Přejít na obsah
Plavidla.cz

knoki

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    50
  • Registrace

  • Poslední návštěva

knoki's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

0

Popularita

  1. http://www.plavidla.cz/forum/viewtopic.php?pid=13158#p13158
  2. A jak to tenkrát dopadlo? Udělali ti nový?
  3. Já napsal: Ten vadný coupler se dá trochu poznat bez demontáže i tak, že (při vypnutém motoru) se zařadí rychlost a jde s vrtulí otáčet (sice většinou ztěžka, ale jde) a zároveň vidím, že se společně s ní otáčí i hřídel a motor "stojí" Píšu tady nebo někde jinde, že holou rukou otáčím motorem ? Pokud ne, tak proč ta ironie. Tak mě neser a zkus taky někdy poradit. Né, jako je u tebe zvykem, že padne dotaz, ty nereaguješ, ale čekáš, až někdo něco napíše a pak hodíš jedovatou slinu. Já netvrdím na 100%, že je to ten coupler, ale dal jsem jen tip, který zabere 1 minutu: se zařadí rychlost a jde s vrtulí otáčet (sice většinou ztěžka, ale jde) a zároveň vidím, že se společně s ní otáčí i hřídel a motor "stojí" Pokud coupler říkáš gumě ve vrtuli, tak cos napsal je celý blbost. Když zařadíš a točíš za vrtuli ( sem zvědavej čím, když ne holou rukou) a vidíš, že se zároveň točí i hřídel a motor stojí, tak to tou gumou,tedy couplerem, nebude, ať je vadnej nebo ne. Ne ve vrtuli, ale tady pozice č.26 : http://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-explodedview-47701916-21-6656.aspx
  4. Jenom tě chci ubezpečit,že kdyby se utrhla zavulkanizovaná spojka /coupler/ při uváděných 4000 ot.motoru,tak po druhé,by byl rád kdyby se točila vrtule pouze na volnoběh,jistě by znova a opakovaně nedosáhl znovu 4000 ot.! Taková je skutečnost a to bez dalších diskuzí,vemte si z toho laskavě ponaučení! bootcentrum Mě ubezpečovat nemusíš, jen sebe, protože jinde píšeš, že se tazatelům nedá věřit a sám si to musíš vyzkoušet. Vzhledem k tomu, že jsi o generaci starší a já ctím starší lidi (toto myslím naprosto vážně), tak se k tobě vyjadřovat nebudu.
  5. Já napsal: Ten vadný coupler se dá trochu poznat bez demontáže i tak, že (při vypnutém motoru) se zařadí rychlost a jde s vrtulí otáčet (sice většinou ztěžka, ale jde) a zároveň vidím, že se společně s ní otáčí i hřídel a motor "stojí" Píšu tady nebo někde jinde, že holou rukou otáčím motorem ? Pokud ne, tak proč ta ironie. Tak mě neser a zkus taky někdy poradit. Né, jako je u tebe zvykem, že padne dotaz, ty nereaguješ, ale čekáš, až někdo něco napíše a pak hodíš jedovatou slinu. Já netvrdím na 100%, že je to ten coupler, ale dal jsem jen tip, který zabere 1 minutu: se zařadí rychlost a jde s vrtulí otáčet (sice většinou ztěžka, ale jde) a zároveň vidím, že se společně s ní otáčí i hřídel a motor "stojí"
  6. Taky se přidávám a ještě: ta cena byla s DPH?
  7. Ten vadný coupler se dá trochu poznat bez demontáže i tak, že (při vypnutém motoru) se zařadí rychlost a jde s vrtulí otáčet (sice většinou ztěžka, ale jde) a zároveň vidím, že se společně s ní otáčí i hřídel a motor "stojí". Pokud by tomu takto bylo, tak bych shodil "Z" a to samé vyzkoušel = točit při zařazeném kvaltu buďto vrtulí nebo na druhé straně hřídelí. Pokud by se obě spolu točily, tak může být urvaný ten coupler, pokud ne, tak je problém v "Z".
  8. Bohužel si to nevybavuji ,poškozené setrváky byly ve více připadech-foto lodě by hodně napovědělo. čemu říkáš-vytrimování nahoru-?Představ si,že nohu lze zvednout ze spodní polohy o cca 40 stupnů.Při té zpátečce jsi mněl nohu tudíž o cca kolik stupnů zvednutou?Máš tam propeller bez poškození a nebo neodborných oprav?Jaký výkon motoru?Lod je typu cuddy nebo cruiser? Víš alespon rozměry propelleru? bootcentrum No nechce se mi věřit, že bych si nepamatoval někoho, komu jsem v létě ( tj. skoro včera) dělal setrvák. Nevím, jaký má přesně motor, ale předpokládám, že při výměně setrváku musel motor ven a to i s tzv. couplerem (unašeč, spojka) a ten měl v pořádku?
  9. No to je řacha. Není tady někdo (nechci osobně nikoho vyzývat), kdo by mu to půjčil na vyzkoušení? A pokud by to bylo ono, tak si to od něj pak odkoupil?
  10. Krásně jsi to napsal = plně souhlasím.
  11. Nemůže to dělat ten mikrospínač při přeřazování - na tvém obr. č.A-3 ? Ten se samozřejmě dá vyzkoušet, že se odpojí.....
  12. Pokud to je inzerát, tak stačí odkaz.
  13. No, pokud již nejsi vnitřně rozhodnutý, tak: Vzhledem k tomu, že si chceš nechat (prozatím) stávající člun, který dle výrobce může mít max. 1,5HP, tak zvol elektromotor. Neznám žádný spalovací s tímto výkonem. Možná namítneš, že může být i spalovací např. Honda 2,3HP, ale dle výše uvedeného - nesmí. A věř mi - i kdybych zavřel oči nad tím: do 1,5HP, tak jízda se spal. motory v kombinaci s těmito čluny je otřesná - vlastní zkušenost. To, že to tam píše výrobce (prodejce) je pouze pro zvýšení prodeje. Tyto typy člunů nejsou na jízdu se spal. motorem stavěné - nevím konkrétně u tohoto typu, ale podobné se foukají na MAX. 0,06 Bar, "normální" čluny na 0,24 Bar. Tzn. buřty mají cca 4 x méně tlaku = jsou měkké. Podlaha nafukovací - stejně, jako výše. Pominu absenci kýlu, vzhledem k tomu, že chceš jezdit jen "lážo - plážo".
  14. sk8luky: Co na to dodavatel kompletu? Měl by s tím mít prakt. zkušenost......
×
×
  • Vytvořit...