Přejít na obsah
Plavidla.cz

ferda

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

ferda's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

0

Popularita

  1. Tomáši... nebylo by fér napsat něco jako: hele lidi, mám obchod, kde něco takového vedu. Jsem taky kluk od vody, na motoru mi to funguje, rád vám řeknu jak jsem to dělal a jaké byly výsledky. Klidně to zkuste, já na tom (při těch objemech objednávek) nezbohatnu a vám to pomůže. Lubore - co takový kompromis? Za mne - nevadilo by mi kouknout na nabídku (a něco si třeba objednat) od někoho, kdo je tak říkajíc z komunity.
  2. Hainzi, zkus se odpíchnout podle tohoto: https://www.boat-fuel-economy.com/mercury-outboard-fuel-consumption-liters vezmi výkonově nejbližší, např. Mercury 25, v závislosti na otáčkách najdeš typickou spotřebu.
  3. ferda

    PDRACER v Česku

    Tak jsem udělal krok a navštívil ten fejsbůk. Vlastně ten link je další pokec o malých lodích.. Videa na YT už jsem několikrát viděl taky. Jo, dobrý. Zbylo mi tu ještě dost pásky a nějaká tkanina. Asi se do toho dám, nářadí všechno co potřebuju mám taky. Myslím, že by ta práce šla i rychleji, než s první stavbou. Starost mi dělá stěžeň a především plachta. Stěžeň bych udělal z hliníkové trubky, ale ta plachta.. koukal jsem na plány, moc mi to není jasné. Nechci použít surfovou, jednak ji stejně nemám a druhak bych ji pravděpodobně měl nějak upravit - minimálně polohu paty stěžně. Letos to vypadá s mořem na draka, to by se musel stát zázrak. Promyslím tu stavbu. Zatím děkuju, Oline. A kdyby bylo potřeba, můžu se obrátit pro radu? F.
  4. ferda

    PDRACER v Česku

    Díkybohu, něco přece jen funguje.. na ten facebok se nedostanu, bo němam učet.
  5. Oline, fotografe jste tu? Pokouším se odpovědět u sousedů na JI, ale je to tam už v podstaě nefunkční. F.
  6. Zdenku zdravím.. ten elektromotor si nech i nadále zakonzervovaný. Zázrak se nekoná a eurounijní ohýbání fyzikálních zákonů rovněž ne. Problematiku akumulátorů v elektroautech sleduju systematicky asi dva roky. Za tu dobu jsem shromáždil řadu odkazů na publikované články. Jejich titulky jsou podobné: NOVÉ REVOLUČNÍ ŘEŠENÍ, ŠVÝCAŘI VYVINULI BATERII S REKORDNÍ KAPACITOU, REVOLUČNÍ BATERIE... a podobně. Občas vyskočí i zaručené zprávy o vynálezu, kterému nepřejí velké korporace a ropné lobby. Bohužel i tady se jedná o tzv. městské legendy. Doporučuji přečíst tohle. http://petr-kubac.blog.cz/1701/elektromobily-nebudou Je to tu vysvětleno dost polopaticky. Pěkný den, Zdenku.
  7. PM je soukromá zpráva (private message). Jsem taky u sousedů na Jachting.info a celkem se dodržuje zvyk záležitost dvou řešit tímto způsobem..
  8. Díky, probrouzdal jsem web, pokud to chápu správně, tak SC1000 je připojitelné příslušenství. Podle všeho digitální. Našel jsem jednobudíkové až trojbudíkové. Paráda a ceny taky. V rozmezí od 5000 do 12000 i klidně výš. podle komfortu. Takže nehrozí, zbývá naděje, že se k připojení otáčkoměru ještě dají využít ty fastony. No budu hledat dál :-) Do jara daleko.
  9. Lubore, díky. Alespoň nějaký tip, zkouším hledat odkazy na Smart Craft a 10 pin.. Myslím, že by mi stačilo zjistit, jak připojit otáčkoměr s motohodinama. Kdyby to ukazovalo i pozici trimu, radostí bych se asi zbláznil :-) Třeba ještě někoho něco napadne. Uvítal bych radu i od servisu, klidně i placenou..
  10. Ahoj lidi.. prosím někoho znalého o radu. Mám výše uvedený motor (r.v. 2016) a u komanderu se nachází ještě jeden plochý konektor a několik fastonů. S motorem je jednotka propojená kabelem, tohle jsou další konektory, které jsou asi k něčemu připravené. Nevíte o co jde, nebo co se dá připojit? Díky.. http://www.plavidla.cz/forum/uploads/images/2018/11/6b47c608cf6323761ff0fbb534e99f17.jpg http://www.plavidla.cz/forum/uploads/images/2018/11/748fb68c2f391fdadbd9c0f9244455f3.jpg
  11. Pod záslepkou se nachází spojení obou částí táhel řazení. V noze jdou výfukové plyny, a utíkají okolo gumy. Někdy stačí tu záslepku líp zamáčknout.
  12. Bone, výrobci lodních motorů používají u malých výkonů do cca 30 HP spoustu společných dílů. Ve výkonové řadě mají (například) 4-5-6-8-9,9-10-15-20-25... atd. Vyrábět pro každý z nich rozměrově jiný blok, písty,.. to by stál ten motor majlant. Takže Mercury má 4-5-6. Dále např. 6-8, 10-15,20-25.. Někdo zase má společnou řadu 15-20HP. Když se podíváš na technickou specifikaci a ješte do katalogu náhradních dílů, je to tam vidět. Nejde mi sem vložit obrázek. Já například bych rád sehnal dobrý 9,9 HP Mercury, Mariner nebo Tohatsu od roku výroby 2008. Mají obsah 351ccm a jsou stejné jako 15HP. Na štítku i v papírech bude do 10 a nemusím řešit omezení na některých vodních plochách.
  13. Zdendo, je to tak samozřejmě. Ta patnáctka je v inzerci opakovaně už nějakou dobu. Dovoz Itálie, z jednání s majitelem jsem měl trochu rozporné pocity, nakonec jsem to nebral..
  14. samozřejmě, blbě jsem to napsal :-) Jinak jsem poptával přetryskování a cena byla stejná jako celý nový karb.
×
×
  • Vytvořit...