Já napsal: Ten vadný coupler se dá trochu poznat bez demontáže i tak, že (při vypnutém motoru) se zařadí rychlost a jde s vrtulí otáčet (sice většinou ztěžka, ale jde) a zároveň vidím, že se společně s ní otáčí i hřídel a motor "stojí" Píšu tady nebo někde jinde, že holou rukou otáčím motorem ? Pokud ne, tak proč ta ironie. Tak mě neser a zkus taky někdy poradit. Né, jako je u tebe zvykem, že padne dotaz, ty nereaguješ, ale čekáš, až někdo něco napíše a pak hodíš jedovatou slinu. Já netvrdím na 100%, že je to ten coupler, ale dal jsem jen tip, který zabere 1 minutu: se zařadí rychlost a jde s vrtulí otáčet (sice většinou ztěžka, ale jde) a zároveň vidím, že se společně s ní otáčí i hřídel a motor "stojí" Pokud coupler říkáš gumě ve vrtuli, tak cos napsal je celý blbost. Když zařadíš a točíš za vrtuli ( sem zvědavej čím, když ne holou rukou) a vidíš, že se zároveň točí i hřídel a motor stojí, tak to tou gumou,tedy couplerem, nebude, ať je vadnej nebo ne. Ne ve vrtuli, ale tady pozice č.26 : http://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-explodedview-47701916-21-6656.aspx