Přejít na obsah
Plavidla.cz

viking

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

viking's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

  • První příspěvek Rare
  • První týden
  • Měsíc poté Rare
  • Po jednom roce Rare

Recent Badges

0

Popularita

  1. viking

    Sport 100

    Ahoj. Asi je pozdě ale pokud na tom ještě stojíš, zavolej. 724857764 Milan Vystrčil
  2. Mirzik. Ahoj Mirku. Jo jsem to já, ale zajímá mě jak to vypadá v převodovce a v náhonu a o tom píše Maxík. Jestli máš i tohle, budu rád, když mi to zase pošleš. To přeplavování, jak jsem se dotazoval, bylo asi membránou pal. čerpadla. Benzín tekl do kartru a tím se to přechlastalo. Jak se oteplí, budu testovat. Tak zatím ahoj a předem dík. Milan
  3. Zpráva pro MAXIK1958. Ahoj psal jsi, že máš dokumentaci k motorům Crescent. Zajímalo by mě spíš něco o převodovce a Z náhonu 45 drive, eventuálně nějaké náhradní díly, nebo pochytat nějaké rozumy. Dělám záchranáře v Y.C. na sportu 100 a tak bych rád něco o tom věděl. Můj mail - vystrcilmilan@seznam.cz nebo tel. 724857764. Radši bych byl pro telefon, už mám pár roků, tak mi ten počítač moc nejde. Pokud by jsi mi chtěl zavolat, pošli SMS MAXIK a já Ti zavolám. pak by jsme se domluvili dál. Odkud jsi? Já jsem ze Znojma. Zatím dík a těším se. Milan
  4. Pro mirzika. Dík za radu. prosím Tě raději bych s Tebou probral ty ND ale raději telefonem. Pošli mi SMS mirzik a já Ti zavolám. Nevím, co mně ještě čeká. Později bych i mohl přijet. Můj tel - 724857764 a jsem ze Znojma. Zatím ahoj. Viking
  5. Ahoj přátelé. Rád bych získal nějaké informace o motoru Crescent Drive 45 - dokumentaci všeho. Něco už jsem pochopil z občasných oprav, rád bych byl připraven na další. V některých věcech mohu už také poradit. Mluvím o bývalém policejním člunu se dvěma motorama. Do diskuse- 1 rychlost vpřed a 1vzad. Nyní dotaz. Do jednoho motoru musím před každým startem dočerpat palivo a stejně musím dlouho startovat. Připadá mi to jako kdyby byl přechlastaný, protože když ho ve finále "roztáhnu" s plným plynem, tak po chvíli chytne a pak jede normálně vcelém rozsahu otáček. Následný rozjezd z místa dopředu i dozadu většinou chcípne. Vzhledem k tomu, že je člun používán jako záchranný při závodech plachetnic, tak mám občas trochu honičku. Snad taky membrána? Zapalování nastaveno dle výrobce, tlaky ve válcích 9 - 10. , trysky stejné v obou karbecech dle výrobce. Předem díky PS tel. 724857764 SMS, já zavolám
×
×
  • Vytvořit...