Přejít na obsah
Plavidla.cz

petrs

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

petrs's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

0

Popularita

  1. Díky za dobré zprávy :-), konečně :-)
  2. Teda pokud to tak bude, tak je to super zpráva :) Díky za na ději :)
  3. Nemáte někdo informaci, zda v rámci toho neuvažují o změně provozní doby na Kořensku? Začínat v červnu a končit v září , když celá kaskáda jede od půlky dubna je děs. Díky Petr
  4. Jak píše Maxík , těch 25 let už neplatí. Ověřeno při technické kontrole loni v květnu u pana technika SPS. Jen musí být již zapsaný na plavebce.
  5. Ahoj, Yamahu jsem naštěstí rozebírat nemusel :-) , ale při generálce Mercury 70 jsem potřeboval pouze speciální klíč na velkou matici za vrtulí. Ten jsem vyrobil z trubky odpovídajícího průměru , do které jsem vybrousil zoubky na povolení. Po vyšroubování už šlo vše ostatní rozebrat bez problémů. Měnil jsem ozubené kolo zpátečky. Myslím si , že zde to bude úplně stejné. Ahoj Petr
  6. Ahoj , mám Shetlanda 535 a tahal jsem ho Fiatem mareu , oktávkou a žádný problém. Používám provaz a auto je už většinou na rovině nebo alespoň na suchu. Jinak k té velikosti. Dva dospělí a malé dítě v pohodě . ale se dvěma bude muset taťka spát na karimatce v kokpitu :) Ahoj Petr
  7. Rozumím , jsem vyvázaný k betonovému molu s kruhy. Myslím , že zde problém nebude. Jinak díky za zájem. Ahoj Petr.
  8. Vojta_wog: Ahoj , nevím zda to bylo na mě , ale kotvím v Týně n/V :) Jinak sumarizace za minulou sezónu. Než jsem to dal na vodu , tak jsem mimo jiné provedl : noha dolu při kontrole vrtulky chlazení , při té příležitosti kompletní očištěné spojů a anody. Kontrola a očištění anody na noze, kontrola propojení - kablík je v pořádku. Celé jsem to proměřil Ó_metrem - není to sice profi měřák ,ale vše ukazovalo nulový odpor, takže jsem nic dalšího nepropojoval. Výsledek - stále stejné plus problémy s chlazením. Výstup se ucpával šupinkami. Takže letos asi dám zase původní vrtuli. Jediný problém vidím v tom , že nevím jaký typ anody tam mám :( Ahoj Petr.
  9. Promiň Davide, jsem nějak nechápavý :) Takže potřebuji propojit zrcadlo s tělem motoru? Rozumím tomu správně?
  10. Sakryš :) to my nedošlo. Pokusím se to popropojovat. Moc děkuji všem za rady!
  11. Přesně to si myslím , ale přesně jsem nepochopil jak to správně udělat :( . Motor je samozřejmně prošroubovám přes ten nerez. Předpokládám , že je vše vodivě spojené přes tělo motoru. Proto mě napadlo to uzemnění na mínus baterky.
  12. Ahoj měl bych prosbu o radu. Na začátku sezóny jsem pořídil na svou Hondu 50 novou nerezovou vrtuli. Po sezóně jsem zjistil, že noha začíná korodovat ( puchýřkuje barva) a anoda je mnohem vice zanesená , než v minulých letech. http://skipper3.rajce.net/lod Motor je pověšen na zrcadle , které je celé okované nerezovým plechem a je celou sezónu ponořený ve vodě. Myslíte , že by pomohlo propojit plech zrcadla s mínusem baterky? Díky Petr.
  13. Letos stála u Podolského mostu. Neodolal jsem a musel se s ní vyfotit :-) http://skipper3.rajce.idnes.cz/Orlik_s_Hankou_2014/
  14. PK v Hněvkovické hrázi je hotova. Pěkně si v ní kotví povodí :) , ale chybí prohrábka dna a plavební stupeň v jezu u obce Hněvkovice. Tak 3 -4 km nesplavné. Plus přesunutí nebo zvednutí starého mostu v Týně. Na informační tabuli u komory je hrdé datum celého dokončení r. 2012 :), ale nějak to nevyšlo :)
  15. My jsme dívali loď zde http://www.mapy.cz/letecka?vlastni-body&x=14.4820927&y=50.2959015&z=16&ut=Nov%C3%BD%20bod&uc=9hJU1xZGLU&ud=Kly%2C%20okres%20M%C4%9Bln%C3%ADk, auto je tu možné nechat a molo je tam také. Jen nevím čí je. Jinak nějaké info je zde http://plavidla.cz/forum/viewtopic.php?id=120&p=4 Ahoj Petr
×
×
  • Vytvořit...