval se na pár člunů co nabízej. Nabízí mi protiúčtem Zodiac 340 a 15PS 2T Tohatsu s doplatkem 37 tis. s tím, že mu tam nechám ten 3,5 PS motor jež prodá za 18t. Je to ok? Asi bych měl po starostech...
  7. Co tim myslite z kontrolky? Ten čůrek co teče u vrtule? Mám na to sáhnout až to zdechne a znovu to nastartuju?
  8. No horkej je to je bez pochyby, ale jestli je to přehřátý to s jistotou tvrdit nemůžu - nevim to. Nicméně ho zítra vezu šónovi a snad mi ho projede a prohlídne komplet teď mimo sezónu, no...
  9. Děkuju všem, je pravda, že když přidám plyn tak se zrcadlo trochu zatlačí do člunu a změní náklon. Voda chlazení vytéká neustále. Popíšu to přesně: Nastartuju motor jedu si cca 20-30 min, motor pak pomalu zdechne. Nastartovat hned nejde, většinou otevřu víko motoru zkontroluju, jestli benzín teče a pokud ano zavřu víko nebo ještě očistim svíčku nebo si hraju s náklonem motoru. Motor pak chytne po cca 5 minutách postupného snažení ho nastartovat. Mě připadá jako by potřeboval vychladnout. Pak buď jede jen pod plným plynem (tak pětina případů) anebo to každou minutu jízdy znova zdechne a chytne vždy tak po minutě nejdřív. Tzn. když jsem jel na jezeře nebo po moři tak si půl hoďku užívám klidné jízdy u břehu a pak přískokem zpět... otrava... Zkusím tu loďku a pokud to bude dělat stejnou věc hodím to do Avar Yachtu, kde jsem to kupoval...
  10. To Packa: to dava logiku diky, zkusim jinou lodku a uvidi se. Diky:)
  11. To David: Když to chcípne musím tak 5 min počkat, pak minutu jedu a pak to zase zdechne. Pokud mi to nezdechává, musím vytáčet motor naplno...
  12. No jde o to, že zrcadlo na gumáku za jízdy pracuje (různě se naklání). A proto sem tam do motoru prý nejde benzín, protože Mercury 3,5 má samospád paliva a je na to choulostivej. Jako na jednu stranu to dává logiku, jen nechápu, že prvních 20-30 minut to jede v pohodě. Prostě jakmile se zahřeje tak to ztrácí výkon + zdechává... Nastartuju to po zdechnutí třeba na minutu, pak to ztrácí výkon a nakonec chcípne...
  13. jj to jsem zkoušel dokonce jsem už jel i bez víčka, pořád stejný...:-(
×
×
  • Vytvořit...